View Full Version : Rantarolex
Lerssinen
27.12.2011, 16:53
Mahdollinen vuoden rimanalittaja :D
http://www.rannekellotmyynti.com/
laillista kauppaa takuun kera.
"Halpa Rannekellot Myymälä
Olemme suurin kellot tarjoaja verkossa tarjoten kaleidoskooppi kellot, jotka ovat parempia kuin muut liikkeet verkossa. Koska meidän perustamisesta, olemme onnistuneet tarjoamaan arvokas ja nerokas kellot uskollisille asiakkaillemme ympäri maailmaa."
"Toimitus Opas
Voit tehdä tilauksen verkossa 24 tuntia vuorokaudessa, ja lähettää sähköpostia meille kysymyksiä. Meillä on hyvin gald näyttämään sinulle kaikki tarvitsemasi tiedot tuotteistamme normaalina virka aikaa.
Mitä Sinulle On Veloitettu Postituskulut?
Toimituskulut vaihtelevat suuresti riippuen ainesten arvo ja käsitöihin pala ja sen lopullisen siirron määränpää.Toimitus hinnat ovat selvästi Lähetetty kunkin kohteen kuvaus ja ei neuvotella. Ota tämä huomioon, kun tilauksen.
Toimitus Tiedot
1. Tilauksesi on yleensä tilattavissa 12-48 tunnin kuluttua maksu on vastaanotettu. Toimitamme tilauksesi Posti.
2.Seuranta määrä pakettisi lähetetään sinulle, kun tilauksesi on lähetetty. Voit käyttää seurantanumeron tarkistaa tilauksesi tilan verkossa.
3. Meidän postikuluja on € 9,99 per tilaus joka muunnetaan muuhun valuuttaan perustuva valinta. Tarjoamme kiinteä postikuluja jokaisesta järjestyksessä joka Auto-lisätään loppusumman kun lähetät maksun, ei väliä kuinka monta kohdetta ostaa.
4. Emme voi toimittaa tilauksesi postikonttori Box osoite, niin varmasti antaa meille katuosoite."
heh heh. kylläpäs kuulostaa luotettavalta.. pistin jo kymmenen tilaukseen..
"...kaleidoskooppi kellot..." :D tommottii ei oo joka hepulla
No juu, loistavia laatukelloja ;)
Muutama vuosi sitten sain tuommoisen Breitling kopion yhdeltä kaverilta ruotsista. Toimi ihan hyvin ja moitteetta kunnes lomalla nostin tyttären uima-altaasta ylös. No kello käväisi pinnan alla ja lopetti juuri samalla hetkellä toimimisen.
Siistin näköisiä ja jopa eräs ranta rolex kauppias kehui että paras kopio minkä on ikinään nähnyt ;)
hunter x
28.12.2011, 08:36
pakko olla hyviä kelloja kun lapio ja PULKKINEN on antanu palautetta...:D mutta mikä piru on "nuohous sekuntiviisari"????
Taitaa olla hoono soomennos sanasta "sweep" eli tämä ominaisuus mistä kaikki uskoo erottavansa aidon ja kopio rolexin. Kopio kellossa kuulemma sekunti osoitin hyppii ja aidossa menee sillein tasaisesti.
Loistavia palautteita:
Monet, monet kiitokset auttaa minua syntymäpäivälahjaksi tilauksia. Aion varmasti suositella sinulle minun perheenjäseniä ja ystäviä.
------Selin
Palautteet on kyllä loistavia:
erittäin onnellinen
"Erittäin tyytyväisiä kaikki kellot ostanut, Iso erä Täsmälleen kuvatulla tavalla. Erittäin nopea toimitus minun paikkani. Thanks. Käyttää teitä uudelleen." — Laukkanen 10/31/2011
Kaikki palautteen antajat on vähän hoonosoomi puhujia. Eihän nuo ole edes halpoja kun yli sata euroa maksavat. :eek:
mielipuoli
28.12.2011, 21:12
Monesti oon miettiny että meikäläinen ei harrasta sukeltamista, niin minkälainen vedenkestävä kello se pitäs sit ostaa et kestäs pienet pulikoinnit ja nyt se ratkasu löyty
PULAHDUS KELLO vaihtovirta bezelillä:eek::D:rolleyes: