Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   UUSI 4X4 LEHTI: 4x4 Maailma (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=74316)

sos 21.07.2014 20:43

irtonumeron ostin, täytyy kattoa jos kerkeis selaamaan joskus läpi, edellisen ostin about 2v sitten ja hukkasin ennen ku kerkesin edes vilkaista:)
ja byrocratin kanssa sama oletus, että sohva/city offarit aika iso osa lukijakunnnasta

JouniN 22.07.2014 08:21

Niin ja kannattaa myös muistaa, että uusissa mahdollisisssa harrastajissa on tulevaisuus. Huomio pitää keskittää nimenomaan kehityskaarensa alkupäässä oleviin harrastajiin. Ilman uusia harastajia laji kuin laji kuolee... :)

myllis 22.07.2014 08:53

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sos (Viesti 1147260)
irtonumeron ostin, täytyy kattoa jos kerkeis selaamaan joskus läpi, edellisen ostin about 2v sitten ja hukkasin ennen ku kerkesin edes vilkaista:)
ja byrocratin kanssa sama oletus, että sohva/city offarit aika iso osa lukijakunnnasta

Niin noin 98% lehden lukijakunnasta ei edes tiedä mikä on offipalsta.com. Alkukokeilujen jälkeen on todettu, että jos tekisi lehteä offipalsta.comin lukijoille niin se eläisi tasan yhden numeron. Vaikka lehti olisi ilmainen niin mieluiten luettaisiin kuitenkin sitä kaverin numeroa (kun on aina niin totuttu tekemään). Ja siinäkin olisi ainakin rakenteluohjeet ainakin väärästä autosta, jos ei muuten. Eikä juttua meidän kerhon safariajosta. Alussahan (2011) oli paljon kisajuttuja yms. niin sanotusti offipalsta.comin läheistä asiaa. Ongelma oli vain siinä, ettei sitä lehteä ostaneet offipalsta.comin lukijat, ei yleisö, ei mainostaja.

Silti nykyinenkin lehti on mediatoimistoilla ja esim. maahantuojilla luokiteltu äärilaidan xTreme -lehdeksi. Rakentelujuttuja siis tiettyyn asiaan liittyviä tullaan lisäämään jatkossa (ehdotuksia voi laittaa vaikka privana). Kisajuttujen määrää, ehkä. Kisajutuissa on se ongelma, että "ei kukaan" osta lehteä sen takia (ellei ole oman auton kuvaa tms.) ja sen takia se kategoria on vähän vaikea. Ne ovat kuitenkin mielestäni tärkeitä, koska lehti on ainakin yksi kanava minkä kautta kilpailijat, järjestäjät ja lajin kisapuoli saa näkyvyyttä. Ja sitä ei kisahommissa ole koskaan liikaa.

Ja niille, jotka valittavat irtonumerohinnasta niin voi kertoa (kun ei olla mikään yhtyneet kuvalehdet), että tilanne on vähän sama kuin maatalousyrittäjällä. Ennen kuin se lehti on irtonumerona kaupan hyllyssä niin siinä on aika monta monopoliasemassa olevaa välikättä ja tuottajalle jää tässäkin tapauksessa ne hilut.

ZAU 22.07.2014 10:10

Lehtihän oli hyvä taas kerran.Jeepin alusta sarjan asennus juttu lämmitti kovasti mieltä.Ei muutaku tsemppiä seuraaviin numeroihin.

HV 22.07.2014 10:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja myllis (Viesti 1147338)
Niin noin 98% lehden lukijakunnasta ei edes tiedä mikä on offipalsta.com

Tää selittääkin jo aika paljon...
Mut pakko kysyä mikä on lehden myyntimäärä/painomäärä jos vain noin 2% on offi harrastajia ? Vai onko se salaista tietoa

Topi1982 22.07.2014 14:26

Offipalstalla n.22000 jäsentä, joista n. 2200 aktiivista. Oisko potentiaalisia lukijoita ihan omille lehdilleen ainakin jokunen (ei Jaska):).

mjoona 23.07.2014 09:47

Kuten Myllis kirjotti, suurin osa lukijoista ei ole vanhojen maastureiden rassaajia. Valitettavasti suomenkielinen markkina-alue on liian pieni noin kapean sektorin lehdelle, kun ei sekään saisi maksaa juuri mitään lukijalle.

Hyvän lehden sisältö elää lukijakunnan mukana, lehti jota tehdään itsepäisesti olemattoman kapealla sektorilla, kuolee väistämättä omaan mahdottomuuteensa. Tietty jos suomenkieltä lukisi 50 miljoonaa, niin asia olisi vallan eri!

Onneksi jokainen voi alkaa yrittäjäksi ja tehä ite sen parhaan lehden, jossa rassataan vain vanhoja Tojotia... Paitsi että sekin ilmestyy jo englanninkielellä.

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja young n dum (Viesti 1147219)
ostin irttarin cittarista.

4x4 partsin juttu ja se pitkämatkakauas oli iha ok luettavaa! :)

joteki tuntu et noi hipo autojen testaamiset vois jättää tm:älle ja das auto bildille.

ei oikee saanu selvää et onks tää ny maasturi lehti vai sellane trendikäs trans shecsual muoti lehti mis on kaikkee ihanaa yhes möntis?
vielä ku ois ollu joku hyttys-verkko-hattu-testi ja näin pakkaat henkilöauton oikein kesä retkelle ois jäänt hyllyyn

mihi suuntaa tää lehti on menossa? maasturi hommia vai yleis hyvä lehti vähä ku aBu ja seuLa?

ja en ota yhteyttä suoraan toimitukseen tai kirjota FB sivuille.

tahtoin vain kysyä.

just my 5 rubles

T: Lauri

Sten 24.07.2014 05:51

Uusi vahingoittumaton lehden rikkinäisen tilalle perillä. Kiitos vaivasta Myllis.
Tv Sten

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sten (Viesti 1146169)
Joo, mullekin tuli äsken. postikantaja oli varmaan lukenut sen kun oli revennyt ne ensimmäiset sivut kulmasta. :mad:

mjoona 12.09.2014 15:05

T-paitoja varastossa taas kaikkia kokoja!

http://4x4maailma.mycashflow.fi/product/23/4x4-t-paita

Palex 12.09.2014 15:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mjoona (Viesti 1160174)
T-paitoja varastossa taas kaikkia kokoja!

http://4x4maailma.mycashflow.fi/product/23/4x4-t-paita

Koskas tulee huppareita? Pari vuottakos ne on ollut jo loppu tai jotain?:D

mjoona 13.09.2014 20:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Palex (Viesti 1160176)
Koskas tulee huppareita? Pari vuottakos ne on ollut jo loppu tai jotain?:D

Riittävä kysyntä tarvitaan, kunnon laatupaitaan tehtynä ei valitettavasti ole kovinkaan halpa.

tapsa4x4 14.09.2014 17:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mjoona (Viesti 1160473)
Riittävä kysyntä tarvitaan, kunnon laatupaitaan tehtynä ei valitettavasti ole kovinkaan halpa.

Mulle kelpais vaikka ei olis halpakaa,hyvä ja kunnollinen mieluummin kun halpa. Ja jos toivoa saa niin ilman vetoketjua.

Laikka 05.11.2014 16:20

Onkohan tää lehti vielä hengissä? Muuten kuin laskutuksen osalta. Sähköpostiin oli tullu lasku lehdestä ja tässä mietin että maksanko vai en kun ei ole mitään tietoa tai varmuutta että saako sen lehden vai ei..

HV 05.11.2014 18:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Laikka (Viesti 1174578)
Onkohan tää lehti vielä hengissä? Muuten kuin laskutuksen osalta. Sähköpostiin oli tullu lasku lehdestä ja tässä mietin että maksanko vai en kun ei ole mitään tietoa tai varmuutta että saako sen lehden vai ei..

Mullekkin tuli lasku sähköpostiin, tosin se aukee tyhjänä sivuna... Tuntuu ettei mikään onnistu tämän lehden kanssa. Laitoin jo kahteenkin sähköpostiosoitteeseen kestotilauksen lopettamisen ja pyysin vahvistusta mutta eipä ole mitään kuulunu. Ihme touhua sanon minä.

Shortie 05.11.2014 18:42

Irtonumero lukijana eniten on ärsyttänyt epäsäännöllinen ilmestyminen, se että ilmestymisväli on harva (esim 3kk) ei haittaa samalla lailla kuin 1-12kk heitto.

Niin mukavia ja rispektiä herättäviä onkin kertomukset joissa kuvataan miten suosta kaivetusta kattopellistä tehdään auto, niin kyllä uusienkin vehkeiden rakentelusta on mukava lukea.

Oheistilpehööristä haluttais lukea juttua kanssa: esim Jerry-kannu tuo jokaiselle tuttu pänikkä moniko "tavis" tietää että sekin on natsien tekosia.
Hi-Lift, Ajorampit, Perustieto renkaista yms.

Byrocrat 05.11.2014 18:54

Eiköhän tuo liene vielä hengissä

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Laikka (Viesti 1174578)

Eiköhän tuo vielä hengissä vaikka harvakseen lehtiä ulos tuleekin. Facebook ja kotisivut ainakin näyttäs vielä olevan toiminnassa ja päivittyvätkin aika-ajoin :rolleyes:

Kannattaa tarkasta tilausehdoista miten ja milloin tilauksen peruutus hoidetaan :)

Heguli 05.11.2014 19:44

Deja vu, taas se alkaa :D:D

myllis 05.11.2014 21:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1174617)
Deja vu, taas se alkaa :D:D

Kyllä tänä vuonna tulee vielä yksi numero. ensivuodeksi olisi kestotilaajille (kaiken kovia kokeneille) ihan etujakin, tuli lähinnä mieleen kilpailumaksujen ja/tai pääsymaksujen tavalla. Ne jotenkin pitäisi saada lajiin kiinni, että innostaisi tulemaan paikalle joko katsomaan tai osallistumaan...

sisua45 06.11.2014 00:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja HV (Viesti 1174603)
Mullekkin tuli lasku sähköpostiin, tosin se aukee tyhjänä sivuna... Tuntuu ettei mikään onnistu tämän lehden kanssa. Laitoin jo kahteenkin sähköpostiosoitteeseen kestotilauksen lopettamisen ja pyysin vahvistusta mutta eipä ole mitään kuulunu. Ihme touhua sanon minä.

Sähköposti tuli minullekin, ja avaamalla tiedoston (pdf) sieltä lasku löytyi. Tulostin sen paperille, koska muuten unohdan sen maksaa. Eräpäivä laskussa väärä, sen korjasin paperiin kynällä.

HV 06.11.2014 07:53

Olen sitä laskua yrittäny avata tietokoneella ja kännykälläkin kahdella eri ohjelmalla mutta aukeaa vain täysin tyhjä sivu. Tiä sit onko vika minussa vai yhteiskunnassa... :D

myllis 06.11.2014 11:31

laskutus@4x4maailma.fi sähköpostiosoitteeseen, jos laittaa viestiä niin kestää hetken. Epillä, joka sitä hoitaa todettiin maanantaina silmän värikalvon tulehdus ja kortisonihoito kestää kuukauden. Tulehdus ja hoito aiheuttaa sen, että Epi on nyt yksisilmäinen eli menee vähän hitaasti kaikki. Näitä sattuu, mutta hyvä että tajusi mennä ajoissa lääkäriin.

ajelija 06.11.2014 18:48

Ei ole laskua tullut

Onko osalle vielä laskut lähettämättä? Vai olenko tipahtanut tilaaja listalta?:confused:

myllis 06.11.2014 18:58

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ajelija (Viesti 1174886)
Onko osalle vielä laskut lähettämättä? Vai olenko tipahtanut tilaaja listalta?:confused:

ei ne kaikille tule samanaikaan…muita laita privana nimesi ja paikkakunta niin voin tsekata tilanteen.
Ja osalta tuli sähköpostiosoitteen virheellisyyden takia takaisin ja osalla ei ole sähköpostia laisinkaan. Niille saatiin laskut postiin tänään.

Pata 26.11.2014 13:31

Kysytään nyt tätä kautta, kun ei tunnu muuten tulevan vastauksia. Kirjoitin lehteen jutun ja siitä luvattiin ja sovittiin Mylliksen kanssa palkkio. Sovimme, että lähetän aiheesta laskun, mikä erääntyy 31.7.2014. Näin tehtiin ja lasku lähetettiin. Maksua ei vaan ole vieläkään näkynyt. Muutaman kerran olen aiheesta kysynyt sähköpostitse, mutta en ole vastinetta saanut.

JouniN 26.11.2014 13:47

Et ole ainut jolla tuo ongelma...

HV 28.11.2014 14:43

Lopetin tuon kestotilauksen niin yrittivät vielä maksattaa mulla tuon ns vuosimaksun väittämällä että olen saanut ilmaisia lehtiä... Ei vittu mitä touhua. Oli kuulemma väärinkäsitys kun sitten kerroin mitä olen maksanut ja mitä olen saanut. Väärinkäsitys varmaan joo... ! mutta hyvä yritys kumminkin :D

Samsonite 28.11.2014 16:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pata (Viesti 1180734)
Kysytään nyt tätä kautta, kun ei tunnu muuten tulevan vastauksia. Kirjoitin lehteen jutun ja siitä luvattiin ja sovittiin Mylliksen kanssa palkkio. Sovimme, että lähetän aiheesta laskun, mikä erääntyy 31.7.2014. Näin tehtiin ja lasku lähetettiin. Maksua ei vaan ole vieläkään näkynyt. Muutaman kerran olen aiheesta kysynyt sähköpostitse, mutta en ole vastinetta saanut.

Toimiiko tämä:

Eivor Ala-Nisula
gsm: 040-778 0227

hiluvitkutin 28.11.2014 17:02

Lainaus:

paa karhua. ja sen jälkeen perintään. eikös se oo normi käytäntö?

-Jarkko- 28.11.2014 23:20

Lainaus:

Näin ne bisnekset alkaa luistamaan...:cool:

Julkinen keskustelufoorumi on juuri se oikea paikka asian selvittelyyn, vai onko?:cool:

Rölli 29.11.2014 00:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -Jarkko- (Viesti 1181594)
Näin ne bisnekset alkaa luistamaan...:cool:

Julkinen keskustelufoorumi on juuri se oikea paikka asian selvittelyyn, vai onko?:cool:

Eiköhän se mahda olla jos vastapuoli ei ole innostynyt yksityisesti selvittämään. Niin minä ainakin tuon ymmärrän ettei ole vastannut kysyttäessä.
Vähän sama homma kuin noiden epärehellisten kauppiaiden kanssa, tuodaan nimet julki niin muutkin osaa varoa.

-Jarkko- 29.11.2014 00:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rölli (Viesti 1181613)
Eiköhän se mahda olla jos vastapuoli ei ole innostynyt yksityisesti selvittämään. Niin minä ainakin tuon ymmärrän ettei ole vastannut kysyttäessä.
Vähän sama homma kuin noiden epärehellisten kauppiaiden kanssa, tuodaan nimet julki niin muutkin osaa varoa.

Eiköhän ne ukot siellä kuitenkin yritä hommia hoitaa, vähän ontuu, mutta turhalla hätäilyllä saa aikaiseksi vain mielipahaa porukkaan.

Ei ole laskua näkynyt vaikka sitä on jo odoteltu, lehti tulee sitten joskus kun valmistuu :)

Ja jos ei tule niin eipä haittaa sekään:p

T: Baariin kun lähtee niin heilahtaa 200€ turhempaankin aika helposti:D

Samsonite 29.11.2014 02:15

Jos palkkas eräpäivä on 31.7.2014, ja sie et oo saanut sitä 28.11.2014, niin silloin pittää aatella että ois miulla mennyt 200€ baariin kuitenkin?

No ei.

Pata 29.11.2014 13:20

Juu, yksityisesti en ole vastauksia saanut. Karhunnut olen pari jo pariinkin otteeseen, mutta kun ei mitään vastausta tule.

