PDA

View Full Version : Ulkomailta electronilla tilaaminen?

Sirernog
18.04.2012, 21:59
Ongelma on tälläinen:
Yritin tilata camskill.uk:lta renkaat tohon käyttörassiin, kaikki menee siihen asti hyvin kunnes olen tehnyt "tunnistuksen" verkkopankkitunnuksilla jonka jälkeen tilaus keskeytyy ja herjaa nimisaraketta ettei nimi olisi sama kuin kortissa. Selaimenasetuksista turva-asetukset olen laskenut minimiin ja kyllä kortti on verkkomaksu kelpoinen. Mistä neuvoja? Luottokunta, nordea??
Ja jos joku on mahdollisesti tilannut kyseisestä puljusta jotain olis kiva kuulla kokemuksia!

Late
18.04.2012, 22:07
Viime kesänä tilasin sieltä renkaat. Maksoin luottokortilla ja tilaus sekä toimitus toimi ongelmitta.

BJ-40/76
18.04.2012, 23:37
Ongelma on tälläinen:
Yritin tilata camskill.uk:lta renkaat tohon käyttörassiin, kaikki menee siihen asti hyvin kunnes olen tehnyt "tunnistuksen" verkkopankkitunnuksilla jonka jälkeen tilaus keskeytyy ja herjaa nimisaraketta ettei nimi olisi sama kuin kortissa. Selaimenasetuksista turva-asetukset olen laskenut minimiin ja kyllä kortti on verkkomaksu kelpoinen. Mistä neuvoja? Luottokunta, nordea??
Ja jos joku on mahdollisesti tilannut kyseisestä puljusta jotain olis kiva kuulla kokemuksia!

Mystistä?

Tarkista pankista että tuo sinun kortti on todella verkkomaksukelpoinen, ja kerro tuo maksun keskeytyksen syy/ilmoitus.

Syy voi olla vaikka missä, jos sinulla on esim. luottoraja liian alhaalla, tai jopa "ei kansainvälinen kortti" niin nuo virheilmoitukset voi heittää....

Itselläni torppasi ebay:n/paypal/mastercard muutaman kympin ostos, ja syynä oli no limit tms.

No, ongelma selvisi soitettuani pankkiin, MAHDOLLISESTI minun korttitiedot on luvattomissa ????????????? käsissä, ja tuota tietoa pantattiin kuin suurempaa salaisuutta!

-> Soita Pankkiin. (ja voimia mahdolliseen odottamiseen):eek:

Sirernog
19.04.2012, 15:46
Vähän alkaa vaan niksnaksuttamaan kun on näin hyvissä ajoissa liikkeellä kesärenkaiden oston kanssa!:D jos joltain löytyy 225/45 r18v sarjaa sopivaan hintaan saa tarjota.