![]() |
|
Lainaus:
|
Numero löytyy profiilista jos kyydille tarvetta;)
Puol kuus nouto. |
kaffelle
tulos olen
|
Perjantai lähestyy taas uhkaavasti.. Ilola lienee vuorossa? Tälläkertaa ajattelin tulla suikalla ja ihan itse ajaakkin...
|
Paikalle tullaan, suikka on tosin vieläkin kinoksessa. :D
|
Lainaus:
Kaiveleppa suikka esille huomiseksi niin käydään hangessa möyrimässä siinä nurkilla:) |
Ilolaan tullaan,jos töiltä ehditään.
|
tulossa ollaan kun on taas vapaapäivä :D
|
No mites perjantaina?
Täältä ääni ilolalle. Tuntuu vaan tyhmälle mennä Lahnukseen saakka kun paikallisia ei kuitenkaan käy siellä:mad: |
Jää väliin.. Täytyy mennä syntymäpäiville perjantaina... Lauantai menee toivottavasti tallissa..
|
TÄ?
Lainaus:
|
Sä ootkin Jiikoon kanssa ainoat lähellä asuvat jotka käy.
Vuoroviikot käy kyllä. |
kyllä ois tarkotus tulla, oli sitten kummassa tahansa. mutta monenko aikaan ku on tuntunu toi aika hieman vaihtelevan.
|
Eiköstä se alunperin ollu 19.
Ja Lahnukseen |
niinhän se vissiin oli. oli kuulema viimeeks ilolassa oltu jo puol 5. =) mut jospa sitä sit 18.30-19 passailis kahvittelemaan.
|
Tota rojektii pukkaa nyt niin paljon,että kyllä Lahnuksen kahvittelu jää väliin...
|
Onkos sieltä lahnuksen ympäristöstä tulossa ketään kahvittelemaan jos kerran issukaan ei pääse tulee. ajattelin vaan et turhaanhan me sinne asti ajetaan jos ei ketään sieltä suunnalta oo tulossa, vois sit kahvitella vaikka ilolassa, mut jos on tulossa ni sit tottakai lahnukseen.
|
Jep enpä tuo ta pääse kun täytyy lähtee kavereiden kanssa mökille ryyp.. eiku pilkkimään. Ihan tommonen ehdotus toi keimola itä on kanssa mun mielestä ihan bueno paikka ja pudottas kilsoja itä puolen porukoilta pois mutta ei ole kuitenkaan lisää juurikaan espoosta ja muualta tulijoille niitä.
|
Lainaus:
Mikäs asema siellä? |
Lainaus:
|
Lainaus:
Ja ehkä sit autot jumiin sinne hankeen sen jälkeen;) Ja ensviikon pe Keimola?!?!?!? |
juu keimola vois olla aika jees paikka.... joo mennään vaan ilolaan jos ei nyt ilmaannu sit porukkaa länsipuolelta.
|
Onks kukaan tulossa kahvittelemaan? Jääskeläinen, Kuningaskulkuri, Issu, Greenday ei pääse paikalle, joten taitaa olla tulijat vähissä.
|
Helvata onneksi taas löin koneen päälle, olisin muuten ollut yksin Lahnuksessa...
|
Lainaus:
|
| Sivu luotu: 04:45 (GMT +2). |
|