V*tuttaa kun hoidat oman hommasi kuten sovittu ja vastapuoli luistelee omista velvotteistaan. Jos en asiasta nosta meteliä ja hyväksyn toiminnan, niin se mahdollisestaa seuraavan kusetuksen. Luulisin, että vaikka hommat kuinka ontuu, saataisiin edes vastine laitettua. Postia aiheesta olen laittanut kaikkiin mahdollisiin sähköposteihin ja postiosoitteisiin asiasta.

Byrocrat 29.11.2014 13:48

Onko se sun tuotoksesim jo julkaistu

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pata (Viesti 1181705)
Juu, yksityisesti en ole vastauksia saanut. Karhunnut olen pari jo pariinkin otteeseen, mutta kun ei mitään vastausta tule.

V*tuttaa kun hoidat oman hommasi kuten sovittu ja vastapuoli luistelee omista velvotteistaan. Jos en asiasta nosta meteliä ja hyväksyn toiminnan, niin se mahdollisestaa seuraavan kusetuksen. Luulisin, että vaikka hommat kuinka ontuu, saataisiin edes vastine laitettua. Postia aiheesta olen laittanut kaikkiin mahdollisiin sähköposteihin ja postiosoitteisiin asiasta.

Jos on kirjoituspalkkiosta sovittu niin tuleehan se tietysti maksaa, mutta pakko on kysyä että onko juttu jo julkaistu vai odottaako vasta julkaisua tulevassa lehdessä.
Riippuu toki mitä milloinkin on sovittu mutta normi käytäntöhän monissa lehdissä on, että palkkio maksetaan vain julkaistuista jutuista.

reynolds 29.11.2014 22:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat (Viesti 1181707)
Jos on kirjoituspalkkiosta sovittu niin tuleehan se tietysti maksaa, mutta pakko on kysyä että onko juttu jo julkaistu vai odottaako vasta julkaisua tulevassa lehdessä.
Riippuu toki mitä milloinkin on sovittu mutta normi käytäntöhän monissa lehdissä on, että palkkio maksetaan vain julkaistuista jutuista.

Asianosaisten sopimuksia tarkemmin tuntematta normaali käytäntö on maksaa lasku viimeistään eräpäivänä. Ikävää jos homma.ei luonaa eikä varmaan ole millään tavalla helppoa tollasta marginaaliryhmän lehteä Suomen pienille markkinoille tuottaa, saada se maitokaupassa lehtihyllä tonkiva tavan heppu heittämään aviisi ostoskoriin. Kaikesta yleisön kritiikistä ja toimituksen vaikeudesta huolimatta mä ainakin nostan hattua tekijöille. En ole edes tilaaja vaan satunnainen irtonumeron ostaja.

Pata 30.11.2014 12:59

Juttu on julkaistu ja homma sitä myöten mielestäni on ollut laskun maksamisen aika jo kauan sitten. Itse olen tuosta jo maksanut valtiolle alvin osuuden valtiolle, kun tuo on myyntinä yrityksen kirjanpitoon kirjattu.

Eilen tuli toimituksesta kootut selitykset, katsotaan koska tulee rahat. Selityksillä kun en voi omia laskujani maksaa...

Enkä aio tulevaisuudessa kirjoittaa yhteenkään lehteen enää mitään.

young n dum 30.11.2014 21:53

joks tää lehti koht kuopataan?

ImacInnes 30.11.2014 22:00

?

Ai mikä lehti??
t. Ismo Ämmä

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja young n dum (Viesti 1182133)

ZAU 30.11.2014 22:12

Siirryin irtonumeron ostajaksi myös, katotaan sitte uudestaan tilausta jos homma alkaa pyörimään järkevästi.:confused:

mihkali 11.12.2014 23:21

mahtaneeko kaupan lehti hyllystä löytyä joulunpyhiksi lukemista.....

offipaita 14.12.2014 13:25

Ei maksa laskuaan ei...nuo 4x4 T-paidat toimitettu elo-syyskuun vaihteessa, lasku erääntynyt 3 kk sitten...Trust kapital perinyt, tratannut...ei maksa ja nyt protestoidaan, mutta ei taida olla hyötyä kun kuulemma iso nippu protestoituja laskuja jo...EN ENÄÄN TEE MITÄÄN SUUNTAAN 4X4 MAAILMA, ENKÄ SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN.

offipaita / Pertti Sarka

Heguli 14.12.2014 16:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja young n dum (Viesti 1182133)

Ihan kohta :D

Rölli 14.12.2014 19:13

Juuri muistivat laskulla kun kerran olen kestotilaaja...

Oisin tuon sanonut kyllä irti mutta sen verran paljon aikaa edellisestä laskusta et luulin olevani määräaikaistilaaja.
Pakko myöntää et viimeaikaisten näyttöjen perusteella ei ole hirmuista halukkuutta laskun maksamiseen...tuskin saa katetta rahoilleen tai rahojaan pois ellei lehtiä ilmesty.

pstj 14.12.2014 19:50

Tulee aika vahvasti mieleen paperilehden julkaisemisen lopettanut Kontrolli-lehti. Pitkään hiljaiseloa, sitten tuli kirje, että palauttavat erotuksen kestotilaajille saamatta jääneistä numeroista ja taas hiljaiseloa. Rahoja ei ole tainnut saada kukaan.

tapsa4x4 14.12.2014 20:05

Mä menin laskun maksamaan kun en sen tarkemmin älynnyt näppäillessäni.

No toivotaan että sais vielä noita uusiakin numeroita lukea vaikka ei kovin hääviltä tilanne näytä.

offipaita 15.12.2014 19:04

Sain vastauksen myllikseltä laskuni viipymiseen...

