![]() |
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Se tarkottais sitten ensviikonloppua. minne mennään ja lauantai 19. vai sunnuntai 20. päivä ? :) |
Sunnuntai....
|
Ajot sunnuntai 20.12 klo 10
Joo eli onko kiinnostusta tulla ajamaan saarikko nimiseen paikkaan kyseisenä päivänä perttelin inkereelle?
Paikka on hakkuuaukea josta löytyy suota ja kallion kinkamaa ja kaikkea maan taivaan väliltä. Tarkemmat ajo ja kokoontumis paikat tarkennetaan myöhemmin kun tiedetään että onko ihmisillä kiinnostusta moiseen!! Ja soittaa saa 0440212889 |
Kyl Raatalaan pääsee kans ajaa jos niin joku haluu. Mä voin toimia nuotion hoitajana ja vois olla pikku ajelutusta samalla. Viralliset pikkujoulut on tammikuussa sit :D
|
Lainaus:
paikalla ei väliä. |
Lainaus:
|
No onko kiinostusta !!!!
|
Ajelut
Itellä kalenteri piukassa. Metässä harvennus menos ja pitäs puut ajaa vex...
Haravointi hommatkin vielä vaiheessa... |
minäkään en pääse.
|
Eipä kerkee
|
Kiinnostaa,Mut ei kiitos.
Meilläkin haravoidaan ajamisen sijaan... |
Selvä unohdetaan koko homma ainaki tältä erää
|
Lainaus:
|
Lykitään sit lunta vaikka,Kunhan ei tarvitse tulla murroksia rikkomaan:D.
|
:D:D:D
|
Raatalassa sunnuntaina pienet pärinät et teretulemast :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ps. Täällä yhdistyksen väki tarttui haravaan ja tulosta tuli :) |
5 Liiteet
Tilanteita.
|
Hyvää Joulua kaikille Salon seudun OFFAREILLE!
Toivottaa Team Lälli http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=186431 |
:Dhyvää joulua
|
:) Hyvää joulua kaikille Salon seudun offroadharrastajille :)
|
hyvää joulua kaikille!
|
Hyvii joului koko konkkaronkalle:).
|
Hyvää Joulua kaikille.
|
1 Liiteet
Kinkku tuli uunista ja nyt syömään!
Hyvää joulua!:) |
1 Liiteet
Tällanen mekee paketti saattiin. Reunoilta uskallettu vähän maistaa, mutta raaskiiko kokonaan syödä. Kiitos Tepa ja Jenni
|
olisko mitään välipäivien pärinöitä vai pistänkö auton palasiksi? :D
alkaa muuten dietti versio 2. lisää lasikuitua ja ehkä pick upiksi?? =) |
Joulun jälkeen on hyvä hiukan laihduttaa.
|
Ajot 31.12 klo:10.00
Impolassa ovat.
Laittakaa vähän viestiä ketkä tulossa. Suunnistuksen jämä maggaroita tarjolla.... |
Jos ei oo töitä niin tulen, selvinnee alkuviikosta!
|
minä tulen poikien kanssa.jussi laita auti kuntoon pääsis keuhko vammanen kyytiin:)
|
Koitetaan päästä. PITKÄSTÄ AIKAA.
|
Mä oon varmaan muutaman päivän renkaaton ennen kuin uudet tulee..
Tietty voishan sitä tulla vaikka leimarenkailla,Niin voitais ikosen kanssa ajaa letkassa;):D ..Mentäis niin että lasikuidut vaan rytisis.. |
Koitetaan tulla jos ei mitään ihmeenpää satu tulemaan sillon.
|
Lainaus:
|
Tulos
|
Lainaus:
:) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Suo ojat kelpaa ainaki mulle, jos vaan saan pekkase torstaiks oliki työpäivä nääs sillo.:D
|
Töissä huomenna.
|
eipä tullut taaskaan yllätyksenä:)mä tuon sen 500e bjiistä ei se mikään pelkkä piha koriste ole.
|
kato lepa ku köyhän on pakko vähä käydä töissä :)
eli työpäivä täälläki huomen... |
Eks pekkaset oo just tämmösil päivil tarkotettu ;)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ja kun offroadi on elämä niin työtä on tehtävä paljon. (paitsi Tojota-Miesten kun eivät nuo hajoa ellei itse rikkomalla riko.):D Eikös se niin ollut ettei huomenna kannattanut omia makkaroita tuoda?:p |
Pitäs kisojen jämä maggaroita riittää kaikille.
|
Lainaus:
Mun gummit sutis siihen tahtiin että pitäiskö sitä lyödä isompaa tilalle:confused: |
Lainaus:
|
:D:D
|
|
Hei elkää ottako nii vakavasti, se on vaa offroutia :D
Oikein hyvät uudet vuodet kaikille seuran jäsenille minun puolesta ja kiitos kuluneesta vuodesta :) |
Mä pääsin nyt töistä kotiin, onks joku mettäs vielä?:D:D
Hyvää uutta vuotta täältäkin! |
1 Liiteet
Noup
Edittii et en oo kyl ollukkaa :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Hyvää uuttavuotta täältäkin. Ja Lepan kanssa hyvin samanlaiset aatokset, eli tänä vuonna beejii ajoon...:eek::eek:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
pitäis varmaan ihan oikeasti alkaa välittämään sitä jakolaatikkoa.. |
Takkeja
Laitetaanpas nyt vielä tännekin:
Takkimalli valittu, sovittaa voi meillä :) Täällä koot L-3XL Hinta siis painettuna 125 eur / kpl sis. alv. 24 % http://www.mainostekstiilit.com/main...2-leon-jacket/ Sitovat tilaukset 20.1.2016 mennessä osoitteeseen salonseudunoffroadry@gmail.com |
Ajot
Koska ne maan kuuluisat synttäri ajot on?
