![]() |
|
Mullekkin vois hopeiset kelvata lantikkaan.
|
vieläkö löytyy? Tarvis hiluksiin pari.
|
juu, löytyy...
|
täälläki oltais tarroja vailla, vieläkö on?
|
Tännekkin kelpaisi 3kpl isoja hopeisia.
|
Tarrat
Tännekin tuli tarrat perille. Kiitos.
|
Tarrat tuli, kiitoksia.
|
tarrat
ovat saapuneet... nopeaa toimintaa tosiaan... :cool:
|
hopeen värisiä löytyykö?
|
löytyy
|
nyt on oluut vähän huonosti tarranlähetystuulella kun en ole kämpillä ollut, mutta arkeen on palattu ja posti kuljettaa taas halukkaille tarroja kunhan vaan esitiedot on kunnossa...
eli edelleen yv:llä saapi tarroja tilailla mutta mieluiten haluaisin tietää -kenelle... useat halukkaat kyllä tarroja pyytävät mutta palstan nickillä ei posti tunnu kulkevan -mihin... osoite PAIKKAkuntineen on aina mukava, yv:llä tahi sähköpostilla tarrat ei mahdu kokorajoituksista huolimatta kulkemaan -minkä kokoisia... tarroja on kahta(kolmea :) ) kokoa, isoja 50x460mm tarroja ja pienempiä 25x250mm tarroja (sekä muutama 5x30mm rc crawleriin...) -väri... .com on kaikissa punainen, mutta offipaslta teksti täytyy valita, "Pistetään sitte semmosia" ei ole mikään väri... hopea, musta tai kultainen on hyväksyttävä vastaus, ainoastaan LINNA on saanut Gulf teemaiseen bJ:n peltiin oranssin tarran ja värejä saadaan lisättyä mutta määrä täytyy olla sitten jo huomattava. minä laitan sitten paluupostissa tilinumeron johon voipi maksaa oikean määrän euroja...isot on 3€ kpl ja pienet 2,5€ kpl ja lisäksi euron kulut/ lähetys: sisältää kirjekuoren, merkin ja 1% polttoaineesta mikä kuluu kirjettä laatikkoon viedessä, joka tarrasta ei siis pidä euroa lisätä, mutta pelkällä 3€ ei myöskään halusta tarroja lähettele. tiukat on ehdot tänään, mutta jos joku ne hyväksyy niin yv:tä sitten vain tulemaan... |
Mulle olis kans saanut oranssei :'(
Mut toimita mulle tarroja jossain vaiheessa Rinne saa luvan tuoda ne. |
joo kun mä saisin ne mukaan sieltä kotoa tänne töihin asti... me on täs rinteen kans parannettu maailmaa taas koko ilta muutenkin....
|
Joo soittelin niin se ilmianto ettet oo saanut tuotuu tarroi ;)
Te ahkerat työläiset köh.. |
Jep nyt on tarrat noudettu kiitos taas.. Ihme maali tos suikas kun ei perkele meinaa mikään tarra ottaa kiinni :( laseihin kyl nappais kiinni.. kattoo pysyykö kun sain sen siihen vaivoin liimailtuu.
|
KIITOS!!
pikanako pistit kun nyt jo tuli meinaan tarrat :D |
eikait ny ihan pikana... mutta jos itella ei aivan ole vieraantunut tuosta kirjeiden kantamisesta.... eikös ne top gearissakin juuri kisanneet kumpi on nopeampi, auto vs. kirjekuori...
|
Laittelin privana kyselyä ja varuilta osoitetiedot
|
taas on tarroja matkassa ja lisääkin lähtee jos tarvitsijoita ilmaantuu
|
yv:tä laitettu.
|
tuli satsi uusia isoja hopeisia, niitäkin siis löytyy... kullanvärisiä on x määrä isoja ja pieniä mutta niiden pysyminen joisssain pnnoissa kuuluu olevan hieman kyseenalainen joten en sitten halusta niitä myy, jonkun muun värisen tarran kanssa voin kaupanpäälle lähetellä...
|
Mä voisin jossain välissä ottaa noita hopeisii pari suikkaan kultaisten tilalle. ;) Mut ilmoittelen kun siellä päin liikun.
|
toi e-mäntä kun ajaa melko joka päivä sinne sun naapuriin, kaalimaan kylpylään töihin niin vois harkita siihen kyytiinkin niitä laittaa...
|
tarroja
mimmosia tarroja ois saatavilla...?
|
taas laittelin taroja matkaan... vielä löytyy lisääkin
|
Sivu luotu: 10:29 (GMT +2). |
|