Näin viestisi tänään… mitään mahdollisuutta ei ole maksaa ennen vuoden loppua. Olen nyt sairaalakierteessä (bakteeritartunta uudistui) ja nyt koitetaan pelastaa tuo vasen jalka amputoinnilta. Mutta niinkuin kaksi lääkäriä kävi viikonloppuna kertomassa, että amputointiin joudutaan todennäköisesti menemään. Eli edessä on puolen vuoden kausi, kun opettelee elämään tekonielten kanssa. Joudun tuon takia neuvottelemaan nuo pankkiasiatkin uusiksi ennen vuoden loppua joten siinä järjestylyssä varmaan irtoneen tuo summa.

Sairaudelle ei voi mitään, mutta asiat pitää hoitaa tai sopia...itse revin tuon kyseisen laskun ja toivotan myllikselle paranemista...olkoon tämä kädenojennus 4x4 Maailma lehdelle...yhteistyö on päättynyt, offipaita kiittää ja kuittaa!

-pera-
offipaita.fi

Murros 15.12.2014 19:25

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja offipaita (Viesti 1186111)
Sain vastauksen myllikseltä laskuni viipymiseen...

Näin viestisi tänään… mitään mahdollisuutta ei ole maksaa ennen vuoden loppua. Olen nyt sairaalakierteessä (bakteeritartunta uudistui) ja nyt koitetaan pelastaa tuo vasen jalka amputoinnilta. Mutta niinkuin kaksi lääkäriä kävi viikonloppuna kertomassa, että amputointiin joudutaan todennäköisesti menemään. Eli edessä on puolen vuoden kausi, kun opettelee elämään tekonielten kanssa. Joudun tuon takia neuvottelemaan nuo pankkiasiatkin uusiksi ennen vuoden loppua joten siinä järjestylyssä varmaan irtoneen tuo summa.

Sairaudelle ei voi mitään, mutta asiat pitää hoitaa tai sopia...itse revin tuon kyseisen laskun ja toivotan myllikselle paranemista...olkoon tämä kädenojennus 4x4 Maailma lehdelle...yhteistyö on päättynyt, offipaita kiittää ja kuittaa!

-pera-
offipaita.fi

Oli miten sairas hyvänsä niin silti pitää hoitaa tiedotttaminen kuntoon. Jos ei itse kykene niin varmasti joka jannulta löytyy joku joka hoitaa tiedotuksen tarvittaessa.

Se on eriasia haluaako tiedottaa.

sisua45 15.12.2014 20:56

Kumpaan itse keskittyisitte, jalkaanne vai lehden toimittamiseen?

Rölli 15.12.2014 21:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 (Viesti 1186156)

Tuskimpa tuo ihan yksinään koko palettia pyörittää? Avustajia lienee ainakin olla.
Jos ei itse pysty hoitamaan hommia niin ainakin tiedon siitä voi jakaa avustajien/muiden työntekijöiden kautta.

Eikä se oikeen tavan ihmiselläkään auta selitellä et vuokrat on nyt pystyssä toistaiseksi ja hommat hoitamatta kun on pipi.

IironSika 15.12.2014 21:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 (Viesti 1186156)

Ottamatta sen kummemmin kantaa tämän lehden tai Mylliksen asioihin, vaan ainoastaan tuohon kysymykseen: ainakin minä joudun myös sairastuttuani hoitamaan tiedoittamisen tilanteestani ja työkyvystäni työnantajalleni.

Yölento 15.12.2014 21:12

Tähän tiedottamiseen liittyen: samaan aikaan kun täällä on kyselty lehden perään niin naamakirjaan on tullut 4x4maailman tilapäivityksiä, eli samalla vaivalla olisi voinut tännekkin laittaa jotain infoa tilanteesta. Jälkikäteen selittelystä menee maku ja uskottavuus vaikka syy olisikin ollut ihan todellinen.

Byrocrat 19.12.2014 16:52

Ei ne lehden tilaajat tai offipalstalaiset ole työnantajia

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja IironSika (Viesti 1186160)
Ottamatta sen kummemmin kantaa tämän lehden tai Mylliksen asioihin, vaan ainoastaan tuohon kysymykseen: ainakin minä joudun myös sairastuttuani hoitamaan tiedoittamisen tilanteestani ja työkyvystäni työnantajalleni.

Kun ollaan vieraan palveluksessa niin näinhän siinä joutuu toimimaan, mutta Myllis on oma työnantajansa eikä firmassa muita ole palkkalistoilla niin tietää varmaan itse ilman tiedottamistakin, että on estynyt tekemään töitä :rolleyes:
Jos pidät lehden tilaajia tai offipalstalaisia työnantajan edustajina niin sitähän kummatkaan eivät ole vaikka lehden ilmestyminen tilausmaksun maksaneita kiinnostaisikin ;)
Päätoimittajan sairauskertomuksen selvittely täällä palstalla ei tuo lehteä sen nopeammin postilaatikkoon vaikka vaikka ehkä muuten ilmestymättömyyttä selventääkin.

Kun joku kaipaili lehdestä tarkempaa tietoa tänne Offipalstalle niin vaikka me "friikit" täällä surffaillaankin niin lehdellä on omat viralliset sivut joiden kautta tiedon tulisi kulkea tilaajille, huom!!! tulisi:rolleyes: (paremminkin asiassa voisi toimia) vaikka aina ei tämäkään toimi jos tiedotuksesta vastaava (=päätoimittaja) itse ei ole syystä tai toisesta kykenevä sivuja päivittämään.

