View Full Version : Toyota rakentelua
BJ40 = HJ41 selostus löytyy postauksesta #10
Viime syksynä tuli hommattua rullaava varaosa bj ja nyt sitä kuitenkin käyttökunnostetaan.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=97759
tekniikaksi oli aluksi tulossa Jaren Tipistä 3litranen turbolla,
mutta sitten löytyikin aihio mistä saa paljon muitakin osia.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=97760
pitihän se kokeilla että toimiiko:D:D
Slu4UMFcJXA
pesu hetkellä oli hyvä ulkotyö ilma:mad:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=97761
moottori ja vaihteisto 514kg
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=97762
pelkkä moottori 379kg
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=97763
startin huolto samalla
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=97764
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=97765
jakolaatikon laakereitakin tuli tarkasteltua ja olivat ihan ok
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=97767
luonnonmukainen keskitys työkalu
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=97769
kytkin uusiks
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=97768
siinä se odottelee nostoa uuteen elämään
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=97770
kori pois niin on helpompi asetella tekniikkaa paikoilleen
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=97766
runko on ihmeen hyvässä kunnossa:eek:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=97771
sitte pitäis miettiä akseleita..
aluksi piti jättää noi omat akselit alle, mutta taka-akselissa kun ei oo käsijarrua, enkä ajatellu kardaani kässäriä rupee rakentaa.
no sitte ajatuksena oli että hommaa vaan hj:n taka-akselin
mutta toisaalta noi lukkoakselit kun nyt on siinä pihalla niin jos kuitenkin..:rolleyes:
lehtijousilla se olis tarkoitus tehdä, niin eikös HJ:n akseli ole n.5cm leveämpi?
ja muistelen jotain kuviakin nähneeni että eteen rungon kylkeen on hitsailtu levitys palat jousenkiinnikkeiden kohdalle.
jos jollain on näitä projekti kuvia tiedossa niin saa linkittää
mietitään sitten kummalle puolen akselia jouset tulee
6 senttii leveempi...
tuolla jossain on jotain akselin asemointia: http://www.slck.net/viewtopic.php?t=8489&highlight=kompura
tulossa siis bj 61 <3 parhautta!
mietitään sitten kummalle puolen akselia jouset tulee
Mä olen edelleen sitä mieltä, että EI soalle. Tää pitää olla ulospäin originaalin oloinen. Eli kapeet "kusimakkara" renkaat alle ja ei korotuksia:D:D
Käännä ny edes noi etupakat ni etuylitys lyhenee 40cm (oliko tähän se tankin tarve)
tulossa siis bj 61 <3 parhautta!
Ei, vaan HJ40
6 senttii leveempi...
tuolla jossain on jotain akselin asemointia: http://www.slck.net/viewtopic.php?t=8489&highlight=kompura
jotenkin noin se olis tarkoitus tehdäkin
Käännä ny edes noi etupakat ni etuylitys lyhenee 40cm (oliko tähän se tankin tarve)
kyllä sitä kääntöäkin on tullut mietittyä
yks tankki on mutta on hiukan seula, joten jos ehjä löytyy niin kiinnostaa
tulossa siis bj 61 <3 parhautta!
Ei, vaan HJ40
toyotalla on näitä malleja niin paljon että niissä menee ihan sekaisin..
Eli kapeet "kusimakkara" renkaat alle ja ei korotuksia:D:D
onks nää tarpeeks kapeet, mitkä on tossa toisessa ikuisuus projektissa:D
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=98129
Heikki L
30.01.2012, 08:50
Kyllä tää on HJ41 :)
=H kone J jeeppi 4 Koppa 1 suorasuihku.
Ja noi renkaat on just passelit, mitä leveemmät sen paremmat jädekiskalla:)
Vitsi, mistä toiset löytää noin hyviä hylsyjä?
Ajattelikko säilyttää alipainekytkettävän nelivedon? Sen kellon takia joutuu nostaan laatikkopakettia ylöspäin tai siirtään sivulle, jos laittaa keppikäytön voi laatikot laittaa "omalle" paikalleen ja takakartaani tykkää. Jos laittaa nelilovisen askin ni takakardaaniin voi laittaa jo pätkän putkeakin ristikon ja liu-un väliin.
Nää varmaan olikin jo tiedossa.
tota pitikin kysyä että meneekö nelivedon alipainekytkennän tilalle suoraan "bolt on" keppi versio?
vai joutuuko vaihtaa koko etukardaanin lähdön?
ton kardaanin takia oon miettiny että jos tekis j-43:sen akselivälillä
Etukartaanin lähtö taitaa olla yhtä kuin jakiksen etummainen puolisko. Ei se nyt ihan pulttaa kii juttu oo mut saa sen varmaan pienellä mielikuvituksen käytöllä siihen tehtyä. Jakiksen kuorien vaihto vanhan mallisiin ei o paha homma.
Etukartaanin lähtö taitaa olla yhtä kuin jakiksen etummainen puolisko.
niinhän olikin, no pitää kattoo kun asentaa rungolle että miltä vaikuttaa
HJ:n rungolta irroittelin akselit tänään, kun oli viimeviikkoon nähden mukavampi ulkotyö ilma
kyllä HJ:n runkokin muuttuu erittäin joustavaksi ajankuluessa..
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=98592
ja menee se pieneen tilaankin
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=98591
autotohtori
07.02.2012, 17:38
Runko meinaten :)
mistäs kannattais kysellä vaihdelaatikon kannatinkumia vai saako niitä ees mistään enään järkevään hintaan?
onko 4vaihteisessa sama kannatinkumi? tai bj:n laatikossa?
ja etuakseliin tarvii pari pyöränpulttia
akselit ja runko siirretty takas sisälle
tekiskö soa:n vai ei..:rolleyes:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=98787
muistelin että parit lehdet pitäis vielä olla tallella ja olihan niitä
kaippa noista ensviikolla jouset saa tehtyä, ehkä
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=98788
ja päivän päätteeks pientä kikkailua jousenkorvakkeissa
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=98786
Mä oon edelleen sitä mieltä että tän auton kohdalla EI soalle.
Korottele sit niitä muita berttoja.
Mä oon edelleen sitä mieltä että tän auton kohdalla EI soalle.
Korottele sit niitä muita berttoja.
ja minä sitä mieltä että SOA tulee, Nih! :D
täytyy oikeen miettiä viikonlopun yli ja kattoo sit mihin päätyy;):p
mistäs kannattais kysellä vaihdelaatikon kannatinkumia vai saako niitä ees mistään enään järkevään hintaan?
onko 4vaihteisessa sama kannatinkumi? tai bj:n laatikossa?
ja etuakseliin tarvii pari pyöränpulttia
Tee sellanen puslamallinen kannatinkumi vaikka lehtijousen kumeista ku kannatinpalkkia pitää kuitenki muokata.
Pyöränpultit vaihdat samalla ku laitat cromo murrokset?
Heikki L
10.02.2012, 16:18
Mulla tais olla parit noita laatikon kannatin kumeja, ainakin mun hoijakoissa on ollu samanlaiset riippumatta vaihteistosta, palkki vaan erillainen. Bj:tä en enää muista mimmonen se oli
joo joo tare akselin kääntö on poikaa!
Toi 40-sarjalainen on niin pieni ja lyhyt tötterö, jotta SOAttuna näyttää varsin kiikkerältä, suorastaan rumalta. Vakiokorkeus ja riittävästi ulosjoustoa pitäs painopisteen matalalla ja ulkokuosin hyvänä.
Ääni nelilinkeille ja kierravietereille.
Tee sellanen puslamallinen kannatinkumi vaikka lehtijousen kumeista ku kannatinpalkkia pitää kuitenki muokata.
Pyöränpultit vaihdat samalla ku laitat cromo murrokset?
pitää joo mallailla sitä laatikon kannatinta kun saa nostettua tekniikan rungolle..
kyllähän noita cromojakin on tullu suunniteltua, ihan varuiks..:rolleyes:
Mulla tais olla parit noita laatikon kannatin kumeja
pidetään mielessä
Ääni nelilinkeille ja kierravietereille.
ei karata tän kanssa noin pitkälle:)
ei tullu soaa, mutta etujouset käänsin, muutama mittaus vielä ja lopullinen hitsaus/rungon vahvistus vasta sen jälkeen
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=99008
u-pulttien kääntösarjan meinaan kyllä laittaa, joko itsetehdyn tai valmiin
http://www.man-a-fre.com/parts_accessories/uboltflipkit.htm
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=126&pictureid=81452
Kokeilikkos sitä jäähdytin hirviötä tohon omalle paikalle vaatii siihen kehykseen melkoista loveamista.Ja akku teline menee kans ku leikkelee kovasti.
Kokeilikkos sitä jäähdytin hirviötä tohon omalle paikalle vaatii siihen kehykseen melkoista loveamista.Ja akku teline menee kans ku leikkelee kovasti.
en oo vielä sovittanu jäähdytintä,
kersantti
23.02.2012, 21:17
Käännä ny edes noi etupakat ni etuylitys lyhenee 40cm (oliko tähän se tankin tarve)
kertokaa viisaammat kun en ymmärrä miten tuo etupakkojen kääntö pienentää etuylitystä? kun just hinasin omani pihaan peltien entrausta varten niin katselin samalla että on keskinaula ihan keskellä pakkaa. jotain en nyt tajua..?
kertokaa viisaammat kun en ymmärrä miten tuo etupakkojen kääntö pienentää etuylitystä? kun just hinasin omani pihaan peltien entrausta varten niin katselin samalla että on keskinaula ihan keskellä pakkaa. jotain en nyt tajua..?
Jää ne riipukkeet töröttämästä sieltä edestä....sitä varmaan niinku haetaan.
kertokaa viisaammat kun en ymmärrä miten tuo etupakkojen kääntö pienentää etuylitystä? kun just hinasin omani pihaan peltien entrausta varten niin katselin samalla että on keskinaula ihan keskellä pakkaa. jotain en nyt tajua..?
Eihän se keskinaula ole likikään keskellä pakkaa jos oikein muistan/mittasin.
kersantti
23.02.2012, 21:43
Eihän se keskinaula ole likikään keskellä pakkaa jos oikein muistan/mittasin.
omassa ei ole juurikaan mitään eroa silmällä arvioituna.en tiedä tarkemmin kun en mitannut mutta ei tuossa ainakaan mainittavaa eroa ole.on siihen voitu vaihtaakin pakat joskus mut suht oikeassa paikassa ainakin akseli viihtyy.
jos ne jouset kääntää että saa riiput taaksepäin niin eihän se sit raavi ihan samalla lailla kiinni,mutta lähinnä kiinnosti tuo etuylityksen muuttuminen parempaan päin.
Tuosta etujousien käännöstä, mites tuo vaikuttaa ajoon, kun molemmilla akseleilla on kiikut takana = samaan suuntaan ?
lepoantti
27.02.2012, 21:20
Tuosta etujousien käännöstä, mites tuo vaikuttaa ajoon, kun molemmilla akseleilla on kiikut takana = samaan suuntaan ?
ei ainakaan huonontavasti, siinä vaan korjataan tehtaan suunnitteluvirheitä. esim. jäykkäakseli hiluxeissa riipukkeet on olleet tehtaalta tullessaan tuollatavoin, ja siinä on myös SOA vakiona....
Tuosta etujousien käännöstä, mites tuo vaikuttaa ajoon, kun molemmilla akseleilla on kiikut takana = samaan suuntaan ?
Samoin on riipukkeet suuressa osassa amerikkalaisista 4x4 autoista, samassa ikäluokassa.
seuraavaksi pitäis suunnitella polttoainetankki, että teenkö sen itse ja laitan rungolle vai yritänkö hommata alkuperäisen sisälle tulevan:rolleyes:
Minäpä otan tankin irti ja tuon sen 18.3 ja tulen vakoilemaan.
tapsa4x4
28.02.2012, 11:16
Mulla pitäis olla orgis sisälle tuleva tankki
Jossain lumihangessa hallin pihassa. Oli
Muistaakseni aika hyvä kuntoinen.
Jos Tare tarviit, niin nuo saat kunhan haet pois...
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85686
Kyllähän ton alkuperäisen tankin kanssa pääsis niin paljon helpommalla..
mutta painojakaumaa ajatellen tankki ja akut olis hyvä laittaa taakse
etupenkkejä ei kyllä vielä ole, onko noissa korkeakin toi istuinosan sivutuki?
mielellään laittaisin penkit joissa ei ole niitä
väri taas sopisi takapenkkeihin
Moi
ei ooo korkea, ihan pääsee putoamalla pois ;)
saattaa olla jostai mastast
Joko kohta palaa mittarivalot? :D
Ite suunnittelin aikoinaa olikohan Camryn jakkaroita, mutta istuinosan pehmusteen ja jakkaran rungon paksuus + sisäpuolinen polttoainetankki ajaa repsikan penkkiä turhan ylös. Täähän korjaantuu ku pistää tankin johki muualle. Päädyin muovikuppeihin, repsikan penkin laitoin niin alas ku voi kypärä päässä yhä liian korkeella (185cm tai pidemmille) ja kuskin jakkaran vähä alemmas.
Käväsin pikapikaa offiveistämöllä ihmettelemässä ja ku talliin pääsin ni, Tarella oli hassu ilme ja naureskeli oudosti.
Kasvihuoneessa on ilmeisesti näin kevään korvilla, alkanut taas sienet kukkimaan :D
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=486&pictureid=100380
Heh.......ei se millään malta olla "leikkimättä":D Kuitenki siellä pihan kulmalla odottelee se "räppäily-BJ" aihiokin, mihin Tare vois sit toteuttaa näitä sen visioita;)
Heh.......ei se millään malta olla "leikkimättä":D
no ei niin:p
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=100399
meille kans tuollaset tolpat... mitkä nuo on ja mitä maksaa ? (coiloverit?)
meille kans tuollaset tolpat... mitkä nuo on ja mitä maksaa ? (coiloverit?)
kumpaa tarkoitat?
yllä SAW:n ilmatikku ja alla iskari+jousi ei mikään varsinainen coilover
oikeestaan kummat vaan, tilaa pitäs säästellä...
turakoitsija
08.03.2012, 08:22
onkos tää laite tulossa kilpiin. mitenkä meinasit ratkaista ton paino ongelman?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=94598
mitenkä meinasit ratkaista ton paino ongelman?
aikaisemminkin tehneenä, jos ei onnistu enää niin joku tämmöinen ratkaisu varmaan:rolleyes:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=306&pictureid=66966
tepa250d
09.03.2012, 11:01
Onkos uusi kikkare:)
turakoitsija
09.03.2012, 15:55
ton tommosen sais helpommin leimattua ku alitehosen diiselin?
support penkit on lähtenyt toimitukseen...
penkit saapuivat tänään ja alkuperäinen tankki samalla
kiitokset Sumpe ja Pee!
tehostettua kytkimen pääsylinteriä en ruvennu sovittelemaan
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=101446
hj:n lämppäri ei oikeen istu, on liian iso
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=101248
paljoo ei oo nyt ehtiny muuta tälle tekee, kun trailerin sinkitys on etusijalla
tuli samalla hiukan muuteltua,lyhennettyä ja sovitin ledivalot kun perinteisistä valoista oli kannat ja
pinnat syöpyneet reilussa vuodessa olemattomiin
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=101447
Heikki L
19.03.2012, 18:12
OT:
Voiko ton trailerin viedä sinkkiin ihan tollasenaan vai meneekö puhalluskaapin kautta?
Minkälaiset ledit ostit, mistä ja minkä hintaset?
Ite pähkäillyt ostaisko puuilosta leditakavaloa kuljettimeen vai "perinteiset"
OT:
Voiko ton trailerin viedä sinkkiin ihan tollasenaan vai meneekö puhalluskaapin kautta?
Minkälaiset ledit ostit, mistä ja minkä hintaset?
Ite pähkäillyt ostaisko puuilosta leditakavaloa kuljettimeen vai "perinteiset"
tommosenaan menee altaaseen
www.teohydrauli.fi (http://www.teohydrauli.fi) tuolta äärivalot ja sivuvalot(joita ei enää ees tarvis ku on alle 6m), takavaloina on tuolta ne halvimmat yhdistelmävalot ja motonetista etu äärivalot,
kun ne on kulutustavaraa vetoauton renkaista lentävien kivien takia
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=101496
Tuohon äärivalo asiaan, itseä alkoi syödä kun joka kaupunkireissun jälkeen oli kärryn etuäärivalot enempi vähempi riekaleina.
Hyllystä löyty palanen ainakin 5 mm paksua Lexania josta leikkasin sopivat palat, poraisin ruuvien kohdalle reiät ja siten liimasin Aralditillä äärivalon lasin päälle, sen jälkeen ei oo ollu niitä valoremontteja.
saiskohan hj:n lämppärin puhaltimen istutettua tohon koteloon
piti kokeilla!
