![]() |
|
khyllä!:p eiku sievästi täytyy olla. tarvii kameran kanssa riehua:D ja toimittaa varaosia toveri harrastajalle ;) D44 vetareita menee venäjälläkin:D
|
No ihan muutama vaan täs grillates ja saunoes..
|
hullukänni piälle:p
|
Pari pirkaa sivistyneesti illanaikana.:)
Huomenna työpäivä. |
Kaljaa koneeseen ja sillai...
|
ahkera kun tänää olen ollut ni palkitsen itseni tölillisellä koffia..:D
tuli meinaa leikattua nurtsi,, bobcatin kauhan kallistus sylkky purettua jne jne :cool: |
Kumma kun tuolla HJn kimpussa on, ni aina menee pari pirkkaa... Mut ku olin (muka) oikein reipas, ni ei ainakaan mua haittaa...
|
Lainaus:
|
Tämmöset pienet seitin ohuet kännit vitutukseen.
Piti saada auto takas vaihteiston korjuusta tänään... Eipä saanutkaan kun ei mun tilaamat osat ollutkaan oikeat. Se vituttaa ei ole korjaamon toiminta vaan osien lähettäjä jenkkilässä. Tilatessa annoin auton vuosimallin, koneen koon, vetotavan, vaihteiston tyypin ja vielä vaihteiston rungosta numerot että tulis varmasti oikeat. Osat näyttää joltain bemarin osilta kuulemma, eivätkä 47rh sopivilta. Ja arvatkaa onko mennyt yli 30 päivää kun oon hommannut osat... Jahka saan paketin takas käsiini niin pitää alkaa selvittään mihin ne oikeasti käy ja kattoon saako myyjältä mitään hyvityksiä enään. Jotenkin epäilyttää että sais. Kuhan edes selviäs mihin autoon ne käy ja sais myytyä. |
Väsyttää niin paljo ettei jaksa ees ryypätä..:eek::eek: Mut jos kuitenki väkisin pari karhua ottas..:rolleyes:
|
Lainaus:
Ja parin kaljan jälkeen piristyt kuitenkin ja otan lisää:D |
NO PRKL,, toisen koffin joutu juomaan ku saunassa piipahdin.. :)
|
En jaksanut käydä kaupassa, vaan otin laiskana verstaalta asennuskaljat mukaan.
Täytyy huomenna ostaa kaksi pakettia, toineen verstaalle. :rolleyes: |
Lainaus:
|
jos sit ens perjantaina koittas juoda itsensä mukavax :eek: :D ;)
nyt ei juopotella kun iskän prinsessat on paikalla :) |
Lainaus:
|
Lainaus:
kukas aatulle kuittailee :eek::eek: ;) :eek::eek: HE HE :D:D:D:D:D https://www.youtube.com/watch?v=DppCm7jAZeY |
Hävitin vahingos ala ja yläpalkin täst selaimesta mut googlasin mite sen saa takas :D
Taitaa karhun lipittämine näkyä :p |
Lainaus:
|
Lainaus:
oox niinku ryypänny montakin viikkoa :confused::confused: :eek: mul ei hyytyny viel 4pvä jälkee mut "arki" tuli vastaan :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
Karhuva menee täälläkin suunnalla. |
Lainaus:
EDIT; Eiku perkele! itentiteettikriisin johdostahan riitta ei ookkaa enää rivo vaan valuvika.;):D:D:D |
Lainaus:
suunnitteluvian ymmärrän.. :eek: :D:D:D:D ;);) |
[QUOTE=Sami89;1009407]Vastaa rivoriitan puolesta et se nuorhölmö on venäjäl kattoos ladogaa..:)
Ja PIRKAT sille...:D:D:D:D:cool::cool::cool::D |
[QUOTE=hj 60/61;1009410]
Lainaus:
|
[QUOTE=hj 60/61;1009410]
Lainaus:
kai uskallan kolmannen koffin juoda vaikka mun prinsessat nukkuvatkin yläkerrassa.. :rolleyes: |
Joo YnD on venäjänmaalla ja mie oon yksin elukoitten kans nii ja aika monen Karhun kanssa :p
T Riitta :D:D |
Lainaus:
|
Lainaus:
Viron tuontikarhuja :) Hyviä lemmikkejä mut aika katoavaisia.... |
Lainaus:
eli kuolevatko he sukupuuttoon :eek::eek: :eek::eek: ;) :eek::confused: :confused: |
Joo ne vaa häviää johonki, ne menee tuonne takas luontoon :)
|
Kaikki juotu menee takaisin luontoon...:D:D:D:D:D
|
Nimeomaa :p
|
Lainaus:
|
Alkaa mun karhun kaato väsyttämään. Taidan mennä maate...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Kunnioitan sitä luonnossa sekä tölkissä :p |
Lainaus:
|
Mukavaa on kuitenkin rentoutua "RASKAAN" viikon jälkeen muutamalla pirkalla, radio rockkia kuunnellen...
|
Joo tää viikko oli kyl yhtä helvettiä voin myöntää kans ni jotaki pitää tehä nollataksee sen, vaik sit tappelu useemman Nallen kanssa ei nii väliä mut kunha jotain.... :(
|
Lainaus:
|
Pitää muistaa, nyrkkirauta oli jossain yöpöydän laatikossa :D:D
|
Tossakin on syy juoda pirkkaa, niiden kanssa ei tarvi tapella, ja jos tarvis, ni ei yhtä kovaa ku karhun kanssa... Ne on niin karvaisiakin, vähän ku mun valkkari...:eek::eek::eek::D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Niin on ja joskus se näyttää jopa valkoiselta....:D:eek:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
kun täs palstalaisten kans ollaan saunottu siel sun tääl ni nyt päätin et kun siihen tejn "naapuriin" tulen serkku likkaa moikkaamaan ni en MISSÄÄN nimessä ehdota latelle et saunottasko.. :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: |
:D:D:D:D
|
Lainaus:
|
Mut hei osaan mie käyttäytyä niinku hienot naiset ni uskaltaa tännekki tulla :D:D
Aina ei vaa huvita ... :o :D:D |
Lainaus:
mut saatan latelle ehdotella et poikkeen kylässä kun ylämaalle laskeudun serkkua moikkaamaan.. :cool: |
Lainaus:
|
Ja ilmeisemmin sun parempi puoliskosikin....:eek::eek::eek::eek::eek::rolleye s::D:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Moon vaan kokoajan hieman myöhässä..
|
Lainaus:
Molemmat tykätää :D:D:D Huhhuh meneepäs nyt vähä kauas nää jutut :o :D:D:D:D |
Nyt sit viimeisen pirkan tälle illelle haen tuolta talllista, ehkä....:eek::eek::rolleyes: Onneks valkkaria on tarjolla joka päivä....:D:D:D:D:D:D:eek:
|
Mieki jos yhen taistelu Nallen haen vielä ni eiköhä tää ilta oo tässä...
Sit koira kainaloo ja nukkumaa :) |
Mulla koira ei tuu kainaloon, vaan nukkuu mun vieressä lattialla... ÖITÄ kaikille juopoille...:D:D:D:D:D:D:D:cool:
|
Öitä!
|
Vahingossa tullu juotua jo monta Karhua :eek: No ainakin selkisi tän illan suunnitelmat ;):D
|
Kyl on nätti keli. Kohta Kuplalla kylille :cool: Ja tietty lisää Karhua.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Jonku kaljan tässä vissii joutuu taasen juomaan ko emännys sai ryyppykaverin ni vedetään nyt seuraksi sitte :D
|
Lainaus:
Ite aattelin koht ottaa ton kakspyöräsen alle ja polkasta saluunaa.;) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
tos koko päivän muksujani kaitsenneena palkitsin itseni kolmella pirkalla.. :D :cool: :eek:
|
Juu tuli sit saunan lämmityksen ja saunomisen yhteydessä otettua pari... Mut nyt vaan olvia...
|
tulevalla/nykyisellä ex-muijalla olis jääkaapissa muutama kohvi, voipi olla et ei oo enään aamulla...:D:D:D:eek::rolleyes:
|
Lainaus:
|
Ok, mut kaadan ne kuitenkin nahkan sisään, kävin jo nääs pesulla...:D:D:D:eek:;)
|
Lainaus:
|
Mikäs tiälä on meno ja meiniki? Tul käytyy kattomassa live bändii paikallis huoltsikalla Niska Vuorenportti.(eka kerta koko paikan historiassa) (mukaan lukien et paikka on ollut seo, supa, ja ties kuka muistaa mikä)
Nytten kotona. Siinä kinthaalla et menenkö laittamaan rilliin viel tulet. |
Nii siis kärventämään makkaroo.
|
aina on hyvä sää grillata...:D
|
Lainaus:
|
onks kaikki jo död...:confused: No kai sitä saa mennä kans etsimään unimasaa...:eek::eek::eek::eek::confused::(
|
Lainaus:
se on tuolla yläkerrassa miun lapsien luona :D:D:D:D :cool::cool::cool: :D :cool: :D ;);) |
Kyl Karhu vaan on namia, ei voi mitään :D
|
Lainaus:
|
Taas vaihteeks oli passu pakko hakea uudelleen, kuka v*ttu täällä nukkuu? Btw oli kolmas versio minkä kirjotan, läppäri elää omaa elämäänsä :D
|
Käytiin eilen terassilla pitkästä aikaa. Oli hieno ilta, lipsahti vaan humalan puolelle.
Nyt pientä korjaus-pirkkaa. |
Ihan pari vaan ku kurkkua kuivaa niin kovasti.
|
pakko ottaa pari kotiutumis olutta jos vaik horkka helpottas ja sauna:D
onneks ei olt pitempi reissu muute pitäs varmaa katkon kautta palata arkeen:D |
Vittuku tää Karhu vaan on hyvää! Mut on nää reissuhommatkin vaarallisia, ei kotona tuu ihan joka ilta otettua sitä 4-8 tölkkiä mikä täällä tulee. Pötsi kasvaa saatana. Onneks on sen verran selkärankaa, ettei tuu kovin tiuhaan nois pubeis käytyä.
|
Yks suomalainen olut ettei vänäläinen olut tee rapulaa :D
|
Muutama ryyppy vodkaa, et sais unenpäästä kiinni...:o
|
Tämmönen kevyt seitin ohut känni tälle iltaa.
Hitaan koneen huonot puolet, pitää odottaa että käsittelee kuvat taustalla=hyvää aikaa juopotella |
Pari karhua ja saunaa näin melkee viikonlopun kunniaks.:p:p
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Huomenna sit pikku vetäsyt edessä, tänään vielä kärvistelen...
|
Perkule ostin viintä täks friistä mut siin on vuosi 2010, liekkö tuo enää juomakelposta ??
|
| Sivu luotu: 07:47 (GMT +2). |
|