Olis muuten mielenkiintoista tietää moniko tässä topikissa lehden ilmestymistä tai oikeammin ilmestymättömyyttä valittava ihan oikeasti on lehden tilaaja eikä vaan täällä lämpimikseen valittele "huonoa kohteluaan" kun ei pääse lehden sisältöä arvostelemaan tai muuten vain maailman meno ahdistaa :(

Rölli 19.12.2014 17:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat (Viesti 1187061)
Kun ollaan vieraan palveluksessa niin näinhän siinä joutuu toimimaan, mutta Myllis on oma työnantajansa eikä firmassa muita ole palkkalistoilla niin tietää varmaan itse ilman tiedottamistakin, että on estynyt tekemään töitä :rolleyes:
Jos pidät lehden tilaajia tai offipalstalaisia työnantajan edustajina niin sitähän kummatkaan eivät ole vaikka lehden ilmestyminen tilausmaksun maksaneita kiinnostaisikin ;)
Päätoimittajan sairauskertomuksen selvittely täällä palstalla ei tuo lehteä sen nopeammin postilaatikkoon vaikka vaikka ehkä muuten ilmestymättömyyttä selventääkin.

Kun joku kaipaili lehdestä tarkempaa tietoa tänne Offipalstalle niin vaikka me "friikit" täällä surffaillaankin niin lehdellä on omat viralliset sivut joiden kautta tiedon tulisi kulkea tilaajille, huom!!! tulisi:rolleyes: (paremminkin asiassa voisi toimia) vaikka aina ei tämäkään toimi jos tiedotuksesta vastaava (=päätoimittaja) itse ei ole syystä tai toisesta kykenevä sivuja päivittämään.

Paskapuhetta.

Ilman meitä tilaajia tuolla ukolla ei olisi töitä lainkaan niin on kyllä vastuussa tiedoituksesta maksaville asiakkaille.

IironSika 19.12.2014 18:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat (Viesti 1187061)

No enpä viitsi tähän sen enempää kommentoida, koska tyhmempikin tajusi viestini pointin, niin myös sinä. Kunhan saivartelet.

Topi1982 19.12.2014 19:29

Olis muuten mielenkiintoista tietää moniko tässä topikissa lehden ilmestymistä tai oikeammin ilmestymättömyyttä valittava ihan oikeasti on lehden tilaaja eikä vaan täällä lämpimikseen valittele "huonoa kohteluaan" kun ei pääse lehden sisältöä arvostelemaan tai muuten vain maailman meno ahdistaa :([/QUOTE]

Tästähän voisit järjestää vaikka äänestyksen tai muun kyselyn.
Auttaiskohan tuo tieto lehden ilmestymisnopeuteen?:cool:
Myllikselle tsemppiä tiältä Joensuusta!:)

Swoop 19.12.2014 19:37

Joskus elokuussa peruin oman tilaukseni ja tilasin toisen lehden ja sitäkin on kerennyt tulla jo pari numeroa (8numeroa vuodessa). Ostellaan irtonumeroita sitten jos sellasia vielä sattuu joskus tulemaan...

Sten 19.12.2014 20:06

Tuli maksettu vuodeksi. Onhan se ikävää kun ei ole mitään tietoa koska seuraava lehti tulee, mutta toisaalta eihän Suomessa monta nelikko lehteä on joten maksoin tämän kerran ja tietysti Myllis on ensin pakko päästä tolpille ennen kun sorvata uutta lehteä, joten paranemisia sinnepäin. Mutta onhan mulla tilattu jenkeistä pari muuta offilehteä niin eihän mä ole täysin 4x4 M.n armoille ole.

-MaTTi- 19.12.2014 22:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sten (Viesti 1187123)
Mutta onhan mulla tilattu jenkeistä pari muuta offilehteä

Sama täällä, samalla hintaa saa Four Wheelerin 2 vuodeks. Niillä ainakin pitää aikataulu, jopa liiankin hyvin, tänään löytyi jo February 2015 lehti postilaatikosta. :D

Sten 19.12.2014 23:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- (Viesti 1187157)
Sama täällä, samalla hintaa saa Four Wheelerin 2 vuodeks. Niillä ainakin pitää aikataulu, jopa liiankin hyvin, tänään löytyi jo February 2015 lehti postilaatikosta. :D

Tuli mullekin tänään ja Petersen Four Wheel Drive Feb-15 tuli pari viikkoa aiemmin. :D

Late 18.01.2015 12:09

Pikkuhiljaa alkaa epäilyttämään maksoinko turhaan uusimman laskun...
Facebook päivityksiä kyllä ilmestyy säännöllisesti, mutta miten lie itse lehden laita?

veijon-esso 20.01.2015 15:35

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sten (Viesti 1187169)
Tuli mullekin tänään ja Petersen Four Wheel Drive Feb-15 tuli pari viikkoa aiemmin. :D

Millaista juttua noissa jenkkilehdissä nykyään on? joskus tuli fiilis että aika paljon mainoksia ja sitten ne artikkelit ei ehkä ihan kohdannu suomi offarin ajatusmaailmaa..:D mutta ei oo nyt aikoihin tullu luettua niin onkohan muuttunu johonki suuntaan siitä 90 luvun tai 2000 luvun alun tyylistä?

