![]() |
Perhana tää orbbi, pirkka, karhu ja lp soitin tuntuu olevan paha yhtistemä. Alkaa suorastaan pyörryttämään:D
|
Meinas hitto jäätyä tovi sit ylähuuli tölkkiin kiinni... Rappusten termari lie paskana.
Muutama neuvoa antava miettiessä, et joisko huomenna Viipurissa ryssien kaljat pois happanemasta... |
Paksulta pojalta pantiin pää sekaisin...noo loput korjataan vodkulilla...Reetu otas jokin chat auki...
|
Pirkkaa raskaan työviikon kunniaksi.
|
Koska eilen ei kerennä kaljoille niin tänään juipotellaanki sitten het kunnolla.
Lapin kultaista juotu jo hyvän aikaa.:p |
Lappalainen on hyvä vaihtoehto, tuossahan se tölkki pysyy kun rakentelee...
http://img.photobucket.com/albums/v3...2-11173615.jpg |
|
1 Liiteet
Liite 24877
Tämmöstä tänään :):) |
Onneksi Karjala ei tuu takas..
|
Yhen velkopopopopovickýn join tuossa myös, mutta nyt ollaan taas tutulla pirkko linjalla. :)
|
Pirkko on varma valinta, hiukka sormenpäällä raottaa niin kuuluu tuttu ja turvallinen tsuh :-)
|
OTTO KARPALOA NNYT
|
pullotetut ideat by KOFF..ja ku ne loppuu niin tölkitettyt ideat BY A.Le Coq
|
Nobelanerit tuli juotua kaapista poies jo tuossa illansuussa, nyt juojaan lapparia... kohtuu pöröissä jo ollaan ja aamulla pitäs kuuden aikaan lähtä töihin. :D
|
Muija rupes v"#tuilemaan niin minä rupesin juopottelemaan.
|
Lainaus:
|
Näihä se taitaa hyvinnii pitkälti olla. :)
|
Litran karhu toverina kotona siivotessa. :)
|
Tunnin kolasin pihaa, kyllä nyt pirkka maittaa. :D
|
Koffia raskaan työviikon jälkeen :cool: Alkaa rokin kohtalokin selviytyyn kun ite vähän päihtyy :D
|
Lapparia juotu jo monta tuntia ja elokuvia pyörii..
Nyt grilliltä hakeen sapuskaa ja sitten lisää lapin kusta. Aamulla pitäskin lähtee 5.30 ajeleen Kangasniemelle, lähetään kattoon rallia, pakko mennä vaan kattomaan ku oma auto ei ihan vielä oo läjässä.:o |
Lainaus:
karhua menee täällä, ja tuntuu toimivan! |
Kyllä mun täytyy ainakin kaverille asti ajella (5km päähän) kun mennään mun Isuzulla.:D
Nojaa eikä tässä mitään hämminkiä ole, 10 kaljaa vasta juotu ja kohtapuoliin sänkyn pohjalle.:o |
Kuumarommi jäillä menossa, tuntuu kipeessä kurkussa hyvältä... ;):D
|
|
Sivu luotu: 02:42 (GMT +2). |