View Full Version : photoshop tms. taitajalta apuva ?
tarvis saada muutamasta automallista ja yhestä prätkästä hahmotettua näkemys army-värisenä, eli oliivin vihreenä... mä en oo nörtti tarpeeks käsittelemään kuvia, eli josko joku jaksas auttaa, niin rispektit ja tarvittaessa oluset tarjoan...
privana voidaan jatkella...
http://www.ruijanpallas.com/kuvakikka/index2.php
Tuolaisen joskus kikkaili vastaavaan käyttöön:) Eli tarttet kaksi kuvaa, joista toinen alkuperäinen ja toiseen jätetty vain alue johon väri vaihdetaan, muuten valkoinen. Värin voi vaikka http://www.colorpicker.com/ tuolta valita ja ilmaistaan tuolla päälläolevalla 6 merkin mittaisella koodilla.
ihan kätevä varmaankin, kiitos -Mylppy-
nyt ei vaan pysty edes rajaamaan kuvia ite, kun on vähän "kömpelö" kone ... (ja käyttäjäkin:o)
T3Syncro
19.07.2012, 23:05
tarvis saada muutamasta automallista ja yhestä prätkästä hahmotettua näkemys army-värisenä, eli oliivin vihreenä... mä en oo nörtti tarpeeks käsittelemään kuvia, eli josko joku jaksas auttaa, niin rispektit ja tarvittaessa oluset tarjoan...
privana voidaan jatkella...
Mattavihreä sopiaa kaikkialle, ei muuta kun väriä pintaan;):):o
Juu, ei oo mikään vielä pilaantunut mattavihreällä. :D
Photaria ei valitettavasti löydy kalliin hintansa vuoksi enkä kyllä osais käyttääkään. :p
Dethlock
20.07.2012, 10:18
Laita kuvia mulle niin rakennan pohjat ensiviikolla kun kotiudun FJCDn treffeiltä.
Laita kuvia mulle niin rakennan pohjat ensiviikolla kun kotiudun FJCDn treffeiltä.
Jep, kerro maili vaikka privana...
Oliivin vihreä on aina jees, se me tiedetään, vaan kun pitäis pystyä näyttämään se myös sellaiselle, joka ei sitä tiedä... ;)
Eikä tää niin justiinsa oo, eikä salaista, tarve olis hahmotella paria mersua (W123 sedan ja W212 farkku) ja sit tota mun mopoa "army" henkisempänä...
Juu, ei oo mikään vielä pilaantunut mattavihreällä. :D
Photaria ei valitettavasti löydy kalliin hintansa vuoksi enkä kyllä osais käyttääkään. :p
sen takia photari täytyy ladata ilmaiseks netistä,tosin en osaa sitä edes käyttää ;)
sen takia photari täytyy ladata ilmaiseks netistä,tosin en osaa sitä edes käyttää ;)
Varastatko ruuatkin kaupasta? :D
Varastatko ruuatkin kaupasta? :D
Jos mä jtn netistä lataan niin ei se oo keltään pois,en mä kuitenkaan sitä kaupasta ostais...Olisin sit vaan ilman....