Jare 20.01.2015 15:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso (Viesti 1195555)
Millaista juttua noissa jenkkilehdissä nykyään on? joskus tuli fiilis että aika paljon mainoksia ja sitten ne artikkelit ei ehkä ihan kohdannu suomi offarin ajatusmaailmaa..:D mutta ei oo nyt aikoihin tullu luettua niin onkohan muuttunu johonki suuntaan siitä 90 luvun tai 2000 luvun alun tyylistä?

90-luvun 5-iskaria/kulma + kaikki kromia tyylistä on kyllä muuttunu.

Ite tilasin ennen four wheelerin ja ton Petersenin.....nyt vaan Petersen, kun omaan makuun se on parempi. Kyllä niitä petersenin julkaisuja selaillessa hyvin aika kuluu "privaatti toimistossa" ;)

Sten 21.01.2015 07:06

Oli aika silloin vähän päälle vuonna 2000 kun oli lähellä että olisin peruuttanut tilaukseni Four Wheelersin kohdalla mutta sit niitten asia kääntyi parempaan suuntaan ja ne alkoi kirjoittaa vanhemmista autoista yleisön pyynnöstä kun oli silloin aika vähemmän kirjotuksia "meidän" hintaluokan kohdalla kun kaikki alkoi kääntyä uusiin autoihin ja vanhat jäi mutta mielestäni nyt on taas palannut raiteelle ja molemmat ovat ihan ok vaikka onhan siinä paljon mainoksia sun muuta mutta ainakin voi samastua niitten projekteihin kun monta niitten projektit ovat peräisin 80 luvulta eteenpäin. No se on mun mielipiteeni ja kaikki riippuu mitä odotuksia lehtien kohdalla on.

vaughan 21.01.2015 12:07

Mä jo hetken luulin että olis jollekin tullut uutta 4x4 maailma lehteä ja siitä täällä juttua, mutta paskanmarjat. OT:tä ulkomaanlehdistä vaan...:mad:
Noh, odotellaan vaan.Siihenhän on jo totuttukin.

t0ny 25.01.2015 00:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 (Viesti 686073)
Tilaukseen meni...

Mitä, eikö lehteä kuulu?
Onneks en menny tilailee :D

Shortie 25.01.2015 21:18

Millonka seuraava numero ilmestyy, ei osunut minulle silmään tietoa siitä facebookin sivuilla.

Heguli 25.01.2015 21:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Shortie (Viesti 1197309)
Millonka seuraava numero ilmestyy, ei osunut minulle silmään tietoa siitä facebookin sivuilla.

Ennen vuotta 2018, todennäköisesti ehkä kenties. Enempää ei uskalla luvata.

Byrocrat 25.01.2015 22:17

Mistä noin tarkka aikataulu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Shortie

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1197324)
Ennen vuotta 2018, todennäköisesti ehkä kenties. Enempää ei uskalla luvata.

Ajattelitko ruveta toimittamaan ko lehteä kun noinkin rohkean aikataulun osaat ilmoittaa :rolleyes:

Palex 25.01.2015 22:18

Mitäs muuten Myllikselle kuuluu tällä hetkellä?

Heguli 26.01.2015 06:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat (Viesti 1197330)
Ajattelitko ruveta toimittamaan ko lehteä kun noinkin rohkean aikataulun osaat ilmoittaa :rolleyes:

Eikös tän lehden aikataulut aina olleet tota tasoa :D Ja en ole sotkeutunut lehteen mitenkään.

sisua45 26.01.2015 19:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 (Viesti 686073)
Tilaukseen meni...

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja t0ny (Viesti 1197031)
Mitä, eikö lehteä kuulu?
Onneks en menny tilailee :D

Kirjoitin tuon 03.08.2010, kyllä sen jälkeen on tullut monta lehteä.

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Palex (Viesti 1197332)

Tämä kiinnosta minuakin.

JAMANT 26.01.2015 19:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Palex (Viesti 1197332)

Kuukauden sisään olen miehen nähnyt, mutta en siitä sen enempää ilman asianomaisen lupaa kerro (ainakaan julkisessa jakelussa). Että kyllä se hengissä on ja lehti ilmestyy kyllä...

TERO77 26.02.2015 03:13

Kovat oli puheet alussa.. Ja näihin moni lankesi.. Niin minäkin. Harmittaa kun luvatuista määristä,ajoista ja trial /suunnistus jutuista ei pidetä kiinni.. Milloin mitäkin selityksiä. No aika näyttää saadaanko tälle vuodelle edes kahta lehteä luettavaksi.. Ja olisihan se kiva että tosiaan näitä ns vanhoja paskoja rassaavia nuoria ja keski-ikäisiä tosi offareitakin muistettaisiin joskus enempi kuin puolikkaalla sivulla,nimittäin harrastelija touhuissa sattuu ja tapahtuu koko ajan kaikkea mielenkiintoista,josta olisi kiva jotain lehdestäkin lukea. (mulla ei oo varaa 65 tonnin maasturiin) joten ei oikein nappaa noi testitkään enää.. Ei edes näinkin usein ilmestyvässä lehdessä.

Pafo 30.03.2015 21:32

Toisko pääsiäspupun lehteä kenties?

tisa68 03.04.2015 11:54

Onko lehden julkaisua tarkoitus jatkaa, vai menikö tilaajien rahat kankkulan kaivoon?

:mad::(:confused::eek::(:mad:

Heguli 03.04.2015 14:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tisa68 (Viesti 1216245)
Onko lehden julkaisua tarkoitus jatkaa, vai menikö tilaajien rahat kankkulan kaivoon?

:mad::(:confused::eek::(:mad:

Ei sitä täällä kukaan tiedä, kysy suoraan päätoimittajalta.....

Edit: ari.myllyla@4x4maailma.fi

jame80 13.04.2015 17:48

heh. tulla tupsahti maksumuistutus 4x4 lehdeltä :) . pitää laittaa viesti takasi, että maksan kuhan lehti tulee laatikkoon todistetusti .

jakenbj 13.04.2015 17:53

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jame80 (Viesti 1218736)
heh. tulla tupsahti maksumuistutus 4x4 lehdeltä :) . pitää laittaa viesti takasi, että maksan kuhan lehti tulee laatikkoon todistetusti .

Niin tuli mullekki.. ja alkuperäistä laskua ei ole ikinä tullut..

jame80 13.04.2015 18:06

aloittaavat oikeassa järjestyksessä, karhukirjeet maailmalle, jos vielä jollain usko riittää ja maksaa vielä jotakin. viimeset pennit pois, kun vielä mahdollista.

Rölli 13.04.2015 18:14

komppaan edellisiä.

Karhu tuli vaikka tilaus on peruttu eikä näinollen ole laskuakaan tullut...

Melkoista touhua, mitä lie rahoitetaan tälläkin keräyksellä mut ei ainakaan lehden tekoa.

veijon-esso 13.04.2015 18:33

Karhukirjettä pukkas tännekkin... onkohan seuraavaks perintätoimisto asialla ja meneekö luottotiedot soikeeks? :D alkuperäinen lasku tullu muka 24.10.2014 ja mitä sillä on ostettu tai siis saatu?

jakenbj 13.04.2015 18:49

Olis hauska tietää monelleko tämä karhukirje on lähetetty..

~BJ40~ 13.04.2015 19:13

Karhu tuli tännekkin.

MF356 13.04.2015 19:33

Karhukirje tuli tännekin, puuttuvia lehtiäkin pitäis varmaan periä jostain:-D

jame80 13.04.2015 20:06

sitähän on valitettu, ku ei ole aktiivista lehden toiminta. nythän tuo on aktivoitunu :)

young n dum 13.04.2015 20:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jame80 (Viesti 1218802)
sitähän on valitettu, ku ei ole aktiivista lehden toiminta. nythän tuo on aktivoitunu :)

:D :D :D :D :D :D

PeteTurku 13.04.2015 20:29

Karhu tuli myös.

ImacInnes 13.04.2015 20:30

?????

VOI VOI???

t. Ismo Ämmä

jame80 13.04.2015 20:30

no höh. eli saamme syyttää itseämme, että ei ole ilmestyny ku kukaan ei ole maksanut tilaustaan :)

-MaTTi- 13.04.2015 22:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes (Viesti 1218811)
VOI VOI???

t. Ismo Ämmä

No voi voi, viime vuonna tuliko yks lehti heinäkuussa? Eikös tän pitäny ilmestyä 5 vai 6 kertaa vuodessa. Ala-arvoista touhua laittaa karhukirje kun lehteä ei ole ilmestynyt viimeiseen kohta 10 kuukauteen. Jokainen on varmasti jo saaneet lehtensä maksanut!

MOGGI 13.04.2015 22:54

FB:n hevosmiesten tietotoimistossa
Jotain huhuilua uudesta lehdestä.

Holst 14.04.2015 04:22

En ollu siis ainoa kenellä unohtunut maksaa olematon lasku :-D

MAGE 14.04.2015 05:33

karhua pukkasi tännekkin...

Masi 14.04.2015 05:56

Tänne tuli karhu myös

Heguli 14.04.2015 07:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja MOGGI (Viesti 1218871)
FB:n hevosmiesten tietotoimistossa
Jotain huhuilua uudesta lehdestä.

Jaahas. Tässähän alkaa olemaan jo aineksia kokoillan elokuvaan :D

jame80 14.04.2015 07:49

ei saata ainakaan offipalstalta kovin paljoa uudelle lehdelle tilauksia tippua jos on samat henkilöt asialla...

Ex_inkkari 14.04.2015 07:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jame80 (Viesti 1218921)
ei saata ainakaan offipalstalta kovin paljoa uudelle lehdelle tilauksia tippua jos on samat henkilöt asialla...

Laskutus pitäisi muuttaa sellaiseksi että vuoden lopussa maksetaan saadut lehdet niin ei tule kenellekkään paha mieli, kaikki lehdet on kaatunut omaan mahdottomuuteensa tähän asti ? mahtaako kertoa jotain kuinka vaikea on ylläpitää jotain offroad alan julkaisua.

HV 14.04.2015 08:11

Vikahan ei ole ollenkaan lehden tekijöissä vaan lukijoissa, nimittäin kyseessähän ei ole offroad lehti ollenkkaan vaan se on silkkaa satiiria :D

Topi1982 14.04.2015 15:22

Laittaisko joku viisas tänne mallin "torjunta kirjeestä" tuolle karhulle, koska se on kiistettävä vaikka se aiheeton onkin. Eipähän mene kenelläkään sitten perintään.
Oltais offiporukka kerrankin yhdessä rintamassa vääryyttä ja maailman pahuutta vastaan!:cool:

jakenbj 14.04.2015 15:33

Voisko Myllis itse tai joku toimituksen väestä kommentoida vähän tätäkin asiaa kun kerta palstalla vierailevat.

Sivu luotu: 22:02 (GMT +2).