![]() |
Näillä näkymin jää tuo 11. päivä väliin, on perjantaina työn puolesta "yövuoro" pk-seudulla. Samoin jää tuo 31. päivä kun pitää olla laittamassa messuja pystyyn tuola isolla kirkolla.
|
yritän saapuilla 11 päivä, mutta mihin aikaan mä tuun ?
|
eiks se oo se perinteinen klo. 10:00 valkealan ABC. mulla on ainakin saha mukana.
|
Pukkasi remppapäivän huomiseksi.
Jos saan työt ajoissa tehtyä tulen perässä. Tarttisin vain jotkun ohjeet peuhulle? |
Absista ohi ja oikeelle.
|
Myö ei keritä peli paikoille huomenna ,loppuu yksinkertasesti tunnit ja päivät kesken(ai ettäkö kiire vai???)
Mutta jos sitä jo yö ajeluihin joutas |
Luumäelle menijöitä? meinasin lähtee kattelemaan, kyydissä mahtuu jos haluaa mukaan. Tosin yritän tulla takaisin kouvolaan jo about klo 16, en sitte tiedä mikä kisojen aikataulu on...
|
Minä, fopa, jarcca ollaan menossa, tai niin suunniteltiin.
|
Olitteko millä kyydillä suunnitellu? Oliks teillä tieto tarkemmasta aikataulusta?
|
Siellä yhdistyksen sivulla on viestiä koskien jäsenmaksuja yms, ja sähköpostissa uutisia.
Ne jotka tuntee viillon sydämessä, ettei ole jostain syystä tullut huomioitua, niin laittakaahan minulle viestiä, niin laitetaan kusti polkemaan. -Ticru |
:) Ratamestarit tehostivat "miinakentän" ajouran merkkauksia ja levensivät ajouria :) Nyt pitäis mahtua :confused:
|
|
Ompas range laihtunut. :D
|
K5 saanu kiksejä putkihärpyttimistä.
|
Tosta tulee varmasti hauska värkki, vaihtuko range tuohon?
|
Range luovuttaa tekniikan ja akselit, ehkä jotain peltejä.
|
Lainaus:
|
Onkos ketään tulossa 31.8 yöajeluille peuhuun?
Dotsi: Lainaus:
|
Tarkoitus tulla pyörähtämään.
Aamulla aikainen lähtö häihin niin ei parane kauhean myöhään olla. |
Lainaus:
|
mä olen kans tulossa ku kerrankin on aikaa
|
Juu kyllä olis tarkoitus tulla Perjantaina,jos maailma makaa kohillaan;)
|
Taitaa kalustoa metsässä riittää jos kaikki mönkijäpuolen ilmottautuneetkin sapuu paikalle :cool:
|
Jalkamiehenä tällä kertaa.
|
Sivu luotu: 16:43 (GMT +2). |