![]() |
|
Ohita suodatin jollain putkenpätkällä. Jos toimii ni suodatin tukkeessa :cool:
|
Lainaus:
|
En miä ohittaa sitä uskalla.:eek: Taitaa toi pumppu olla ihan uniikkikappale ja en ota sitä riskiä et se hajoaa jostain paskasta mitä tuolt linjasta irtoaa..:p
|
Voihan perseensuti sentäs.. Tänään jo viimenää sain ittestäni sen verran irti et vaihoin sen löpösuotimen. Mut sithää se ei enää käynykkää ollenkaa, perkele..:( Siinä ilmaillessa loppu sit tietty akuista puhti joten ne laturii ja miettimää et mitäs sitte.
No ajattelin sit joutessani et purkaan navat ja vaihan sinne hiukka tuoreemmat rasvat nyt samal ku pyöränlaakerit tiukkaan. Ja vitut.:mad: Kuskin puolelt löyty taas vaihteeks tämmönen.. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=121201 Siis miä en voi käsittää et miten toi raato voi katkoa/hajottaa/rikkoa/särkeä ihan kaiken mitä sinne keksii alle työntää.:mad: Ja sitäkää ei voi käsittää et miten samassa rytinässä voi mennä oikeelt puolelt napalukko ihan tuhannen paskaks ja vasemmalt hajoaa murros viel vähä pienemmiks paloiks..?:confused::confused: Tamgearssilta ostetut murrokset ei ainakaa herätä miun luottamust enää ku ei tollasta tasasta kirkkokyytiä kestä..:D:D Eiks noit tosiaan ole mitää yhtää kestävämpiä olemas?:confused: Tai no, onhaa tossa viel tilaa.:rolleyes::D http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=121202 |
Lainaus:
tsemppii vaa rojektiin |
eti jostaki 30vuotta vanha alkuperänen jolla on ajettu 400tkm niin kestää :D
|
nää on nää murros himmelit just tollasia:D vaiha aleksit mis on ristikot ni rupee kestämää!:D:D:D.... eiku mitä sie ajat ku pekon anneli + utulan hullu?:p
|
Lainaus:
olisko muuten mahollista et samin autossa olis siirtopumppu sökö.. mulla on tossa ruskeessa se rikki ja korvaavana toimii joku hugon 12v bensalutkutin. ps: uus gt 32:n oottelee hyllyssä asentamista entisen t3;n tilalle :cool: jokohan sit kampura katkee mullakin |
ja ennen suodatinta panjossa on sihti joka oli mun entisessä patikassa tukossa
|
onko tossa ovessa yli vai alle 5000eurolla särkyneitä osia?
|
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mulla oli samaa ongelmaa omassa, Sähkösen pumpun laitoin avuksi ja joku starttaamaan ja joka suuttimen päästä mutteria löysälle niin että alkaa nestettä tulla. Ja tarvii olla muuten virtaa sitten akuissa... Tai hyvä boosteri.
|
Lainaus:
jos ny meinaat näitä mitä ne ny oli... nii jeepiä nii voin kertoa ettei nekää kestä vaikka ei ajaskaa niin pekonanneli+utulanhullu;) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Eihää tohon nyt perkeke aleta mitää jeepin osia enää sotkemaa.. Saati sitte että jostai helvetin maataistelu koneesta!:eek: oon alkanu jo ihan oikeest harkita et josko pikkusen kääntäis syöttöö pienemmälle.:D Siis jos se nyt viel joskus käyntii lähtee..:p Ja eilen saatii jo löpöt 6-5-4 pytyille asti ennenk oli taas akut tyhjät..:( muuta ei sit oo tullu tehtyäkkää.. Menee taas niin lahjakkaast kaikki muutkii asiat niin päin persettä et se vähäkii motivaatio tohon rojuu on hyvinkin pitkälti hukkunu..:mad:
|
Lainaus:
ei pitäs kyllä tarvita monesti huonojakaan akkuja latailla.pitäs lähtä helposti jos hehkut yms edellytykset käytiinlähdölle on muuten kunnossa. tuollei nuo minä oon saanu helposti ilmattua. ps: koetan tänään muistaa katella niitä napalukkoja. |
Lainaus:
|
Alan pikkuhiljaa pelkäämää et toi syöttöpumppu on tullu tiensä päähän.. Ei meinaan mahu munkaan kupoliin et miten voi olla noin vitun hankala ilmata..:confused: Viimeks se kuitenkii ilmaantu ihan ilman mitää sen kummallisempia temppuja..
|
oothan katonu että se saa varmasti sitä ainetta tarpeeksi käyntiin lähtemiseksi?
|
kyllä toi mun aikaan on ilmaantunu ongelmitta, veikkaan et syöttöpumppu olis huollon tarpeessa. esim hp-diesel osaa auttaa kohtuu hintaan, sano samalla et kaivaa loput reservissä olevat syötöt esille ;)
|
Sitten kun saat auton kuntoon niin pistä soittoa mulle jos olet menos ajelemaan.:)
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 10:38 (GMT +2). |
|