Vai onko niitä? Ps toivottavast ne ei oo 23.1 |
Ne maan kuuluisat synttäriajot :)
Elikkäs synttäriajellaan 30.1.2016, lumitilanteesta riippuen jossain päin kuusjokea. Ja totuttuun tapaan tötteröhatut päähän, pientä syömätarjoiluakin on.
|
jee minä tuun ainakin.
|
Lainaus:
|
Mä tuun kans! Täytyy varmaan alkaa jo valmistautumaan, biizeissä on akut aivan tyhjät ja kesänafta tankissa...
|
niin varmaan tulet.aika monta kertaa aikasemmin tuo sama kuultu.:)ei kukaan usko sua enää.
|
Täytyys oikein tulla ihmettelemään:).
Aiai kun ois lunta oikein maan perskuleesti... |
Lainaus:
b."Ei pääse työjuttujen takia" c.joku muu selitys?:D |
Kohdat a ja b on vahvasti sidoksissa toisiinsa:D Kun tekee työtä mistä tykkää niin ei se niin haittaa vaikka harrastaminen vähän välillä kärsiikin.
|
ai välillä kärsis????ukko ei ole ajoissa käyny vuoteen. tonin kohdat pitää täysin paikkansa.:)siihen listaan pitäis lisätä haravointi.no tepahan potki sut kerhosta pihalle jo:D
|
Anteeks tyhmä kysymys, mutta kenen synttärit ne on? :)
|
tepan ja kaisan
|
Lainaus:
|
Yhdistelmäajoneuvon kuljettaja
|
Joo-o biizei totes et keväämmällä sitten taas, eli ajopäiville tullaan Baijerin lahjalla autoilevalle kansalle. Ja kävellen metsään:D
Tepa ei olis pitäny Prismassa olla niin itsevarma että autolla tullaan juu:D |
Takki-asiaa...
Mukavan oloisia ovat ry:n logolla varustetut takit. Malli takit sovituksessa impolassa ja tilaus lähtee torstaina. Eli kaikki takin hankintaa harkitsevat raahaa ruhonsa impolaan ja tulee sovittamaan. Tilaukset sähköpostilla ry:osoitteeseen.
Ry saattaa kustantaa painatus kulut eli takki jää maksamaan noin 100€. Terveisin Erno |
Lainaus:
|
Lainaus:
Juu ei :D Kesän lämpöä odotellessa... |
ajot 30.1
Päätettiin et ajetaan Raatalassa ne kuuluisat synttäri ajot.
Mahdollisuus myös crossiin kyntöpellolla! niin voi ottaa mittaa ketä on kovin kuski :D Makkara nuotio on vaikka tarjolla on lopuksi tepan ja Kaisan valmistamia herkkuja. Aloitetaan vaikka 9:30 kaikille avoin päristely päivä:) |
Lainaus:
Ja koska nää on synttäriajelut ni synttärilahja on pakollinen :D muuten ei saa kakkuu :D |
heinosjussille terkkuja :D
https://youtu.be/EfyiErurWnY |
Lainaus:
|
|
Lainaus:
|
30pv offia ja 31pv rallisprinttiä. ei huono vkl:D
|
Onkos jollakin jääkairaa? Sais ottaa mukaan joku et näkis jää tilanteen samal
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
kyllä nää kaasarivehkeet on yksiä perkeleitä!!
werkon painoks sietäis tollaset..:( eihän noita saa edes kunnolla säätöihin kun aina jollain kierrosalueella / kaasun asennolla tai tietyllä kelillä nykii.. |
Nii... mut eikai se mikään ihme oo jos yrittää pensselinpesuaineella saada vehkeet toimimaan:p
synttäriajokakkuki ois ny jo valmis, eikä menny vissiin iha hirveesti vituikskaan vaiks mää olin iha ite sitä mukana tekemäs :D |
heinosen beejii olis jo mestoilla.emma ajo sen sinne matka oli pitkä:Dvesipumppu lekkas kiinni vesi loppu syyläristä joku oli jättänyt akun kiinnittämättä hitsas rauta plussaan kiinni yms...nyt on auttamisen ilo loppu.:D:Dja sitten se meinas pyöriä ojaan.:)huh huh
|
ihan lepan normi reissulta kuulostaa :D
|
joo ihan normi homma.nyt täytyy hiukan jallun kanssa seurustella.
|
Lainaus:
|
Olipahan päivä. Heti alkuun joku heitti kuperkeikkaa ja sit liukasteluu. Crossiakin ajettiin hiukan :) kuvia ja ilmavideoo tulossa vissiin :)
|
mukavaa oli.pikkusen häiritsi vaan tämä kapula:)lämmin tuli bjiin hytissä kun rossia ajettiin.hauskaa se oli:D
|
Kiitos kaikille, ajot tuli pidettyä ja vaikka autoja oli niukasti niin sutimista riitti :) Ei ollu tylsää kun kuperkeikka siikarla järjesti aktiviteettia heti alkumetreillä ;)
Heinosesta ei paikalla ollut kuin pelkkä auto ja jotenkin havaitsin sen huokailevan kallion kupeessa isännän puuttumista kun lepa yritti käskeä sitä kirmaamaan mäkeä ylös :D Loppuun teamit Biijei ja jeeppi tarjosivat vauhdikasta kyntöpellon tasoitusta. Ja kiitos vielä synttäri tarjoiluista sankareille :) |
Juu... kiitokset vaa kaikille kakunsyöjille :)
nettisivuil ois kuvii karkeloista http://www.salonseudunoffroad.fi/alb...riajot30.1.16/ |
Sivu luotu: 04:29 (GMT +2). |
|