PDA

View Full Version : toyota 12b vs ct26 ahdin berttaan?


jame80
20.03.2012, 18:15
tuossa naapurin kanssa mietittiin urpoilua:) niin tuli nuo vaihtoehdot ekana mieleen. tuo 12b on oudompi suuruus mutta olis ainaki alunperin 3 litrasesta motista.

Hailux
20.03.2012, 18:26
ei taida olla suurta seksuaalista merkitystä kumman laittaa....

tdi
20.03.2012, 23:17
niis on nii ärsyttävät laipat molemmis, jo sen takii hylkäisin molemmat vaihtoehdot :D

jame80
21.03.2012, 06:29
saapahan näperrellä laippojen kanssa :)

2,4TD
21.03.2012, 07:35
tuossa naapurin kanssa mietittiin urpoilua:) niin tuli nuo vaihtoehdot ekana mieleen. tuo 12b on oudompi suuruus mutta olis ainaki alunperin 3 litrasesta motista.

12b on outo myös, 20b on sisäkaluiltaan sama kun 26.
Nuo b-mallit ainakin 20 on kahdella hukkaportilla.
Mistäs tuollaisen 12b puhaltimen olet löytänyt?
Ct 12 ei ainakaan kestänyt erään pajan seppittämänä kun 10 000km ajoa maantiellä.

toyota4x4
21.03.2012, 09:09
1 kzt koneissa on ct12b , pakopaine tohtoreille tiedoksi että aikakin pakopaine mittarin mukaan hyvin virtaa.

Hailux
21.03.2012, 10:46
1 kzt koneissa on ct12b , pakopaine tohtoreille tiedoksi että aikakin pakopaine mittarin mukaan hyvin virtaa.

kerrankin kuulee jotain positiivista toyotan turbosta..

jame80
21.03.2012, 19:06
tuossa vaa tuli selailtua netin ihmeellistä maailmaa niin tuli tuo 12b vastaan :). sillä rupesin funtsimaan ku 26 on orggis 4l ja tämä 3l koneesta ja bertan hirrrrvee voima kone kävis koon puolesta yksiin :) eikä näyttäs kinkki pojan tekemänä olevan kovin pahan hintainenkaan...

Jappi
21.03.2012, 20:07
kerrankin kuulee jotain positiivista toyotan turbosta..

Ei se tuokaan kauhean pahasti ahdista tuo ct-20b... Alunperin A-ryhmän celican solmu.

Hailux
21.03.2012, 20:23
tuossa vaa tuli selailtua netin ihmeellistä maailmaa niin tuli tuo 12b vastaan :). sillä rupesin funtsimaan ku 26 on orggis 4l ja tämä 3l koneesta ja bertan hirrrrvee voima kone kävis koon puolesta yksiin :) eikä näyttäs kinkki pojan tekemänä olevan kovin pahan hintainenkaan...

itse ostaisin ennemmin käytetyn hyväkuntoisen kuin uuden kiinalaisen kopion..joskus kuullu juttua niistä et ei kestä kovin kauaa..onhan ne halpoja kyl siitä ei pääse eteen eikä ympäri..mulla oli bertassa paikoilla joku pikkunen garretti,turbo saabista oli kaapattu siihen..ihan mukavasti oli vääntöä..en muista mallia ku ei tullu niin syvällisesti siihen perehdyttyä ku oli niin vähän aikaa vaan omistuksessa

jame80
21.03.2012, 20:34
mulla on ollu pari vuotta ct26 kinkki käytössä ja hyvin on toiminu hoijakassa. ensin ahdetussa 2h ja sitten ihan 12ht motissa. kinkki noin 250e kaikkinenn alv yms käytetty varmaan vähintään sama.

Hailux
21.03.2012, 21:09
mulla on ollu pari vuotta ct26 kinkki käytössä ja hyvin on toiminu hoijakassa. ensin ahdetussa 2h ja sitten ihan 12ht motissa. kinkki noin 250e kaikkinenn alv yms käytetty varmaan vähintään sama.

onhan niissä varmasti hyviäkin seassa..saattaa se alkuperäinenkin poksahtaaa..mistä erottaa alkuperäisen kiinanpojan tekemästä?

Jappi
21.03.2012, 23:51
itse ostaisin ennemmin käytetyn hyväkuntoisen kuin uuden kiinalaisen kopion..joskus kuullu juttua niistä et ei kestä kovin kauaa..onhan ne halpoja kyl siitä ei pääse eteen eikä ympär

Kyllä tuollaisen liukulaakeriturbon juuri uskaltaa ostaa kiinanpojan tekeleenä, ei se kuitenkaan ole avaruustekniikkaa. Ja kun tietää että uuden alkuperäisen hinta on +2k€ eikä sitä edes ole saatavana niin helppo ostaa sen käytetyn vaatiman tiivistesarjan hintainen solmu siihen tilalle...

jame80
22.03.2012, 05:55
onhan niissä varmasti hyviäkin seassa..saattaa se alkuperäinenkin poksahtaaa..mistä erottaa alkuperäisen kiinanpojan tekemästä? täälainen amatööri ei erota mistään :). pyörittelin joskus original 26 ja kinkkiä käsissä ja varmaan kuka niistä ymmärtää jostain numeroista yms sen erottaa. silloin kyselin hintoja niin käytetty26 "hieman" murtuneella pakopesällä 750e kinkki 380e kaikkineen.... sen olen kuullu, että noita vnt yms hienompaa mekaniikkaa olevat ei kannattas kinkkinä ostaa...