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=101818
aika paljon on isompi toi hj:n puhallin
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=101819
aukkoakin sai leventää ihan reilusti, onneksi siinä oli varaa
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=101820
puhaltimen rungostakin otin siivun pois, niin istuu paremmin
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=101821
lähteekö ne uudemman alkuperäiset sivuikkunoille menevät putket noista tuulilasille menevistä putkista?
onko muut tehneet itse niitä? kuvia!
Joo noiden putkien kyljistä ne lähtee. Ne sivuikkunoille menevät putket on viistetty 45asteen kulmaan tuulilasille menevän putken sisäänmenevästä päästä jotta ne edes osa ilmasta osaisi lähteä sivuikkunoille. Oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty?:D
Miten hyvin noi halpisleditakavalot näkyy päivänvalossa? ONKS KUVII?? :D
Miten hyvin noi halpisleditakavalot näkyy päivänvalossa? ONKS KUVII?? :D
Muutamassa kärryssä olen samanlaisia nähny, mutta veturit on ollu uusia autoja can väylä sähköineen, ja veturin merkistä riippuen erilaisia efektejä tulee. Itelläki on moiset, asentelin paikalleen ja kokeilin -> hyllyyn meni ja hehkupolttimot tilalle.
Uusissa autoissa järjestelmä testailee kärrynkin valojen toimivuutta. Ledi on niin nopea, että ehtii reagoida herätteeseen. TUo saa aikaan mielen kiintosta välkettä. Bemarin perässä ajaessa tuntu ku ois lähestyny tietyömaata ku kärryn valot vilkku vuorotellen. Volvon perässä vilkku jarruvalot säännöllisesti, ja ku vilkutti ni toinen puoli vilkku oikein ja toinen puoli puolta nopeammassa tahdissa. Eli erittäin hämääviä (jopa vaarallisia) efektejä nuo aiheuttavat. Joten hankintaa/asennusta kannattaa kaks kertaa miettiä. Vastus patenttejaki kokeiltiin ite, ei toivottua lopputulosta. Jos jollai vinkkiä on ni mielenkiinnolla kuuntelen, sais valot hyllystä hyötykäyttöön...
Oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty?:D
kyllä tosta ymmärsi, löytäisköhän jostain semmoset valmiit letkut..
ONKS KUVII?? :D
ei oo vielä kuvii
Haaroitukset lähimmästä rautakaupasta, harmaata viemäriputkea.
support penkit jäi nyt kuitenkin laittamatta..
tilalle tuli Letukan jakkarat
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=102674
Miten hyvin noi halpisleditakavalot näkyy päivänvalossa? ONKS KUVII?? :D
varmaan huonosti, mutta päivällä näkee muutenkin:rolleyes:
Uusissa autoissa järjestelmä testailee kärrynkin valojen toimivuutta. Ledi on niin nopea, että ehtii reagoida herätteeseen. TUo saa aikaan mielen kiintosta välkettä.
onneks ei oo uutta autoo, nää ainakaan voortin perässä välky
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=103096
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=103097
:D:D:D:D:D:D:D:D
Pääsisköhän kohta leimalle;););)
3RZPP5-qd2E
muistelisin jostain topicista lukeneeni mutta ei tähän hätään löytynyt, että miten tota kaasupolkimen herkkyyttä alakierroksilla sai säädettyä?
palautus jousi vaan järeemmäks?
vai johtuuko se jotenkin noista syötön säädöistä?
on semmosta kenguru menoa nyt..
veijon-esso
04.10.2012, 06:56
Onks mitään perinteistä peltodriftaus videoo?! :D
Onks mitään perinteistä peltodriftaus videoo?! :D
:D:D Arvaa! ;)
Onks mitään perinteistä peltodriftaus videoo?! :D
:D:D:D:D kas kun tulitkin kysyneeks:p:p:p:p:p:p
jousikin auttaa melko paljon verrattuna siihen vakio kenguruun
_kekkula_
04.10.2012, 11:49
mulla on pidennetty sitä vipua mihin kaasuvaijeri tulee kiinni, siis sitä mikä kääntään pumpun akselia. On aika paljo parempi mutta vaijerin pää menee vähä hassuun yli kulmaan täydellä kaasulla. Olipas hyvin sanottu:D
kireempi jousi ja pidensin vartta, niin muuttu huomattavasti paremmaksi.
