View Full Version : MOC Safari Anttolassa 18.8 klo10.00
Elikkäs pidetään safari anttolan montulla, paikalle saapi tulla kaikki ketä kiinnostaa.
Mikkelin Offroad Clubin jäsenille ilmainen muille 10e per auto/mönkijä.
Safaroinnin jälkeen noin klo 17.00 pidetään MOC:in yhdistyksen kokous Ollinmäen viinitilalla eli kaikki jäsenet sekä jäseneksi pyrkivät paikalle.
Jos tulevilla jäsenillä jotain kyseltävää niin:
anttiasikainen@hotmail.com tai privaa
Saatan mie joskus vastata puhelimeenkin nol nel nol 7153319
mä en pääse paikalle, oon luumäellä trial kisassa. veikkaan, et isäukko jonka jäsen hakemus on kans käsittelyssä on myös sielä... mutta tehkää hyviä päätöksiä kokouksessa ja mutaa taivaalle montulla :)
No niinhän siinä taas kävi ettei osa pääse paikalle mutta ei se mitään se on normaalia.:rolleyes:
Ja ainahan myö tehään hyviä päätöksiä ja varmaan sitä mutaakin saahaan lentämään:D
no mut eihän sieltä puutu nyt kun yks. suunnistuksen ja trial kisa viikonloppusin ei käy ainakaa mulle... jatkoa ajatellen...
Paikalla, mikäli ei tarvitse olla suolakaivoksella. Jos vaikka pääsis koeponnistaa pökkyröitä...
Puuttuu sieltä jo pari kun oli sinne tulossa muitakin katsomaan, mutta eihän myö mennä liikaa ajattelemaan näitä päiviä:D
Tullaan tullaan jollain keinoin...
MOC:in jäsenille ilmainen
Montenegro Offroad Club? :D
Ehää piti käyvä muuttamassa:D
Montenegro Offroad Club? :D
mä lupaan maksaa jokaisen monttunekrun ajomaksun :D
Käytii ottaa pienet safarietkot tänään offipuistossa. Ei muute oo ainakaan kuivunut mestat viimeisen viikon aikana...
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5249&pictureid=111412
Tämä siis suouran alkupäästä...
Mahdollisesti suzukia tulossa ulkoiluttamaan, edellyttää tietysti että konttorilla ollaan myötämielisiä
Tänään tais olla semmonen vesileikkipäivä...:D
mikko1979
19.08.2012, 18:11
Hauskaa oli vaikka ei tolla orkkis cherolla ihmeisiin suoriudu!
Kiitos järjestäjille!!
Tuolla olis tarjolla muutama räpsäys ->http://wicce.kuvat.fi/#/kuvat/M.O.C.+safari+18.8.12/