View Full Version : Ostetaan laurel / cedric startti
Löytyiskö keltään laurel / cedric startti 11 hampainen selaiselle olisi tarvetta. Tai olisko kellään vinkkiä mistä tuollaista voisi kysellä ?
No ainakin varaosakaupasta saa uutta/tehdaskunnostettua reilulla parilla sadalla jos et löydä käytettyä.
moro onko hakusessa siis LD28 startti?
Jep LD28 startti ja nimenomaan cedric startti 11 hampainen. Tuota vaan ei löydy varaosaliikeistä vaan kaikki on uudenmpia 9 hampaisia samoinku varaosahaku ja kaikki muutkin romuttamoista löytyvät. Taas pikkasen viisaampi tänä iltana tuosta KC:stä mottori on 70-80 luvun vaihteesta olevasta autosta.
Löytyy 9 hampainen startti ja automaatin vetolevy hammaskehällä jonka voit istuttaa vauhtipyörään.
Vetolevystä profiilissa kuva.
9 hampainen ei vaan käy kiinnitys pultit on kauempana toisistaan. Tuossa iltasella pitäis yrittää koota 9 hampaisen moottori 11 hampaiseen sarttiin sellasen kun nyt sain käsiisi. 13 - 1800 w ja 9 jotain 2???w pitäs pyöriä kun watit lisääntyy.
etit vain ncf sivuilta myynti palstalta nokianmies käyttäjän yhteystiedot ja soittoa perään herralle. voi olla lievästi hinnakas mutta kerralta löytyy osaa joka lähtöön.
itekki joutunu tonne nokialle asti ajelemaan silloin tällöin.
Joo nissanin sivuulle on rekisteröinti jo vetämässä.
ok. muutes, ei oo sattunu jäämää nurkkiin ehjää halpaa laturia? uus 175e.......
Jep LD28 startti ja nimenomaan cedric startti 11 hampainen. Tuota vaan ei löydy varaosaliikeistä
Sun tarvii varmaan sitten tulla tänne Kotkaan ostoksille niin mä myyn sulle sellasen jos siihen ei kukaan muu pysty.
Sun tarvii varmaan sitten tulla tänne Kotkaan ostoksille niin mä myyn sulle sellasen jos siihen ei kukaan muu pysty.
Laturia on pari autosähkö putiikkia ja samoin kaksi varaosaliikettä jokka on aina löytänyt vaikka mitä osia. Eikä kukaan niistä ole löytänyt starttia :mad:
BJ-40/76
04.08.2012, 22:37
Täysin ulkomuistista, mutta nuo koneet eroaa lähinnä öljypohjan ja -mittatikun suhteen, toki öljypumpun imuputkikin on eri. (mulla molempia, ja noin -81-85 vuosimallista)
Minulle aiheutti taannoin ongelmia, kun joku oli "käsistään kätevänä" yhdistänyt välitetyn startin vetopyörän suoravetoisen starttiin.
Ja kun tuo "tee-se-itse" patentti loppujen lopuksi löytyi, niin nyt taitaa olla paikallaa automaatin startti? ja manuaalissa olisi myös sama?
Eihän nyt ole riskiä siitä, että valurautaisella kannella oleva ld-28 menee sekaisin rd-28 alumiinisen kannella olevaan? se, että onko sama, minulla ei tietoa
Ja jotta paletti olisi yksiselitteinen, niin noissa 6- sylinterisissä on hajuja 4 sylinterisiin.
-> välitetyssä startissa isompi vetopyörä on moottorin ja vaihteiston välissä olevan pellin, noin 9 cm olevan reiän keskipisteen ulkopuolella, ja suoravetoisessa se on keskellä. (silmämääräisesti)
Ja nuo ulkomuistista, ei ole tarvinnut käpälöidä muutamaan vuoteen:rolleyes: