Kirjaudu sisään

View Full Version : bj:n muutos kierteille


sos
14.04.2012, 16:15
eli mistä autoista sais jakarit joissa riittää akselimassat bj:ssä edessä1130kg ja takana 1320kg

OFFIDIRTY
14.04.2012, 16:39
eli mistä autoista sais jakarit joissa riittää akselimassat bj:ssä edessä1130kg ja takana 1320kg

110 DEFE...

Killer-Wo
14.04.2012, 16:54
g-mese, HDJ80

tapsa4x4
14.04.2012, 17:50
Gr patrol.

lepoantti
14.04.2012, 19:10
lantikan jakarit kannattaa laittaa, puslat on suorastaan törkeän halpoja verrattuna mersuun ja toyotaan. yhden ln110 hiluxin etuakselin jäykistämisen tein muistaakseni defenderin taii jonkun vastaavan jakareilla, jakarit uusilla puslilla sai siihen hintaan mitä esim. läjän puolikas puslasarja olis maksanut....!!!

sos
14.04.2012, 20:29
paljonko 110 defen akselimassat eli riittääkö ne

Viipo
14.04.2012, 21:19
Gr patrol.
5-linkki takana

lantikan jakarit kannattaa laittaa, puslat on suorastaan törkeän halpoja verrattuna mersuun ja toyotaan. yhden ln110 hiluxin etuakselin jäykistämisen tein muistaakseni defenderin taii jonkun vastaavan jakareilla, jakarit uusilla puslilla sai siihen hintaan mitä esim. läjän puolikas puslasarja olis maksanut....!!!

nii, en tiiä. LJ/RJ akselimassat on 1300/1500kg, joten riittää, ja milneriltä makso täydelliset puslasarjat kotiin toimitettuna 140e

tepa78
14.04.2012, 21:27
ja milneriltä makso täydelliset puslasarjat kotiin toimitettuna 140e


Ja rover tuotteeseen täydellinen setti 60€ kotiin tuotuna...:)

ZeiZei
14.04.2012, 22:41
paljonko 110 defen akselimassat eli riittääkö ne



load capabilities - Maximum Axle (Kg)

Front axle [kg]

110:
1250

130:
1580

Rear axle [kg]

110:
1850

130:
2200

BATMAN
15.04.2012, 07:00
Aiheeseen sekaantuen, mitenkä rangen etujakarit, riittääkö niissä kantavuus, siis etujakarit eteen ja taakse?

tapsa4x4
15.04.2012, 09:49
5-linkki takana


niin on ja hdj kanssa ja rangessa 3linkki. ainoat järkevät taka pään toteutus mahdollisuudet näissä puitteissa.

sos
15.04.2012, 13:51
niin on ja hdj kanssa ja rangessa 3linkki. ainoat järkevät taka pään toteutus mahdollisuudet näissä puitteissa.

ja perustelut tälle väitteelle. Kyseessä siis suunnistus auto jossa ei älyttömiä joustoja tarvita, ja takapenkit pitäs säilyttää, eli tankki pysyy auton alla

tapsa4x4
15.04.2012, 20:36
Tulee jakareilla sellainen vänkääjä että.puslia kuluu aivan perkeleesti.torgue twistiä aivan riittämiin jos tukivarret yhtään pystyssä. Ei muutakun laita vaan jakarit ja totea itse.

Kyllä se tankki sinne mahtuu.

toyota4x4
15.04.2012, 21:40
mulla olis jouten disco 2 etu ja taka tukivarret samoin patrollin etu jakarit

vexi4x4
16.04.2012, 07:25
ja perustelut tälle väitteelle. Kyseessä siis suunnistus auto jossa ei älyttömiä joustoja tarvita, ja takapenkit pitäs säilyttää, eli tankki pysyy auton alla

eihän tankki ole tiellä, eikös se ole bertassa auton sisällä vänkärin penkin alla:confused:

Gravehill
16.04.2012, 07:51
eihän tankki ole tiellä, eikös se ole bertassa auton sisällä vänkärin penkin alla:confused:
Ainakin -80 mallis on jo auton alla, lattia luonnollisesti muutenkin sitte erilainen.

turakoitsija
17.04.2012, 20:51
mulla tulee berttaan noi lj:n takajakarit molemminpäin autoa. mietiskelen vielä et laittaisko ne akselin ylä vai alapuolelle. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=94598

Jare
18.04.2012, 08:20
Aiheeseen sekaantuen, mitenkä rangen etujakarit, riittääkö niissä kantavuus, siis etujakarit eteen ja taakse?

Eikös ne rankenki tukivarret ole mitoiltaan samat, ku 110/130 defeissä, eli kuka vanhoista varsista näkee purkaamon pihalla, että onks ne defen vai rankun:rolleyes: