Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   kerro mikä vituttaa (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29737)

t.haapala 15.09.2010 19:48

Ei menny hiluxi katastuksest läpitte ku takapää on liian korkee :rolleyes:. Sanos et täytyy tehä joku alleajosuoja ja mennä näyttämään uudestaan. Perskeles. Eipähän oo tommostakaa tullu ennen vastaa.

Daddy's Toy 15.09.2010 19:52

Minkävuotinen tuo sun hilux on?

Muistaakseni alle ajosuoja vaaditaan jostain 2000luvun puolelta.

t.haapala 15.09.2010 20:30

-95 toi mun hiluxi on. Jottai se rupes mittailemaan sitä, sai korkeudeks 80cm, katto kirjast et maximi korkeus saa olla 55cm :confused:.
Ei mul hojostakaa mitää sanottu vaik kyl siinnäki pikkasen enemmän oli maavaraa takana ku toi 55cm

Daddy's Toy 15.09.2010 20:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja t.haapala (Viesti 696424)
-95 toi mun hiluxi on. Jottai se rupes mittailemaan sitä, sai korkeudeks 80cm, katto kirjast et maximi korkeus saa olla 55cm :confused:.
Ei mul hojostakaa mitää sanottu vaik kyl siinnäki pikkasen enemmän oli maavaraa takana ku toi 55cm

Voi v*ttu tuolta löytys vanhasta topikista että 1993 jälkeen tarviis olla:

http://forums.offipalsta.com/showthr...t=alleajosuoja

No pikairroitettava palkki sinne.

Bänkster 16.09.2010 14:28

Kaikki menee ketuille kun lomillelähtö kun viivästyy 4 vkolla. Tulee leffatkin katsottua moneen otteeseen...

jampeli 16.09.2010 16:59

Suzuki on ihan mutkalla koko kori , ei näytä pahalta mutta ovet ja takaluukku ei oikein toimi :( ja ei o vaihteeks taas nettiyhteyttäkään kotona..

Nemi 17.09.2010 17:53

Frendin kuolema R.I.P.

j1s 17.09.2010 18:44

Huomiset hautajaiset. oikeen hyvä olla päissää ku pitää mennä vielä pappaa kantaha...... VITTU

boozer 17.09.2010 20:15

voi VITTU vesivahinko keittiössä voi vitun vittun vittu nii saatana
lattia otettava auki perkele kuivaus kestää varmaaan 1/2v tällasessa säässä
elämä koettelee remonttihanskoin KIRJAIMELLISESTI

Tirkmacine 18.09.2010 09:01

Voi perse !!

6-vuotias poitsu lopetti judon ekojen harkkojen jälkeen(ei kiinnosta)
mihis vittuun tää maailma on menos onko koulutuksen puutetta vai pitäskö
viedä perkele balettiin
akkakin mäkättää et pitäs mennä omenoita kerää ku et oo ees harkoissa(pojan)
taidampa ottaa kaljan ja mennä tonne grilli katokseen vetää lärvit
jos jotain positiivista hakee niin ajatukset on aika hyvät kellokin on vasta 10.00

Tirkmacine 18.09.2010 09:09

Jatkoa edelliseen

AAAAARRRRGGGG ai saatana nyt tökkii
muija lähti ku nato ohjus ovesta ku luki netistä et mäntsäläs ois koiran pentuja
en oo kieltäny ku kolme vuotta ostamasta koiraa meille
kuka herää,liukastuu aamulla sen.... ja lähtee vielä hymyssä suin aamulenkille,koska oon kuulemma aamu ihmisiä
vituttaa et tekis mieli itkeä

Tuomo 18.09.2010 09:58

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tirkmacine (Viesti 696986)
AAAAARRRRGGGG ai saatana nyt tökkii
muija lähti ku nato ohjus ovesta ku luki netistä et mäntsäläs ois koiran pentuja
kuka herää,liukastuu aamulla sen.... ja lähtee vielä hymyssä suin aamulenkille,koska oon kuulemma aamu ihmisiä

Tervetuloa kerhoon. Voi jessus perkele sitä riumua noitten elukoitten kanssa. Mä sanoin että jos meille nyt kerran väkisin tulee lisää koiria niin otetaan edes saatana sellanen mistä on jotain hyötyä. Sellanen mikä pitää neekerit ja mustalaiset tältä tontilta pois silloin kun mä en oo himassa. Mut ei.

