![]() |
|
Eli huomenna sitte Keimolassa?
|
Jo vain passaa.
Ja aikahan oli klo 19. Ei kolmea tuntia aiemmin ;) |
juu keimolassa nähdään...
|
ai keimolaan, no sehän passaa kun asun tässä 5km päässä :D niin muuten kummalle puolelle motarii porukat menossa ? siin kuiteski 2 nestettä.....
|
oisko se tampereelle päin mennessä oikealle jäävä?
|
onks se nyt sit huomenna ilolassa vai taas keimolassa?
|
Ilolassa voisimme käydä, tai sitten vaihtoehtoisesti jos porukkaa on tulossa vähän, niin voin meilläkin keittää kaffeet..
|
Ilola sais täältä suunnalta ainakin kannatusta. En oikein millään jaksais lähtee ajaan länteen.
T. CaliberSXT työnyyminä. |
Janin kanssa tullaan
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
No missä sitä nyt kahvitellaan,ollaan tulossa jonnekkin???
ILola klo 19.00 |
Ilola juu.
19 joo. |
Kauas on pitkä matka mutta minkäs teet
Lainaus:
Vaikken itse ole kuin kerran käväissyt paikalla niin on ihan hyvä että pääkaupunkiseudullakin on mahdollisuus turista oikein joukolla offiasioista muuallakin kuin Kulman nuotiolla ja ennenkaikkea lämpimissä sisätiloissa:rolleyes::cool: Kulman inhorealisti |
Lainaus:
,kun yritän länteen tulla:D No ei se matka Lahnukseen tai Keimolaan niin pitkä ole ,mutta täytyy Hiluxi varovasti sisäänajaa;) Tv:Etelä-Suomen suurimman kukkulan juurelta. |
Kiitos vaan kahviseurasta.
Ja vielä suuremmat kiitokset ajoseurasta. Olihan helvatan hauskaa:) Vielä miusta tulee isona offaaja:o |
pari kaunistusta runnerin kylkiin ni kyllä se siitä... =)
|
Miten huomenna? Käviskö Ilola uudelleen??
|
Minulle käy kyllä ilola, miten muille? Tosin hiukkasen epävarmaa tuleminen, sillä aamulla 1.30 pitäis lähteä töihin eikä ole tietoa kuinka myöhään menee..
|
mulle kyl passaa kans ilola
|
ilola kyllä käy, mut mites toi länsi puolen porukka. onko ketään sieltä suunnalta tulossa kahvittelemaan? jos ei ketään sieltä suunnalta oo tulossa ni eiköhän se sillon kannata mennä ilolaan.
|
Ilola,jippii.
Latu varmaan pitäis avata :D |
ilolaan
tuonko mika renkaat?
|
ota mukaan vaan niin ostan ne sulta pois :D
|
:) :laan tullaan kait sitten.
OT: Winshi tuli kotiovelle asti,kiitokset Juhikselle |
| Sivu luotu: 00:20 (GMT +2). |
|