View Full Version : bj:n muutos kierteille
eli mistä autoista sais jakarit joissa riittää akselimassat bj:ssä edessä1130kg ja takana 1320kg
OFFIDIRTY
14.04.2012, 16:39
eli mistä autoista sais jakarit joissa riittää akselimassat bj:ssä edessä1130kg ja takana 1320kg
110 DEFE...
Killer-Wo
14.04.2012, 16:54
g-mese, HDJ80
tapsa4x4
14.04.2012, 17:50
Gr patrol.
lepoantti
14.04.2012, 19:10
lantikan jakarit kannattaa laittaa, puslat on suorastaan törkeän halpoja verrattuna mersuun ja toyotaan. yhden ln110 hiluxin etuakselin jäykistämisen tein muistaakseni defenderin taii jonkun vastaavan jakareilla, jakarit uusilla puslilla sai siihen hintaan mitä esim. läjän puolikas puslasarja olis maksanut....!!!
paljonko 110 defen akselimassat eli riittääkö ne
Gr patrol.
5-linkki takana
lantikan jakarit kannattaa laittaa, puslat on suorastaan törkeän halpoja verrattuna mersuun ja toyotaan. yhden ln110 hiluxin etuakselin jäykistämisen tein muistaakseni defenderin taii jonkun vastaavan jakareilla, jakarit uusilla puslilla sai siihen hintaan mitä esim. läjän puolikas puslasarja olis maksanut....!!!
nii, en tiiä. LJ/RJ akselimassat on 1300/1500kg, joten riittää, ja milneriltä makso täydelliset puslasarjat kotiin toimitettuna 140e
ja milneriltä makso täydelliset puslasarjat kotiin toimitettuna 140e
Ja rover tuotteeseen täydellinen setti 60€ kotiin tuotuna...:)
paljonko 110 defen akselimassat eli riittääkö ne
load capabilities - Maximum Axle (Kg)
Front axle [kg]
110:
1250
130:
1580
Rear axle [kg]
110:
1850
130:
2200
Aiheeseen sekaantuen, mitenkä rangen etujakarit, riittääkö niissä kantavuus, siis etujakarit eteen ja taakse?
tapsa4x4
15.04.2012, 09:49
5-linkki takana
niin on ja hdj kanssa ja rangessa 3linkki. ainoat järkevät taka pään toteutus mahdollisuudet näissä puitteissa.
niin on ja hdj kanssa ja rangessa 3linkki. ainoat järkevät taka pään toteutus mahdollisuudet näissä puitteissa.
ja perustelut tälle väitteelle. Kyseessä siis suunnistus auto jossa ei älyttömiä joustoja tarvita, ja takapenkit pitäs säilyttää, eli tankki pysyy auton alla
tapsa4x4
15.04.2012, 20:36
Tulee jakareilla sellainen vänkääjä että.puslia kuluu aivan perkeleesti.torgue twistiä aivan riittämiin jos tukivarret yhtään pystyssä. Ei muutakun laita vaan jakarit ja totea itse.
Kyllä se tankki sinne mahtuu.
toyota4x4
15.04.2012, 21:40
mulla olis jouten disco 2 etu ja taka tukivarret samoin patrollin etu jakarit
ja perustelut tälle väitteelle. Kyseessä siis suunnistus auto jossa ei älyttömiä joustoja tarvita, ja takapenkit pitäs säilyttää, eli tankki pysyy auton alla
eihän tankki ole tiellä, eikös se ole bertassa auton sisällä vänkärin penkin alla:confused:
Gravehill
16.04.2012, 07:51
eihän tankki ole tiellä, eikös se ole bertassa auton sisällä vänkärin penkin alla:confused:
Ainakin -80 mallis on jo auton alla, lattia luonnollisesti muutenkin sitte erilainen.
turakoitsija
17.04.2012, 20:51
mulla tulee berttaan noi lj:n takajakarit molemminpäin autoa. mietiskelen vielä et laittaisko ne akselin ylä vai alapuolelle. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=94598
Aiheeseen sekaantuen, mitenkä rangen etujakarit, riittääkö niissä kantavuus, siis etujakarit eteen ja taakse?
Eikös ne rankenki tukivarret ole mitoiltaan samat, ku 110/130 defeissä, eli kuka vanhoista varsista näkee purkaamon pihalla, että onks ne defen vai rankun:rolleyes: