View Full Version : patrol kardaanikäsijarrun rumpu
mikkocap
10.04.2012, 13:42
saako kyseistä osaa mistään uutena? motonetissä oli ainakin melko hiljasta, tai ainakaan ei sillä nimellä löytyny. kaikenmaailman muita rumpuja oli kyllä.. kyseessä siis -88 patrolli, gr rumpu ei passaa, väärä pulttijako (muistaakseni)
Eli offipeliin tulossa ja puuttuu kokonaan, laatikko+vaijeri ois ja kenkiä luonnollisesti saa uutena. Luulis kai olevan jossain saatavilla mutta jos ei sitten ala löytyä niin pakko varmaan laittaa ostoilmoa.
Rakentele levyjarru tilalle niin pitää. Myö on mietitty jos laittas levyn etukardaaniin tilan puutteen vuoksi (tuli 4-linkin tukivarret lähelle)
Ja vastaus kysymykseen että onko rumpu myynnissä?
Kerittiin viikonloppuna pilkkoa se.
mikkocap
10.04.2012, 18:37
joo no olihan tuo levyjarruvastaus odotettavissa. oletan että tuo on joku vinssaukseen liittyvä jutska kun ei mulla ainakaan käyttis patrollissa oo mitään ongelmia ton alkuperäisen kanssa. pitää kun tauti. uskon että varmaan offatessa menee kuraa rumpuun.... varmaan menee myöhemmälle rakentelulle tuo levyhomma kun on tuota laittoo vielä melko reilusti. eli eiköhän mennä tässä vaiheessa vielä siitä mistä aita on matalin.
mikkocap
10.04.2012, 20:33
eikä tuolla niin väliä kun tunnosti olevan noita rumpuja palstalaisilla tarjolla.
eikä tuolla niin väliä kun tunnosti olevan noita rumpuja palstalaisilla tarjolla.
mullakin vois olla ylimääräisiä.:rolleyes:
BJ-40/76
11.04.2012, 18:34
Rakentele levyjarru tilalle niin pitää. Myö on mietitty jos laittas levyn etukardaaniin tilan puutteen vuoksi (tuli 4-linkin tukivarret lähelle)
Ja vastaus kysymykseen että onko rumpu myynnissä?
Kerittiin viikonloppuna pilkkoa se.
Oletko vertaillut kunnossa olevaa rumpukäsijarrua ja noita kaupan olevia muutossarjoja?
Itse en muista , että joku edes väittäs levyn olevan pitävämmän kuin kunnossa oleva rumpu?
Noissa rumpukässäreissä ongelma on että ne täyttyy turpeella yms, ja sitäkautta kuluu/ruostuu paskaksi.
mikkocap
11.04.2012, 20:02
itselläkin ainoat kokemukset kardaanikäsijarrusta on toi patrollin alkuperäinen. itseäni toistaen; hyvä kapistus on, en vaihtaisi mihinkään varsinkaan kun on käyttis kyseessä ja ajan käytönnössä vain tietä pitkin, ei turveonkelmia... :D
olin heittäny sen rummun roskiin vissiin siivotessani, mut juu patrollin orkkis rumpukäsijarru on paras tähän asti mitä olen käyttäny. ei haittaa mutavellikään. pitää.
kaikki levykäkkäri systeemit jotka mie oon nähny on olleet paaaaljon huonompia kuin kunnossa oleva patrollin oma, ja oon noita useempia nähny...
mikkocap
11.04.2012, 20:09
ok