View Full Version : Youtube videot ja android
Mikähän mahtaa olla syynä, kun puhelimella foorumia selaillessa kaikki [youtube] tageilla upotetut videot näkyy samana videona. Alkaa keltasen auton kaato kulmakorvessa olemaan vähän liian tuttua huttua. :D
Kokeilin tyhjentää välimuistin sun muut, mutta aina vaan sama ongelma.
Oon kanssa ihmetelly ihan samaa.:D
En siis ole ongelmani kanssa yksin, onko sulla mikä puhelin/ohjelmaversio?
En siis ole ongelmani kanssa yksin, onko sulla mikä puhelin/ohjelmaversio?
Nyt kun pitkästä aikaa testasin, niin nykyään näyttää videot toimivan ihan ok. Puhelimena Sony Xperia Arc ja android 4.0, selaimena Opera. Vasta muutama viikko sitten päivitin tuohon uusimpaan anteroidiin, että oliskohan sen mukana tullut toimivuus. Mutta jossain vaiheessa ei ainakaan 2.3 versiolla toiminut, mutta siitä on aikaa kun viimeksi silläkään versiolla testailin. Tai sitten vain Operan päivitykset on jossain vaiheessa korjanneet ongelman...
Aikaisemmin oli tosiaan se keltainen jeeppi(tai mikä bj mahto ollakaan kun ei enään muista) keula pystyssä kalliota vasten joka videon kohdalla...:D
Eli vaikuttaisi ongelma olevan 2.3.x androidissa ja xperiassa.. Mulla kun on tämmönen *tunaikainen x10 johon ei kai enää uudempia käyttiksiä tule.
Ei tää poistunu vaikka vaihoin luuria. :eek:
Volvoton
08.11.2012, 00:33
Ei mitään ongelmaa androidin kanssa ollut kokoaikana kun ollut pingpong galagsy II I9100 kaikilla päivitysversioilla toiminut. Mitää tästä tekniikasta tiä, kun oon tumpelo niin oon helkkarin tyytyväinen kun ontoimiva epeli.
No pingpong galaxy xcover mulla nyt käytössä ja edelleen se halvatun keltanen pirssi hinkkaa stä kivenkylkeä ylös.:D
No johan paska tuuri. Itsellä HTC sensation toiminnut koko ajan aivan normaalisti. Android on vissiin päivitetty uusimpaan versioon?
Mulla ainakin toimii xcoverilla videot ihan normaalisti.
Täh? Nyt se saamarin keltanen beejii on tullut takaisin reenaamaan kallionousua, vaikka pitkän aikaa on toiminut ihan moitteettomasti!:confused:
Edelleen sama setuppi, eli xperia arc, antsa 4.0 ja selaimena opera.
Nyt keksinkin vihdoin mistä tää koko homma johtuu! Eli jostain syystä oli Operan asetuksista Flash pois käytöstä, joka näköjään mystisesti aiheuttaa tuon keltaisen beejii videon ilmestymisen. Flash päälle, ja kaikki toimii niin kuin pitääkin.:)
Pitääpäs katella ens kerralla asetuksia, kun "SE" video ilmestyy taas.:D