Bj Andy
14.01.2012, 10:50
Nyt sitä on oikein tutkittu.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/index.jsp?oid=201201112611
Mitähän kaikkea menee menee tämän myötä uusiksi???
Facebook vie leivän autonvalmistajilta
Perjantai 13.01.2012 klo 10:52 (päivitetty pe 16:06) 12 kommenttiaJaa Facebookissa
KUVA: JENNI GÄSTGIVAR/IL
Autoteollisuudella ei ole vaihtoehtoa. Sen on uudistuttava tai muuten se menettää seuraavan sukupolven ja kuolee.
Amerikkalaiset autonvalmistajat ovat huolissaan Facebookin ja muun sosiaalisen median voimasta. Esimerkiksi General Motors on ilmoittanut, ettei autoilu enää kiinnosta nuoria, sillä kumin polttamisen sijaan kaverit tapaa nyt parhaiten verkossa.
Aikuisina sama joukko muuttaa suurkaupunkeihin ja alkaa käyttää joukkoliikennettä.
- Alle 30-vuotiaista 54 prosenttia on mieluummin sosiaalisten medioiden parissa kuin autoilee, toteaa GM:n markkinointijohtaja John McFarland, 31.
Hänen mukaansa varsinkin nuoret naiset suhtautuvat autoon kuin rumaan poikaystävään, joka saa mennä heti, kun parempi vaihtoehto tulee näköpiiriin.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/index.jsp?oid=201201112611
Mitähän kaikkea menee menee tämän myötä uusiksi???
Facebook vie leivän autonvalmistajilta
Perjantai 13.01.2012 klo 10:52 (päivitetty pe 16:06) 12 kommenttiaJaa Facebookissa
KUVA: JENNI GÄSTGIVAR/IL
Autoteollisuudella ei ole vaihtoehtoa. Sen on uudistuttava tai muuten se menettää seuraavan sukupolven ja kuolee.
Amerikkalaiset autonvalmistajat ovat huolissaan Facebookin ja muun sosiaalisen median voimasta. Esimerkiksi General Motors on ilmoittanut, ettei autoilu enää kiinnosta nuoria, sillä kumin polttamisen sijaan kaverit tapaa nyt parhaiten verkossa.
Aikuisina sama joukko muuttaa suurkaupunkeihin ja alkaa käyttää joukkoliikennettä.
- Alle 30-vuotiaista 54 prosenttia on mieluummin sosiaalisten medioiden parissa kuin autoilee, toteaa GM:n markkinointijohtaja John McFarland, 31.
Hänen mukaansa varsinkin nuoret naiset suhtautuvat autoon kuin rumaan poikaystävään, joka saa mennä heti, kun parempi vaihtoehto tulee näköpiiriin.