BJ-40/76
30.04.2012, 14:26
Yritin ostella tuommosta hdj-80:sta:
Olipa kerrankin hyväkuntoinen auto ilman moottoria.
ensimmäiset kuvat autosta vanhoja (jotka sain sähköpostiini) Kun asiasta tehden pyysin uudet kuvat, niin totuus alkoi paljastumaan
auton sisusta hivenen kärsinyt, mutta suomessa löytyy surkeampiakin 3 x suuremmilla kilometreillä olevista.
ja esim takasivuikkunat mallia eriparia, olisko jopa pleksi/sikakitti.
Suurin ongelma tuli tyyppikilven kanssa; minä kun tulkkasin tuon tyyppikilven, niin:
HDJ80L-gnmexw tarkoittaa että ratti vasemmalla puolen, niin kuin suomessa?
c/tr/a/tm rivillä 3H4 FG10 K302 P151F (hivenen huono kuva, ja syystäkin:eek:)
Eikö tuo tarkoita, että tumman punainen, sisusta?, kitkalukollinen taka-akseli, ja manuaali vaihteisto.
Aika hyvin, kun autoa myytiin sininen/hopea, oikean kätisellä ohjauksella,
Automaatti laatikolla ja lukkoakseleilla:p
Luinko tuon tyyppikoodin väärin? vai olisko joku tehnyt "kolarikorjauksen" lyhyen kaavan mukaan? (siis porakoneella ja 2 vetoniitillä):cool:
Ja oliskon "varaosat" tullut ilman "papereita"?
Jos satutte pahki, niin suosittelen kiertämään kaukaa; sillä minä en sattuneesta syystä lähettänyt rahoja ja passin kopiota Hollantiin:rolleyes:
P.S mm. kori, runko ja etuakseli eri kätisiä englanti/eurooppa malleissa.
Olipa kerrankin hyväkuntoinen auto ilman moottoria.
ensimmäiset kuvat autosta vanhoja (jotka sain sähköpostiini) Kun asiasta tehden pyysin uudet kuvat, niin totuus alkoi paljastumaan
auton sisusta hivenen kärsinyt, mutta suomessa löytyy surkeampiakin 3 x suuremmilla kilometreillä olevista.
ja esim takasivuikkunat mallia eriparia, olisko jopa pleksi/sikakitti.
Suurin ongelma tuli tyyppikilven kanssa; minä kun tulkkasin tuon tyyppikilven, niin:
HDJ80L-gnmexw tarkoittaa että ratti vasemmalla puolen, niin kuin suomessa?
c/tr/a/tm rivillä 3H4 FG10 K302 P151F (hivenen huono kuva, ja syystäkin:eek:)
Eikö tuo tarkoita, että tumman punainen, sisusta?, kitkalukollinen taka-akseli, ja manuaali vaihteisto.
Aika hyvin, kun autoa myytiin sininen/hopea, oikean kätisellä ohjauksella,
Automaatti laatikolla ja lukkoakseleilla:p
Luinko tuon tyyppikoodin väärin? vai olisko joku tehnyt "kolarikorjauksen" lyhyen kaavan mukaan? (siis porakoneella ja 2 vetoniitillä):cool:
Ja oliskon "varaosat" tullut ilman "papereita"?
Jos satutte pahki, niin suosittelen kiertämään kaukaa; sillä minä en sattuneesta syystä lähettänyt rahoja ja passin kopiota Hollantiin:rolleyes:
P.S mm. kori, runko ja etuakseli eri kätisiä englanti/eurooppa malleissa.