![]() |
|
Patrollin startti! Vaihoin solenoidin ja lähin onnesta soikeana starttaamaan. No vi*ut! Edelleen hyppää pois kehältä parin kiekan jälkeen. Auta kuin ottaa huomenna koko startti irti ja putsata. Toivotaan jos sillä saisi toimimaan. Alkaa vaikuttaa epätoivoselta tämän romun kanssa. Hitto kun sais sen verran käyntiin että sais lämpimään halliin.
|
Lainaus:
|
loppuun ajetut vehkeet ja laitteet. päivän teet töitä, ni pariks kolmeks seuraavaks on sitte remonttia. onhan se tietysti työllistävä vaikutus, mutta kyllä siinä alkaa mielenkiinto loppumaan...
|
Ostin n.2 vuotta sitten uuden soittimen ja ISO muutos sarjan käyttikseen kun joku liimanhaistelija vei vanhan. Tänään ryhdistäydyin ja rupesin soitinta asentaa.
Otin vanhan irti ja laitoin uuden piuhoineen kiinni --> ei toimi. Katoin piuhat läpi ja huomasin että autokohtaisen piuhojen muutossarjan johot on päin vittua, samalla huomasin että uudessa soittimessa ei ole cd soitinta vaan pelkästään USB liitin (olin ollut ostavinani cd soittimen). Vittu mikä urpo Laitoin vanhan kiikariradion kiinni, kuunnellaan sitten radiota.:mad: |
Oltiin mamman kauppakassi KJ:lla pikkasen offaamas ja se saatana keitti. Lämpömittari ei missään vaiheessa noussu yli puolivälin missä se on aina ku kone on normilämmöissä. Niin vaan ropelsi paisarista yli litran vettä hangelle. Annoin hetken jäähtyä ja lisäsin vettä ja ajeltiin kotiin. Vitutti sen verta että en enää eres avannu konepeltiä. Täytyy huomenna tutkailla asiaa.
|
Pitääkö nykyään hakea TV:kin Ruotsista kun Suomalaisia pissitään taas linssiin
TV Ruotsissa 1355€ http://www.elgiganten.se/product/lju...d-tv-ue60f6375 ja sama TV Suomessa 2599€ http://www.gigantti.fi/product/tv-ja...d-tv-ue60f6375 |
Lainaus:
Suomesta tuon saa tuolta http://www.verkkokauppa.com/fi/searc...sung+UE60F6375 hintaan 1999,90 € |
Talviloma ja flunssa päällä :(
|
Lainaus:
|
Ihmiset jotka kuvittelee tietävänsä ja osaavansa kaiken... :mad:
|
50€ pysäköintimaksu. "Minä vaan äkkiä pikapikaa käväsen tuossa, ei sitä kuiteskaan mitään parkkipirkkoja tuu" :mad:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Alkaa pikkuhiljaa kyrsimään tuon jonkun kakaran virittämän (=hoikkarunkosen alla tasamaalla 65 todellista) skoden eheyttäminen sellaseen kuntoon että se kulkis tuplapainosen allakin jotenkin järkevästi.
Testatusta modeista riippuen kiihtyvyys 25-40 on ollut huono tai 'ei ole', mutta kun se vihdoin viimein pääsee vauhtiin niin kyllä se sitten laukkaa villisti. Ehkä ostan seuraavaksi jotku sikakevyet rullat että kiertää vitusti niin jospa se sitten jaksaisi kiihtyäkin. Vaik on toi sentään kokoajan edes jonkunlaisessa toimintakunnossa, toisin kuin Läjä koneremontteineen. Huoh. |
isost kompurast korkkas painekatkasija.. :mad::mad::mad:
|
En tiiä vituttaako vai mitä mut koira tuli vietyä kipeen koiven takia lekuriin ja uurnaa valkattiin kun lähdettiin. Meille kun oma poika. Vittumaisia asioita
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Nyt alakaa palaan kiinni nuitten vitun "metsästäjien" kanssa !!!! Jätetäänkö ne palikat vittu nuin hä ?
http://www.kotinet.com/ari.leskinen/...mettavittu.jpg Seuraava tuosta jengistä joka osuu tuolla tiellä mun näköpiiriin saa kyllä kanttista palautetta enkä esitä enää asiaani nätisti :mad: |
En nyt tiiä, että onko nyt ihan vitukseen asti... Mut osien saamisen siirtyminen päivä kerrallaan seuraavaan ja sit seuraavaan taas... Ensin keskiviikolle luvattiin, mutta se sit siirty tälle päivälle... Ja just ku kysyin, että saako tulla hakeen ni sanottiin et huomenna vasta saa hakee...
|
Se kuka prkl meni keksimään rosvoliittimet!! Vatsa täynnä perhosia olin lähdössä leimasedän juttusille. Vika tarkistus auton ympäri ja silmään osui "palanut" takavalo. Tai näin luulin. Polttimon vaihto pikapikaa ja kokeilee. No kaikkihan sen arvaa että ei palanut. Nopee lampun pohjaan pirraa puhistukseen. Ei vieläkään. Virtakynä kouraan ja jumalaton kiroilu kun huomasin, että sähkö hukassa. Sitten vaan piuhaa taaksepäin ja löyty syyllinen. Peräkärryn sähköt otettu rosvolla -.-' Luulin jo viime kesänä nylkeneeni kaikki rosvot mehtään. Jäipä sitten katsastus huomiselle....
|
Lainaus:
Ööö, ja ongelma nuotiosta tien reunassa on? Ihan siistissä läjässähän nuo on, ois ne voinu potkia pitkin tietäkin? |
Ehkä vaikka se että kun vedän ne omaan linkooni niin parhaimmillaan särjen jotain ja ite maksan, eiköhän se LAITTAJA VOIS POTKIA NE VITTUUN kerta aukaistulle levikkeelle laittaa vai etkö sää tajua ? :mad:
Minä olen se joka tuon tien huolehtii auki eikä nämä "metsästäjät" mulle siitä mitään ole koskaan maksanu mutta kulua ne kyllä osaa aiheuttaa. *painokelvotonta tekstiä* Vittu kaikkea se leipä elättää |
Työnantaja ilmoittaa välikäden kautta että joudun olee 2vk lomautuksessa.. Ei muuten mitään mutta tänään ilmoittaa vasta eikä niinku kuuluu 14pv ennen lomautusta.. Ei ois ilmottanu varmaan vastaku maanantaina jos työkaveri ei ois kysyny ensviikon työ suunnittelmia...
Mitenkähän tuo kannateis toimia, väli aikasta työtä kyllä on mutta Vituttaa tuomonen... |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 06:51 (GMT +2). |
|