Mika.U 18.09.2010 10:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tirkmacine (Viesti 696986)

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuomo
Tervetuloa kerhoon. Voi jessus perkele sitä riumua noitten elukoitten kanssa. Mä sanoin että jos meille nyt kerran väkisin tulee lisää koiria niin otetaan edes saatana sellanen mistä on jotain hyötyä. Sellanen mikä pitää neekerit ja mustalaiset tältä tontilta pois silloin kun mä en oo himassa. Mut ei.

HUUTONAURUA! :D

ps. vituttaa olla duunissa

Bänkster 18.09.2010 12:50

Mul ois yks pyyntö vaan: voitteko lakata kuolemasta, ettei tarttis puolen vuoden välein istua hautajaisissa!!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!

Rohmo 18.09.2010 13:47

Vesisade ottaa kupoliin !!!!!!

jeepisti 18.09.2010 14:57

FLUNSSA

vi....aa kun iski flunssa ja jäi FJDC:n safari väliin

Gravedigger 18.09.2010 17:04

Ruoste, paskat vehkeet ja vesisade. Oli todella kiva koittaa Topline Toyotan hitsausta touhuta, kun se myyjän kertomatta jättämä reikä runkopalkissa piti paikata. No kaverilta ydintäyte valovirta Telwin lainaa. Parin palovamman ja päreiden palamisen jälkeen alkoi sitten pohjolan tallissa satamaan. Alko vituttaa niin paljon, että harkitsin jo koko romun hävittämistä. Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä, että voisi myydä. Katsotaan taas kun hetken saan rauhoittua ja pohdittua, jos veis ammattilaiselle.

SamiN 18.09.2010 20:54

Nokian E51 puhelin, vesisade ja 13v muksu. Päätelkää loput.

Eikä kuivaus auta!

Byrocrat 18.09.2010 21:01

Otan osaa

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bänkster (Viesti 697034)
Mul ois yks pyyntö vaan: voitteko lakata kuolemasta, ettei tarttis puolen vuoden välein istua hautajaisissa!!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!

Ei elämästä selviä hengissä :(

Bänkster 19.09.2010 18:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat (Viesti 697148)
Ei elämästä selviä hengissä :(

Jotenkin tuntuu, että kolmet hautajaiset vuoden sisällä on jokseenkin liikaa vaadittu yhdeltä ihmiseltä. Am I right or am I right? :(

Heegi 20.09.2010 22:29

huominen taikahattu rocky katsastus.. ku se kusipää setä keksii kuitenkin jotain vittuilua.. eli vituttaa jo etukäteen

PikkuMyy 20.09.2010 22:43

Jalka leikattu ja paketissa, kaikesta kivasta joutuu luopumaan eikä pääse harrastamaan. Lievästi sanoen ottaa päähän, mutta ensi vuonna otan kaiken menetetyn takaisin jos vaan olen elossa.:D

mäksä 21.09.2010 00:59

helvetillinen selkäsärky valvottaa..... :mad::mad::mad::mad::mad::mad:

mäksä 21.09.2010 15:09

toi rankkasade vituttaa...

piti soa hj laittaa käymää ja käyd vetämäs mettäst pari isoo kuusitukkii mut ei tonne viitti mennä....

panzer 24.09.2010 07:13

Loppui kaivosta vesi! Vittu miten mukavaa on asua maalla. Nyt sais tulla viikon putkeen vettä ja reilusti!

Sivu luotu: 01:00 (GMT +2).