Tämä tuli ostettua kun oli kiire päästä ajelemaan eli tais jäädä edellä mainitun auton rakentelu loppuun asti taka-alalle..
vielä pitäis vaihtaa pyöreälamppuisen naama ja maalata koko auto
ja hiukan on kyllä liikaa syötöstä johtuvaa savua mun makuun..
tosin kulkee kyllä ihan kivasti :)
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=115512
On se vaan kaunis auto! Nyt pääsis kans oman beejiin kimppuun ku hj saatu ulos:)
Isäukko sano just tänään että sillä on kiva ajella kun siinä tuntuis olevan tehoakin ihan kivasti!
saankohan mä sitä enää takas..;)
Lämppärin puhallin tuntui hiukan tehottomalta vaikka vaihdoin hj:n puhaltimen,
syy oli kyllä aika selkeä.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=116058
putsauksen jälkeen puhaltaa niin että lähtee lakki päästä! ;):D
offi_äijä
21.10.2012, 00:56
saattaa olla kyllä pientä hengitys vaikeutta
Hyvin jaksaa peuhaa 33" renkailla mudassa. Seuraavaks melkee testiä isommilla ja leveemmillä;):D:D:D:D
8lz5hdi3gT8
oli siellä punkalla yhdessä notkelmassa vettäkin kun on umpioon asti päässy
rupes sitä vettä olee autossakin kun apukuskilla meinas saappaan varresta mennä vesi sisään:)
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=117350
Onks mitään perinteistä peltodriftaus videoo?! :D
hPqLyXGrCFU
murkula_
02.12.2012, 19:14
Ompas mustaa tuo lumi joka pölisee :D:D:D:D
Niin, noh.....meneehän se pellon auraus noinkin:rolleyes:
Ettei vaan olis jo pari niitä taimikon taimiakin saanu turpiinsa tällä kertaa:p:p
Ihmeen likaista on toi ensilumi;)
eikä menny taimia vielä kumoon!
hiukan leikkelin renkaita
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=120535
ja fiilistelyä
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=120536
ei ois pitäny poiketa tälle sivulle. bertta kuume nousi entisestään :D
ei ois pitäny poiketa tälle sivulle. bertta kuume nousi entisestään :D
tuttu tunne muutaman vuoden takaa - onneks siihen löytyy lääkkeitä ;)
Se nimettin jo Martiksi, ennenku ees sain sitä pihalle
kunhan pääsee tutkimaan tarkemmin niin saas nähä tehäänkö siitä joskus jotain
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=138492
Se nimettin jo Martiksi, ennenku ees sain sitä pihalle
kunhan pääsee tutkimaan tarkemmin niin saas nähä tehäänkö siitä joskus jotain
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=138492
Vittu toi on kyllä niiiiiiiin helmi!!!!!!!!!
asiaa:)mitäs tästä tulee??:)
asiaa:)mitäs tästä tulee??:)
Jos ei äkkiä tee jotain ni multaa.
Tuleekos se suapin motori tähän???
Suomi-pickuppi, lyhyestä tehty?
pitkästä tehty pick-up
Jarenkaa pähkäiltiin jo ja suunnitelmat meni niin lennokkaaksi jo että pelotti jo itseäkin.. :D:D
ai saabin kone tähän.. hmm.. jos pähkäillyt akselisuunnitelmat toteutuu (toivottavasti ei) niin taitaa jäädä alitehoiseksi se kone..
mut alkuviikosta pitäis vielä käydä pelastaa paalaukselta toinen kuorma
se on kyllä ihan martin näkönen.. :D selvästi autot elokuvaa tullu katottua.
Joo mutta on sulla toi 12h-t koneella oleva BJ aivan mahtava. Oma unelma naittaa HJ:n kone omaan BJ:hin. Ei vissin aivan mahoton rasti... kunhan vaan sais ko. koneen. Oma BJ mätänee tallissa tällä hetkellä mut unelmat elää!
Hauska nähdä mitä saat wannabee pickup Bj:stä aikaseksi.
joo, onhan tuon kohtalosta kaikenlaisia visioita
tänään lähti kierrätykseen yks bj joka oli mun mielestä liian rapea projektiksi :rolleyes:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=3304&pictureid=139662