PDA

View Full Version : Paras "pikku-Laplanderin" foorumi Ruotsissa

egilobrenner
03.04.2005, 16:56
Ainakin 2 täysin suomenkielistä kaveria kotisuomesta ovat tähän asti rohkeneet liittymään Ruotsin parhaaseen Volvo 903 (3314 etc.)foorumiin. Siellä keskustellaan pikkulaplandereista ja C202:sta ja muista kivoista aiheista. Keskustelu tapahtuu ruotsin kielellä mutt jos haluaa osallistua tai kysyä niin englanti käy hyvin. Mistä saada varaosat ja muita hyviä neuvoja on helppo saada.Vastaus tulee silloin tietysti engkanniksi. Että jos ymmärrät lukea ruotsia niin mukaan vaan "Valpen"-in seuraan. Osoite on http://monkeytoys.com/valpforum/ ja tulette luultavasti sielltäkin löytämään minun signatuuri.
Nähdään
egil

egilo

Scout
04.04.2005, 01:57
quote:
Ainakin 2 täysin suomenkielistä kaveria kotisuomesta ovat tähän asti rohkeneet liittymään Ruotsin parhaaseen Volvo 903 (3314 etc.)foorumiin. Siellä keskustellaan pikkulaplandereista ja C202:sta ja muista kivoista aiheista. Keskustelu tapahtuu ruotsin kielellä mutt jos haluaa osallistua tai kysyä niin englanti käy hyvin. Mistä saada varaosat ja muita hyviä neuvoja on helppo saada.Vastaus tulee silloin tietysti engkanniksi. Että jos ymmärrät lukea ruotsia niin mukaan vaan "Valpen"-in seuraan. Osoite on http://monkeytoys.com/valpforum/ ja tulette luultavasti sielltäkin löytämään minun signatuuri.
Nähdään
egil

egilo

Tuolla tuntuu olevan kyllä juttua jos jonkin moista, kyllä joutuu hieman siristelemään ku ei meinaa ruotti taipua mutta onhan siellä englanniksikin jutun juurta. Kyllä asiayhdeydestä pääsee monesti kiinni ruotsiinkin vaikkei joka sanaa ymmärräkkän.. Luettavaa piisaa jos nää Volvon kenkälaatikot kiinnostaa :)

-teppo
PTO'n metsästys jatkukoon!

*** Meindl Tunturisusi 42 ***
Out of the frying pan and into the fire...

-Vinskami-
04.04.2005, 19:36
Ihan hyvät sivut, kun vaan viel ymmärtäis tosta ruottista jotakin =)

egilobrenner
06.04.2005, 16:03
Kivaa että löysitte kiinnostavaa. Ja jos vaikeuksia syntyy niin mulle vaan priva-message niin kännän ja selvitän parhaani mukaan. Suomalainen on suomalainen vaikka hurrina onkin Ruotitta jo asunu 36 vuotta. (Mut toivottavasti pian ei enää)
egil

egilo