Ambula
10.03.2012, 16:41
Eli 170 sarjan Hiluxksissa havaittavissa seuraavaa: Lumella / jäällä / sohjolla kun pito alkaa hellitä, niin toinen pyörä pysähtyy, ja toinen sutii..
Eikös näissä pitänyt jo jonkinlainen kitkalukko olla?
Peräöljyjen kanssa on leikitty viime kesänä useampaankin kertaan (vaihto, uusi vaihto, väärät öljyt, uusi vaihto ja oikeat öljyt, määrä siten, että kun tulee "keskellä" olevasta ropusta yli, niin sitten riittää, ja antaa valua minkä valuu.)
Eli siis "Kitkalukkomausteelliset" öljyt on sisällä..
Mitä siis tehtävissä? Onko kätevämpää yrittää metskata jostain uusi käytetty perämurikka vai huoltaa vanha?
Mitä siinä irroituksessa kannattaa huomioida / mitkä on ne vaativimmat jutut..?
Eikös näissä pitänyt jo jonkinlainen kitkalukko olla?
Peräöljyjen kanssa on leikitty viime kesänä useampaankin kertaan (vaihto, uusi vaihto, väärät öljyt, uusi vaihto ja oikeat öljyt, määrä siten, että kun tulee "keskellä" olevasta ropusta yli, niin sitten riittää, ja antaa valua minkä valuu.)
Eli siis "Kitkalukkomausteelliset" öljyt on sisällä..
Mitä siis tehtävissä? Onko kätevämpää yrittää metskata jostain uusi käytetty perämurikka vai huoltaa vanha?
Mitä siinä irroituksessa kannattaa huomioida / mitkä on ne vaativimmat jutut..?