View Full Version : Ostetaan 35 - 37" IROKIT BOGGERIT YMS
Hakusessa 35" - 37" väliltä olevat karkeakuvioiset rinkulat 15" vanteilla HJ:n jaolla tai ilman. Renkaiden ei tarvitse olla uudet, mutta kulutuspintaa olisi hyvä olla vähintään puolet uudesta.
Vaihdossa voisin tarjota 33" melkouusia General AT Grappereita 8" vanteilla . Ostetaan toki myös käteisellä.
hei minulla olisi otsikon mukaiset irocit nastoitettuna....
h.1500e
hei minulla olisi otsikon mukaiset irocit nastoitettuna....
h.1500e
Terve! Kuinka paljon renkaissa on kulutuspintaa? Onko nastat irroitettavat?
Pikku välikysymys noista irokeista tai lähinnä vanteista ,lienevät nuo tuolla profiilissa kuvissa olevat ja kysymys kuuluu keskiöt käännetty???siks kysyn ku visionin auto on tuol mulla tallissa SOA.tuksessa ja lyhennyksessä ;)
Ilmeisesti kysymys on esitetty minulle.... KYLLÄ keskiöt on käännetty ja modifioitu!!
Ilmeisesti kysymys on esitetty minulle.... KYLLÄ keskiöt on käännetty ja modifioitu!!
Juu niin oli ja vanteiden tekijänki jo tiedän (;
Löytyiskö keltään 35" bokkereita?
TUOMARI 69
15.02.2012, 13:03
Boggerit löytyis 35/16/15 isompien alta joutais pois. N.15mm pintaa ja reunapalatkin kohtuu hyvässä kunnossa. 1100€
Boggerit löytyis 35/16/15 isompien alta joutais pois. N.15mm pintaa ja reunapalatkin kohtuu hyvässä kunnossa. 1100€
Visionin puolesta kirjottelen ku se kaataa mettää vaa ponssella päivät pitkänään ni pyysi puhelin numeroos ja käski varata ja heittää vaikka parilla kuvalla vaikka mun s-postiin petri_kares@hotmail.com