View Full Version : Patrol Problems
Muistaako kukaan ulkoa tai onko tallin seinään raapustettu -80 luvun Patrollin ison(?) perän uloimpien laakereiden ja stefojen kokoa?
Kun toimii samalla käyttöautona niin on vähän kehno lähteä osia metsästämään paikallisesta laakeriliikkeestä perä levällään...
BTW.Mihin hintaan olette löytäneet etuperän murroksia?
-merkkiliikkeestä n.1200 euroa!
-paikallisesta 185 euroa
-toisessa paikallisessa 220 euroa
-parista paikasta voisi vielä kysellä ,mutta tuskin paljon hinta muuttuu...
Nii...Tai mistäs minä mitään tiedän...
Edited by - Repro on 30/03/2005 21:34:51
ulompi stefa 42x65x11 laakerin koko ei tule mieleen ,kotkassa ei saannut murrosta mistään varaosa kaupasta muuta kun merkkiliikkeestä niin tuli ostettua varaosa autoja mut hyvä jos löytyy uusia jostain päin.
"näin se homma etenee"
Mitä tarjoat käytetyistä mutta ehjistä murroksista? Siis molemmat tarttet?
Feel free to shake.
And don´t you forget to boogie!
En nyt VIELÄ tarvi murroksia,sitten vasta keskellä metsää kun pamahtaa http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/icon_mi_29.gif
Vielä jos joltain heruisi sen laakerin koko, merkkiliikkeestä 93 euroahttp://www.petrisimolin.com/ThePalsta/icon_mi_35.gif
Laakerikeskukselta 42x65x10 stefat olivat kutakuinkin 8 euroa/ kipale, laakeritkin varmasti 90% halvemmat kuin merkkiliikkeestä,YLLÄTYS!
Nii...Tai mistäs minä mitään tiedän...
tapsa4x4
24.03.2005, 21:44
quote:
Mitä tarjoat käytetyistä mutta ehjistä murroksista? Siis molemmat tarttet?
Feel free to shake.
And don´t you forget to boogie!
mitäs pyydät ehjistä murroksista ??niin onko automaatti vai manuaali napalukollisista??
vetareita en tarvitse pitkiä on jos 3kpl ja lyhkäsiäkin tais olla 2kpl ylimääräisiä.
Edited by - tapsa4x4 on 24/03/2005 21:45:45
Muutin otsikkoa vastaamaan KOKO Patruunaa.
-Öljynpaine-, tankin- sekä lämpömittari lopettivat toimintansa yhtäkkiä,kaikki muu pelaa kyllä, mutta stradegisesti nuo kolme tärkeää mittaria lakkasivat toimimasta. Kävin liitoksia läpi muttei ollut mitään vaikutusta.
Onko vika vaiko ominaisuus?
Mistä lähteä vikaa seuraavaksi etsimään?
-Rivipumpun syötön säädöt?
Mihin vaikuttaa rivipumpun vauhtipyörän päässä olevan ruuvin säätö?
Mihin suuntaan ylipäätänsä pitäisi säätää jos haluaa lisää syöttöä?
Kiinni vai auki?
Oma käsitykseni on että kiinnipäin...
-Onko omaa tyhjäkäynnin syötönsäätöä?
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
PatrolAss
30.03.2005, 21:06
Auki päin!
No prkl...!
No tulipahan siihenkin selvyyshttp://www.petrisimolin.com/ThePalsta/icon_mi_15.gif
No eipä tuosta vahinkoa käyny oo ku sitä kiinnipäin käänsin,eikös dieselille haitallisempaa ole käydä liian rikkaalla kuin liian laihalla,päinvastoin kuin bensakone.
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
ja mittarit toimii 12V:llä ja oletan että sinulla 24v patrolli, niin 24v->12v konvertteri on paukkunut paskaksi...
Ei tiedolla, taidolla tai voimalla, vaan TUURILLA.
OPA