Kirjaudu sisään

View Full Version : VOLVO C202 LAPPLANDER


Ä$$Ä
14.01.2012, 16:17
Uutta projektia piti saada ku vanhat on (osittain) saatu valmiiksi....
Tuommonen silmiähivelevän linjakas lappalainen tuli vaihdettua päittäin VW 1600 tl:n tilalle.

Ä$$Ä
14.01.2012, 17:03
KUVAKIN VIELÄ

Ä$$Ä
14.01.2012, 17:18
PERÄPÄÄ KIINNOSTAA?

Ä$$Ä
14.01.2012, 18:10
Metsästyskäyttöön tulevan auton piti tietysti olla liikkeessä jo syksyllä,
mutta kuinka kävikään...

Kesän aikana saatiin projektin eteen vain sen verran tehtyä, että auto
saatiin sentään talliin sisään. -34 chevyn raato, hd:n romut ja paljon paljon muuta sai siirtyä odottelemaan niille tarkoitettua ajankohtaa tässä luovuuden tuskan runtelemassa päässä.
Volvo nostettiin pukeille ja ruvettiin tutkimaan mitä tuli ostettua.
Mukana tullut virtalukko on irti, ja sähkö johdot sekaisin.
Jarruja ei ole lainkaan, sisään ei mahdu istumaan, motti sentään pyörii
ja suurinpiirtein kaikki osat on kiinni ruosteisessa kopassa...
HELVETIN HYVÄ AIHIO!

Sain hankittua sähkökaavion koko autoon, eiköhän sillä johdot aikanaan selviä.
Voin lähettää sähkökaavion s-postiin jos jollain on tarvetta.

Riihimäeltä löytyy HF-Autohuolto nimisestä kuorma-auto korjaamosta räjäytyskuvakirja koko autosta, kaikkine varaosa numeroineen.

Pukeille nostettua auton korkeus rupesi näyttämään silmään paremmalta.
Autoa on siis korotettava ja rengastus on uusittava.

Rupeaa näyttämään heti paremmalta, kun saa uutta Kumhoa kuvaan.....
Kumho KL71 35x12.5R15, Ryttylä, IPEFIX Oy
Vanteet vannetukku.fi barzetta SUV Black 10x15 jako 5x139,7

Ä$$Ä
14.01.2012, 18:18
Enpä ruvennut korotussarjaa mistään kyselemään, tuskin mistään löytyisikään.
Purkasin takaperän irti ja suunnittelin uudet jousien kiinnityspalikat, etu ja takapää näyttäisi kuitenkin olevan samoilla palikoilla rakennettu.
Takaiskarien yläpään kiinnitystäkin pitää samalla muuttaa.
Osat teetin paikallisessa laser-leikkaamossa särmättynä, hitsasin nippuun ja nyt vain väriä pintaan....

Ä$$Ä
14.01.2012, 18:31
Molemmat takajarrusylkyt hajosivat jollaintavalla irrottaessa, kevytmetalli on skeidaa...
Uudet jarrusylinterit löytyi Turusta, offroadpajan hyllystä.
Uudet jarrukengät tuli paikallisen AD-VARAOSA putkan kautta.
On se helppoa rakentaa kun on yleinen automalli ja varaosien saatavuus ei ole ongelma.
Oskulle vaan helvetisti kiitosta selvitystyöstä, jotta varaosanumerot ylipäätään tästä maailmasta löytyivät...

Viipo
14.01.2012, 19:08
Eikö ollu sopiva pulttijako, jos tuon iskarin kiinnikikeen olis vaan pyöräyttäny ympäri?

C2.0
14.01.2012, 19:31
Tuossa hieman silmäparina olleena, niin tuo iskarin kiinnikkeen tappi on hieman yläviistossa ja jos sen kääntää, niin tapin kulma on väärä iskariin nähden... olikohan riittävän epäselvästi:D

FunJam
14.01.2012, 20:03
Komia!!!

Eipä näitäkään liikkaa ole työn alla. Kohta saadaan jo kokoontumisajot aikaiseksi, kun mäkin saisin joskun moottorin taas pyörimään ilman ylimääräistä kolinaa..