Kirjaudu sisään

View Full Version : Myyty ** Ajo-opetus jarrupoljin paketti 50e**

MakeO
16.02.2012, 22:45
Eli joutilaana tommonen paketti.. poljin,peili,magneetti kiinnitteinen "hullun kolmio",ajo-opetuskirja+cd levy h. -MYYTY-

Heguli
18.02.2012, 08:42
Pitää varmistaa, eli tässä mallissa poljin pultataan auton lattiaan/rintapeltiin kiinni ?

Sopiskohan tuo mitoiltaan sj410 jalkatilaan ?

MakeO
19.02.2012, 10:35
Juu toi pultataan pohjaan kiinni, tai sitten niinku mä tein niin ruuvasin sen kiinni vanerin palaan ja se kiinni takapäästään penkin kiinnikkeisiin niin ei tavinnu porata reikiä auton pohjaan.
Mulla on varmaan se vanerikin vielä tallessa. Uskoisin että sopii jopa sutsukin pohjaanki, ei toi niin paljoa tilaa vie..

Heguli
19.02.2012, 13:44
Näistä mitään tiedä niin pitää kysellä tyhmiä :) Mitenkäs tuo opetuspolkimen vaijerin pää kytketään auton omaan jarrupolkimeen ? Maalaisjärjen mukaan sinne pitää myös pultata auton lattiaan joku tsyneemi, jossa vaijeri on kiinni.

MakeO
19.02.2012, 15:50
Näistä mitään tiedä niin pitää kysellä tyhmiä :) Mitenkäs tuo opetuspolkimen vaijerin pää kytketään auton omaan jarrupolkimeen ? Maalaisjärjen mukaan sinne pitää myös pultata auton lattiaan joku tsyneemi, jossa vaijeri on kiinni.

Juu, vaijerin pää kiinnitetään auton pohjaan jollakin konstilla, itse porasin sille apaut 8mm reiän , vaijerissa on semmonen lattarauta systeemi millä se tulee sitten taas polkimen varteen kiinni... toi on aika helppo asentaa.

Heguli
19.02.2012, 17:21
Olisko 40 e sopiva hinta, toimituksella ei niin kiirus.