View Full Version : High Chaparral Offroad Meet 24.-26.8. 2012
Jaahas ja näkyy olevan ens kesän "länkkärikylän" offitapahtumakin jo kalenteriin merkattu.
Pitäsköhän varata jo pari tuttua mökkiä sieltä;)
Kuka on lähdössä? Viimevuoden kaavan mukainen reissu (lähtö ke 22.8. ja paluu suomen kamaralle 28.8. ?)....vai jotain muuta?
Tuonne varmaan tulee pikkuhiljaa lisää infoa tapahtumasta:
http://www.highchaparral.se/sv/event/offroad-meet/
HEP!
Laitetaanko rahaa jo tilille et saat mökit maksettua.
Samat mökit, siinä vessojen vieressä. Rehtori ostaa taas kumminki lihapullia hyvään hintaan. (Oliko ne 3kk vanhoja?)
HEP!
Laitetaanko rahaa jo tilille et saat mökit maksettua.
Samat mökit,
Lähetin jo sähköpostia mökeistä:D:D:D:D
Sillä eiköhän niitä lähtijöitä taas ainaki kahden mökin verran löydy;)
lantikka
12.12.2011, 15:40
Lähetin jo sähköpostia mökeistä:D:D:D:D
Sillä eiköhän niitä lähtijöitä taas ainaki kahden mökin verran löydy;)
Räääääääännnntääääääntääääntääään!!!!
Tero kuuleeko
Mites, alkaa peellä loppuu aalla? Kai lähdössä? Pitää saunaa pystyssä..:D:D
Mites, alkaa peellä loppuu aalla? Kai lähdössä? Pitää saunaa pystyssä..:D:D
Tai pitään ainakin kiuasta pystyssä:p
Mökit saa varattua vasta tammikuun puolessa välissä ilmoittelivat "länkkäri citystä".....juu ja laitoin jo kalenteriin muistutuksen, ettei unohdu:D
CorollaHT
13.12.2011, 18:00
HEP , kuulolla , ja lähden kyllä .
Tai pitään ainakin kiuasta pystyssä:p
Mökit saa varattua vasta tammikuun puolessa välissä ilmoittelivat "länkkäri citystä".....juu ja laitoin jo kalenteriin muistutuksen, ettei unohdu:D
95% varmuudella mukana. Tukka suorana, selkää polttamassa:D
CorollaHT
16.12.2011, 21:13
Joukosta poissa vain "Rehtori" Tirkkonen.
Toooniii!! Saako rehtori lähteä meidän mukaan??
Toooniii!! Saako rehtori lähteä meidän mukaan??
Olisko Tonilla vielä luvan anelu kesken. Rehtorillahan lupa jo kuitenkin on:D:D:D
Oliskos uusia lähtijöitä??
ReTare pyytää Rehtoria mukaan!
se Tirkkosen mullku voi jäädä kotiin!!:D
IironSika
16.12.2011, 23:44
Varovainen kiinnostuksenosoitus... Osuis synttäritkin tapahtuma-ajalle...
Varovainen kiinnostuksenosoitus... Osuis synttäritkin tapahtuma-ajalle...
nooh... sano naakka ku nokka katkes... vaikuttaakos possu asiaan et jos täältäkin ilmoitetaan sellanen varovainen kiinnostus.... :)
Oliks se Tirkkosen mulkku oikeesti lähössä? Mä jätän kyl sitte väliin.
HannuNurminen
18.12.2011, 00:25
Vähän kiinnostais, saatan kyllä olla jo Tierpissä EM kisois, mut olishan jo sama maa :D
nooh... sano naakka ku nokka katkes... vaikuttaakos possu asiaan et jos täältäkin ilmoitetaan sellanen varovainen kiinnostus.... :)
Koittakaas nyt päättää sit hyvissä ajoin, niin voitaas varailla mökit sillee vieri vierestä, niin ei tarvi pitkin kylää ettiä muita Suamalaisia.
Onks lähtijöitä? Meinasin tän viikon lopuilla varailla mökkejä, niin varataanko enempi, kuin 2 mökkiä....että onko niitä maksavia lähtijöitä?
Tirkmacine
10.01.2012, 14:43
Oliks se Tirkkosen mulkku oikeesti lähössä? Mä jätän kyl sitte väliin.
Tirkkonen taitaa jättää länkkäri reissun väliin mut Rehtori ei jätä väliin reissua
elikkäs "du juu spiik länvits"vai miten se oli:p
Rakkaudella miehiin REHTORI:eek:
Tirkkonen taitaa jättää länkkäri reissun väliin mut Rehtori ei jätä väliin reissua
elikkäs "du juu spiik länvits"vai miten se oli:p
Rakkaudella miehiin REHTORI:eek:
"Jaak heeter allihuuppa":D:D:D:D
CorollaHT
10.01.2012, 20:48
Tero mukana ja mökissäkin, joko maksetaan ja paljo?
Laitetaanko rahaa Jaren biletilille vai? Samat mökit ja lisää porukkaa jos tulee niin sitä järven viereistä ei varata meille. Se säästetään niille tytöille mitkä siinä viimeksikin oli.:)
lantikka
11.01.2012, 07:37
Jokos joku maksoi munkin puolesta ;?
Milläs sinne sitten lähtee ;)...
Camo? pitäis vähä laittaa ja ottaa 200 ltr bensatankki lavalle ;)
Tuossa just joku kauppasi lisä tankkia, mä laitan linkin sulle Sami.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=92230
Eikö toi pienempi riittäisi.:)
Milläs sinne sitten lähtee ;)...
Camo? pitäis vähä laittaa ja ottaa 200 ltr bensatankki lavalle ;)
Ei toi munkaan suunniteltu kulkine ole vielä lähelläkään lähtökuntoa. Aikaahan vielä on, mutta motivaatiota ei oo taas yhtään:(:(:(
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=3961&pictureid=90221
lantikka
11.01.2012, 20:36
Tuossa just joku kauppasi lisä tankkia, mä laitan linkin sulle Sami.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=92230
Eikö toi pienempi riittäisi.:)
Ho ho ho ho!! No katotaan ny eiköhän sinne joku peli sitten löydy... Jos ei muuta niin vaimon 90" defe lainaan ja sillä ei paljoa metsään mennä ;)
lantikka
11.01.2012, 20:39
Ei toi munkaan suunniteltu kulkine ole vielä lähelläkään lähtökuntoa. Aikaahan vielä on, mutta motivaatiota ei oo taas yhtään:(:(:(
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=3961&pictureid=90221
Nii meidän camo on hangessa ;) joo se olis oikee laite sinne. sinne mahtuu 2-4 henkeä mutta kamat pitää laittaa lavalle voi voi nooo ehtii vielä virittää ja miettiä tosissaankin kun eka kävis ladogan kiertämässä ja edes vähän jossain ehtis jaksais käydä ajamassa ohroodia.
Mutta oooon toi jaren toyta kyllä hienon näköinen eikä siitä nyt niin paljon puutu ;9
CorollaHT
11.01.2012, 21:39
Mitäs peliä tää on,sami lupasit ajaa mun autoa "jota ei vielä ole" siirtymät?
ei se hääviltä näytä täälläkään tän auton kohdalla..
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4618&pictureid=97049
Ja mun autosta puuttuu edelleen MOOTTORI!
Ja mun autosta puuttuu edelleen MOOTTORI!
Eikö ne mersun diesel koneet ollut kestäviä ja pieni ruokaisia.
Mökit olis varattu:p:p:p
Ja pyyntönä oli samat mökit, ku viimeks, jos sen telttasaunan taas pystyttää:D:D:D:D
Eli hopi hopi niille ketkä suunnittelee lähtevän mökkimajoitukseen, niin varailkaa hyvis ajoin.
lantikka
13.01.2012, 17:51
Ooks sää ny matkan johtaja taas sip hips meikä mukana
ehkä kuski ehkä ei ;)
Kokeilin äsken bj:tä piruuttaa vääntää avaimesta ja heti lupas, eiku kasoo tankkii ja laakista käyntii:D:D:D
Eli keväämmällä leimalle ja eiku matkaan, AVONA tullaan:D
:D:D:D:D Olenkohan mä ainoa(?), mutta arvakkaa kuka mulle tulee mieleen tästä videosta???:p:p:p
http://youtu.be/ZJ319R1ZvYQ
Tirkmacine
17.01.2012, 14:51
:D:D:D:D Olenkohan mä ainoa(?), mutta arvakkaa kuka mulle tulee mieleen tästä videosta???:p:p:p
http://youtu.be/ZJ319R1ZvYQ
Mulkku
Mulkku
:eek::eek::eek: törkeetä nimittelyä.....:D:D:D:D:D:D
Tirkmacine
20.01.2012, 14:38
Pitäskö alkaa rasvaa persettä ny jo.ei tulis perse niin kipeeks ku viime reissulla:o
(tietämättömille tiedoksi.persettä käytin VAIN exit only)
Jarelle ilmottautumisi lisää vaan niin saadaan isompi porukka lähtemään ja mökit saatais vierekkäin !!:D
Tv: Intiaani päälikkö "itkeväsilmä"
Pitäskö alkaa rasvaa persettä ny jo.ei tulis perse niin kipeeks ku viime reissulla:o
(tietämättömille tiedoksi.persettä käytin VAIN exit only)
Jarelle ilmottautumisi lisää vaan niin saadaan isompi porukka lähtemään ja mökit saatais vierekkäin !!:D
Tv: Intiaani päälikkö "itkeväsilmä"
Ei mulle ole pakko ilmoittautua;) Kyllä mun puolesta saa muut ihan itsekkin varata mökkinsä ja laivamatkansa:rolleyes:
Voin kyllä tarvittaessa auttaa.
lantikka
21.01.2012, 19:30
Äläs ny viimeks kii olit niin hyvä matkan johtaja stetson ja kaikki ja se kilpa ajajakin oli teillä matkassa ;). Minne maksetaan ja paljo tai siis ei haluu maksaa minnekkään kun oon kuitenki vaan kuski ....
Tirkmacine
06.02.2012, 13:13
Äläs ny viimeks kii olit niin hyvä matkan johtaja stetson ja kaikki ja se kilpa ajajakin oli teillä matkassa ;). Minne maksetaan ja paljo tai siis ei haluu maksaa minnekkään kun oon kuitenki vaan kuski ....
Mäkään en maksa koska olen vain juoppo samin kyydissä;):D
Lasku muuten tuli, joten laittelen sähköpostilla maksutiedot.
Samin sähköposti puuttuu!!!
Mäkään en maksa koska olen vain juoppo samin kyydissä;):D
älä huoli, kyllä Tirkkonen maksaa Rehtorinki:D:D
Tirkmacine
07.02.2012, 10:20
älä huoli, kyllä Tirkkonen maksaa Rehtorinki:D:D
Taitaa olla sama juttu ku sullakin elikkä::mad:
Retareen matkan maksaa tare :D
Ainaki oon sen varaan laskenu, eli joudun maksamaan;):D
Tirkmacine
15.02.2012, 18:21
Väli aika tietoo ruottista.
Sielläkin on kuulemma lunta,mutta sulaa kuulema kesäks pois:rolleyes:
Tirkmacine
19.03.2012, 12:09
Näin maanantaina tuntuu et vois peruu ton reissun ku vatsaa vääntää ja sattuu:(
Mut onneks tulee taas torstai ja kaik on taas kunnossa jajajajaj suu alkaa taas napsaa:D:p:D
Voi Rehtoria minkä taas teki!:D
Tirkmacine
21.03.2012, 14:52
Voi Rehtoria minkä taas teki!:D
On se vaan mulkku jätkä,kärsis ite krapulansa niin mun ei tarvis:rolleyes:
Toki voi olla et rehtorille ei krapula tuliskaan hetkeen:D
Tirkmacine
29.05.2012, 09:06
Olen aloittanut näin hyvissä ajoin valmistautumisen.
-kävin ottamassa kolme päiväisen korkea paikan leirin tahkolla.
-lisäksi olen puhdistanut kehoani jo neljä edellistä viikonloppua.
-tulevat kaks meinasin olla taas "selvinpäin"(emännän 40v+veijen polttarit)
-ostin talon ja "hoidin" siis raha tilanteen kuntoon.
-hajotin auton minkä meinasin ottaa mukaan.
Muuten kaik alkaa olemaan mallillaan,kotoo saatu lupa anomus hyväksyttynä takas ja pää täynnä kieroja ajatuksia:p
TV. Tirkkonen
Joo Tarella ja mullakin jo melkein päätetty, että mikä auto korjataan reissua varten:D Mut joka tapauksessa sellainen auto pitää saada, millä pääsee maastoonkin, ettei tarvii kävellä koko aikaa.
Tare on koittanu hoitaa tuota "Rehtorin sielunpuhdistusta" munkin puolesta:D:D:D
MikaU on kans aloittanu Rolling Jeepin moottori remontin, eli liekö se lähtee sillä reissuun;):rolleyes::rolleyes::rolleyes:
IironSika
20.06.2012, 22:55
No ny se on päätetty. Mä lähden tuonne. :) Lähteekö joku messiin, en vielä tiedä, mutta mä ainakin. Jos nyt joku tietää paatit, joista autopaikkaa kysellä, kertokoon. Tai varatkoon mullekin. :D Samille laitoin jo viestiä naamakirjassa, mutta taitaa olla jo jussin vietossa. Ja telttamajoitushommina taidan lähteä, jos ei muita kyytiin lähde.
No ny se on päätetty. Mä lähden tuonne. :)
Mää tiesin että suhun voi luottaa!! :D
Tirkmacine
21.06.2012, 08:13
Mää tiesin että suhun voi luottaa!! :D
Mukaan vaan vaik ei seisoskaan:p
lantikka
21.06.2012, 19:42
En ehtiny paattihommia tarkastella tänään hoituu huomenna tai maanantaina.
Tirkmacine
25.06.2012, 07:48
En ehtiny paattihommia tarkastella tänään hoituu huomenna tai maanantaina.
Milläs kummalla mennään tuonne ite paikalle,mentäiskö sami teidän volvolla??
IironSika
27.06.2012, 11:30
Mulla on nyt paattimatkat varattu ja maksettu. Nyt se on kai pakko lähteä. :D
lantikka
29.06.2012, 05:35
Meillä ei vielä maksettu, miten on poussa oliko sulla joku Silja kontakti?
Meillä ei vielä maksettu, miten on poussa oliko sulla joku Silja kontakti?
pistäs ny millä meinaat lähtee??? siis pituus ja korkeus
ei taida mahtua max2.4m korkeuteen?
562e
6 ukkoo
3 paketti autoo
hki-sto menopaluu
Reissuhuoltokin tuli aloitettua.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4077&pictureid=108933
Tirkmacine
16.07.2012, 13:24
Se on lomat lusittu ja matkaa kohti ruottia odotellaan jos persaus kestää.
Toivottavasti kyydit on selvinnyt tällä aikaa ja kaikilla huva mieli:)
Se on lomat lusittu ja matkaa kohti ruottia odotellaan jos persaus kestää.
Toivottavasti kyydit on selvinnyt tällä aikaa ja kaikilla huva mieli:)
Juu ei tiedä vielä tarkkaa hommaa mut palttiarallaa 100€/auto(vielä ei tiedä tarkkaa voi olla vaikka enemmänkin€/auto). Sis: hytit, autopaikat, seisovanpöydän ja aamiaisen JA JA MENO-PALUU.
JA JA 5 PÄIVÄÄ AIKAA:D:D:D
JA JA 5 PÄIVÄÄ AIKAA:D:D:D
ja vielä joka päivä :D:D
IironSika
20.07.2012, 09:10
Jos mökkeihin jää joutopaikkoja, mä voin tulla. Muuten telttailen teitin takapihalla. ;) Kyytiin ei oo näillä näkymin lähdössä ketään.
Jos mökkeihin jää joutopaikkoja, mä voin tulla. Muuten telttailen teitin takapihalla. ;) Kyytiin ei oo näillä näkymin lähdössä ketään.
Mitäs muuten uskaltaaks sillä sun autolla ajella maastossa siellä? Viimeks jäätiin mun RJ:llä vähä yksin Suomi offia edustaan, ku Poussan bertta hajos jo melko alkumetreillä. No kävihän Sami kyllä käskyttää Mikan Jeeppiin katu uskottavan kuran sentään:D:D:D:D:D:D Tekeeköhän Mika tänävuonna sen itte;):rolleyes::rolleyes::rolleyes:
RJ:n osatkin olis parhaillaan pesukoneessa ja motonetistä hakee vähän tarvikkeita....jos sais reissuhuoltoa viikonloppuna taas vähän paremmalle mallille. Tärkein on kyl vielä vaiheessa, eli tymäkät iskarit taakse, että olis edes jotenki ajettavissa maantielläkin.
tapsa4x4
20.07.2012, 11:41
Mulla on uudenkarheat dobinssonit taka iskari vanhakoppasesta läjästä jääneet.oliskohan 2-3tuumaan korottavasta sarjasta kait?
Mulla on uudenkarheat dobinssonit taka iskari vanhakoppasesta läjästä jääneet.oliskohan 2-3tuumaan korottavasta sarjasta kait?
Mä soittelen viikonloppuna.
IironSika
20.07.2012, 15:58
Mitäs muuten uskaltaaks sillä sun autolla ajella maastossa siellä?
No mitäs luulet? Sehän on Toyota! ;)
Pienen korotuksen ku sais vielä aikaiseksi ennen reissua ja jollain budjettiratkaisulla vielä...
No mitäs luulet? Sehän on Toyota! ;)
Pienen korotuksen ku sais vielä aikaiseksi ennen reissua ja jollain budjettiratkaisulla vielä...
Niii juu, toyotahan se oli. Eli sehän suorastaan haluaa maastoon!
Jaa korotus.....ja budjetilla.....tee jokku koroke holkit jousten yläpäihin esim ja pikku hitsillä tai pulteilla kiinni. Eiks se olis siinä?
IironSika
20.07.2012, 21:45
Niii juu, toyotahan se oli. Eli sehän suorastaan haluaa maastoon!
Jaa korotus.....ja budjetilla.....tee jokku koroke holkit jousten yläpäihin esim ja pikku hitsillä tai pulteilla kiinni. Eiks se olis siinä?
Semmosta suunnittelinkin jo. Jollei jostain tipahda halvat korotusjouset... 2 tuumaa riittäis, ni 33" mahtuis kivuttomasti.
Tirkmacine
30.07.2012, 07:22
Eikös se eetza ollu lähössä mukaan ???
IironSika
30.07.2012, 12:06
Eikös se eetza ollu lähössä mukaan ???
Oli, mutta sanoi joutuvansa harjoittelemaan sotimista samaan aikaan.
Tirkmacine
31.07.2012, 10:25
Oli, mutta sanoi joutuvansa harjoittelemaan sotimista samaan aikaan.
Kotona vai armyssä ??
Tirkmacine
31.07.2012, 10:31
katotaan jos saatais kyytiisi joku niin mekin voitais lähtee peten geellä matkaan niin ei tarvis lähtee mäyräkoiralla.
vois taas tapailla jossain kahveen ääres niin tietäs mitä kukin ottaa mukaan.ettei jokaisella oo esim grilliä mukana ja kaasupulloa!
IironSika
31.07.2012, 14:51
Kotona vai armyssä ??
Jäi arvoitukseksi. :)
katotaan jos saatais kyytiisi joku niin mekin voitais lähtee peten geellä matkaan niin ei tarvis lähtee mäyräkoiralla.
vois taas tapailla jossain kahveen ääres niin tietäs mitä kukin ottaa mukaan.ettei jokaisella oo esim grilliä mukana ja kaasupulloa!
Jeps, kyytiin mahtuu. Takasin päin kyydissä on näillä näkymin tulossa Heinolan Hannu aka Uni, mutta jos molempiin suuntiin kyytiläinen löytyy, jätän takapenkin kiinni Räjään.
IironSika
02.08.2012, 16:32
Aikataulu ym.
http://offroaderskattilstorp.se/evenemang/high-chaparral-offroad-meet-2011/
Aikataulu ym.
http://offroaderskattilstorp.se/evenemang/high-chaparral-offroad-meet-2011/
Ai ai ai.....ei malta millään odottaa!!!
Toisaalta tajusin just katella kalenteria, että mullehan tulee TAAS kiire RJ:n kanssa:eek: En oo meinaan pajalla käynykkään ja siellä se seisoo etunavat purettuna ja ohjausvarret irrallaan, taka-iskarit puuttuu, takapyöränlaakeri vaihtamatta, valojakin piti korjailla, sisävalo pitää kuulemma Taren mielestä saada, olikohan jotain öljyjen vaihtojakin ym ym ym.
Ei muuten ehkä kiire tulis, mutta kun pitäs ehtiä Suzy 410 laitella kans "kisakuntoon" Luumäen Trialia varten ja ainoastaan tuleva viikonloppu olis "vapaata" ja siihenki Sanna takuu varmasti keksii jotain ohjelmaa:( Eli saattaa joutua tulevia arki-iltojakin koittaa venyttää pajahommiin:rolleyes:
Normi tilanne:D:D:D:D
Koita Jare sinä vaan levätä ettet nuku TAAS koko reissua.
https://plus.google.com/u/0/photos?q=omega+321+repair&hl=fi&prmd=imvns&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&biw=1008&bih=665&wrapid=tlif134399040046010&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wq#photos/105318440762943845320/albums/5664060811435368545/5664060828103249970
Niin, miten ruokailu tänä vuonna? Tirkkosen herkut vai leipä linjalla??
https://plus.google.com/u/0/photos?q=omega+321+repair&hl=fi&prmd=imvns&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&biw=1008&bih=665&wrapid=tlif134399040046010&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wq#photos/105318440762943845320/albums/5664060811435368545/5664060828103249970
Nuku koko reissua......pöh......"Jonna was here-Mika" tais enenpi nukkua:D:D
Mut noista ruokailuista ja muustakin tavaroiden roudaamisesta vois pitää jonku tapaamisen?? Milloin ja missä ja ketä tulee??
Ei muuta kuin ehdotuksia, tullaan jos päästään. Onko teema vaatteita tänä vuonna?
HannuNurminen
03.08.2012, 22:06
Joo, keskiviikkona lähden Tierpiin kiihdytyskisoihin ja sieltä sit junalla pelipaikoille lauantain, tai siis lähelle eli Boråsiin :)
Tirkmacine
06.08.2012, 09:57
Juu yritetään hoitaa taas jotain "hellin kurkkua" ja "hinkattua ruohoa" mukaan.:p
Oisko KE 15.8 KLO 1900 HYVINKÄÄN ABC kahvi paikaksi mitään?????
TV: "Markku ohtava" perheineen:D
IironSika
06.08.2012, 14:31
Mulle kävis.
Tirkmacine
06.08.2012, 17:22
G-Pete,tero ja mä kans ke kahville
(kaise on pakko tulla ku ite ehdoitin)
Juu yritetään hoitaa taas jotain "hellin kurkkua" ja "hinkattua ruohoa" mukaan.:p
TV: "Markku ohtava" perheineen:D
Juu kyllähän toi varmaan sopiis mullekki, eli paikalla, jos ei isoa katastrofia tuu ennen sitä:D
T: Pekka Kalle ;)
Tarelle ja Mikalle on käytävä kans, ku ne on kesälomalla, niin tuskin niillä on "mitään" tekemistä:rolleyes:
Tirkmacine
06.08.2012, 20:24
Joo, keskiviikkona lähden Tierpiin kiihdytyskisoihin ja sieltä sit junalla pelipaikoille lauantain, tai siis lähelle eli Boråsiin :)
tere tulemas,et vielä siinä vaiheessa oo mitään menettänyt ku on vielä 5 päivää jäljellä:D:D (ala poussa v.2011)
Tais osua RJ:n takapyöränlaaakerin vaihtoajankohta aika viimehetkelle. Onneks alko vuotaan öljyä, niin tuli otettua auki.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4077&pictureid=110983
Laakeria irroittaessa ihmettelin, että mikäs metallimurunen kämmenelle putos.....kas kas, osa kuulasta murentunu:D Mulla on jotenki epäilys, että tää olis saattanu hajoo jossain Ruotsinpuolella:rolleyes:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4077&pictureid=110984
Tirkmacine
09.08.2012, 13:37
Kyllähän tuolla ois vielä ajellut,eihän siinä ollut kuin yksi pallo vast paskana;):p
Kyllähän tuolla ois vielä ajellut,eihän siinä ollut kuin yksi pallo vast paskana;):p
Olis olis ja ajelinhan mä, mutta ihan hyvä oli vaihtaakkin.
Auto alkaa pikkuhiljaa oleen huollettu ja korjailtu.....toivottavasti. Tehty on ainaki:
-Raidetankoja korjattu ja niveltä uusittu
-molemmat kardaanit vaihdettu parempiin
-etuperä, jakis ja vl öljyt tarkistettu
-toi takapyörän laakeri ja stefa uusittu
-molemmat ovet oiottu jonkinlaiseen kuntoon, että lasit mahtuu liikkumaan
-laturien remmejä vaihdeltu lyhyempiin, niin ei luista ainakaan niin paljon
-takaisakarit uusittu
-etunapa oikealla sai uudet napalukon pultit, uuden pyöränlaakerin ja nivel kävi pesussa ja uudet rasvat laitettu. Vasempaan napaan vaan tarkistin rasvat ja avasin napulukon ja totesin, että ei ole vettä päässy laakeriin.
-pohjapanssari irroitettu ja oiottu
-Sisäputsia aloitettu
-Sisävalokin jo asennettu, mutta sähköistys puuttuu
-öljynpainemittarin vois ehkä laittaa, jos ehtii
-moottorin öljyt vaihtaa
-takaperän öljy tarkistaa/vaihtaa
-Panssari pitäis kiinnittää
-auraus tarkistaa ja tarvittaessa säätää
-pakkaa kamat
Tirkmacine
14.08.2012, 10:09
Olis olis ja ajelinhan mä, mutta ihan hyvä oli vaihtaakkin.
Auto alkaa pikkuhiljaa oleen huollettu ja korjailtu.....toivottavasti. Tehty on ainaki:
-Raidetankoja korjattu ja niveltä uusittu
-molemmat kardaanit vaihdettu parempiin
-etuperä, jakis ja vl öljyt tarkistettu
-toi takapyörän laakeri ja stefa uusittu
-molemmat ovet oiottu jonkinlaiseen kuntoon, että lasit mahtuu liikkumaan
-laturien remmejä vaihdeltu lyhyempiin, niin ei luista ainakaan niin paljon
-takaisakarit uusittu
-etunapa oikealla sai uudet napalukon pultit, uuden pyöränlaakerin ja nivel kävi pesussa ja uudet rasvat laitettu. Vasempaan napaan vaan tarkistin rasvat ja avasin napulukon ja totesin, että ei ole vettä päässy laakeriin.
-pohjapanssari irroitettu ja oiottu
-Sisäputsia aloitettu
-Sisävalokin jo asennettu, mutta sähköistys puuttuu
-öljynpainemittarin vois ehkä laittaa, jos ehtii
-moottorin öljyt vaihtaa
-takaperän öljy tarkistaa/vaihtaa
-Panssari pitäis kiinnittää
-auraus tarkistaa ja tarvittaessa säätää
-pakkaa kamat
juma liut "poitsu" sanoit et kiire on ja kaikkee oot ehtiny jo tehdä.me viel pähkitään et millä mennään ja mitä aletaan korjaa:o
oot tainut laittaa emännän ja mukulan pidennetylle laivareissulle (siis pelkkä menolippu)ku on ollu aikaa olla tallilla:p
nähdään huomenna abc:llä
IironSika
14.08.2012, 10:24
Mä oon vaan ajanut kaikki arkiajot avo-RJ:llä melkein koko kesän. Kelillä kuin kelillä. Eiks siinä oo jo tarpeeks huoltoa? :D
Mä oon vaan ajanut kaikki arkiajot avo-RJ:llä melkein koko kesän. Kelillä kuin kelillä. Eiks siinä oo jo tarpeeks huoltoa? :D
Samalla "huolto-taktiikalla" Mika lähtee Jeepin kanssa:D:D:D
Samalla "huolto-taktiikalla" Mika lähtee Jeepin kanssa:D:D:D
Kyä mää takaperästä aattelin öljyt kattoa ja tarvittaessa hieman lisätä.
IironSika
14.08.2012, 10:59
Eiku ai nii, vaihdoinhan mä ilmanputsarin.
Tarelle on käytävä kans, ku on kesälomalla, niin tuskin on "mitään" tekemistä:rolleyes:
mä vaihan veneen koneeseen hiukan jyrkemmän potkurin ja ajan suoraan Hyvinkään satamaan!:D
mä vaihan veneen koneeseen hiukan jyrkemmän potkurin ja ajan suoraan Hyvinkään satamaan!:D
Saatanan jyrkän potkurin saat kyllä laittaakkin:D:D:D:D:D:D
IironSika
16.08.2012, 21:25
:/
http://www.foreca.com/Sweden/Varnamo?tenday
:/
http://www.foreca.com/Sweden/Varnamo?tenday
Mun eli "Rainman-Salonen" lomareissu on siis ennusteen mukaan huomattu säiden haltijoiden osalta:D:D:D:D:D:D Pitää hakee positiivisia piirteitä, eli ei pölise, ei ole metsäpalovaaraa ja autokin peseentyy lähes itsestään:p
http://www.accuweather.com/fi/se/hillerstorp/308233/daily-weather-forecast/308233?day=6
Mut jos noi sääennusteet Ruotsin puolella pitää yhtä hyvin paikkaansa, ku tän kesän aikana Suomessa, niin tuollahan voi olla helle viikon päästä:eek:....toivotaan ainaki:p
Minkä kesä kastelee, sen kesä kastelee? En silti taida jaksaa nostaa kattoa päälle.
Minkä kesä kastelee, sen kesä kastelee? En silti taida jaksaa nostaa kattoa päälle.
:D:D:D:D:D
hrAjBk9bSqA
IironSika
17.08.2012, 13:03
Katolliset autoilijat elokuussa on kermaperseitä. ;)
Posted via Mobile Device
mites muut uskonnot?
Ahhahhahhahhah :D
IironSika
17.08.2012, 15:46
Otetaan uusiksi: High Chaparraliin katto auton päällä lähtevät menevät samaan kategoriaan katollisten autoilijoiden kanssa. :D
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1535&pictureid=111787
Miks täh häh tääl ei oo tykkää nappia niin ku naamas.... :D:D
Vois meinaan tykätä Taresta tänäänkin.... :D
HUOMIOOOOOOO!!!!!
Elikkä Poussa joutuu perumaan lähtemisensä töiden takia (yrittäjän arkea kuulemma), joten olis tarjolla yhdelle maasturille laivapaikat ja tais olla seisova pöytä ja aamiainenkin maksettuna (muistaakseni hinta oli jotain 150€ luokkaa...ehkä)?? Poussa osaa kertoa tarkemmin ja tarkan hinnankin
.....ja paikan päällä selviää, että onko ehkä mökkipaikkaa majoitukseks, mut telttapaikka ainaki löytyy.
Löytyykös siis jotakin off road innokasta ja maasturin omaavaa, joka haluis lähtee tänne?? Luvassa hulvatonta menoa, pirusti maastureita, villin lännen meininkiä, museoo, monsteri autoki pitäs olla revittelees ym ym. Niin ja tietty Suomalaisten telttasauna:D:D
Lähtö Helsingistä ylihuomenna eli keskiviikkona 22.8. ja about 17 aikaan Tallink Siljalla.
Paluu Tukholmasta Helsinkiin niin, että Helssinkin kylillä ollaan tiistaina 28.8. ja olikohan jotakuinkin 9-10 välillä aamulla....sori en muista noita kellon aikoja nyt just.
Ketä kiinnostaa, niin soittoa vaikka Poussalle, niin saa sopia sen kans maksupolitiikan ja saa laivamatkojen varausnumeron. Poussa: 050 3888 115
Saa mullekki soitella jos on reissusta kysymistä: 040 527 27 85....tosin olen töissä huamisen, joten saa ehkä heikosti kiinni.......Mut Tarellekkin voi soittaa, ku se on lomalla ja tietää ihan yhtä paljo reissusta, ku mäki....ehkä enempiki? Ai nii numero: 040 560 10 27
NYT LIIKETTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!
Telttasaunaankin polttopuita tulee ainakin perjantai iltana Kjelliksen mukana Norjasta:D:D:D
Mites Tirkkonen on eväiden laita???
Tirkmacine
21.08.2012, 15:25
Telttasaunaankin polttopuita tulee ainakin perjantai iltana Kjelliksen mukana Norjasta:D:D:D
Mites Tirkkonen on eväiden laita???
Eväitä tulossa jonkin verran n.10 pak makkaraa,kanaa n,4-8kg,lihaa n,2kg,jauheliha pihvei 160g n,4kg
Elikkä jotain pientä purtavaa on tulos;);)
Tirkmacine
21.08.2012, 15:30
Tulin just leppoiselta saksan reissulta kotio,niin emäntä kysy ovella
vitä vit..a sä tääl teet eiksun pitäny olla ruottissa :eek:
on tainut unohtua kertoa et käyn eka saksasta hakee vauhtia
mutta positiivisia asioita löysin saksasta meinaa rehtori kirpoo aika nopsaan esiin:D:D
Voi tulla kalliita puita, jos Ruåttalaisilla on samaa luokkaa puutullit, kun itänaapureilla :)
Ja sitten pikku lisämausteena pakkasin telttasaunaan viimevuonna puuttuneet lauteet mukaan..
emäntä kysy ovella
vitä vit..a sä tääl teet eiksun pitäny olla ruottissa :eek:
on tainut unohtua kertoa
Ei ku se pelas vaan aikaa, et naapurin isäntä sai housut jalkaan, ja pääs ulos takaovesta :)
HannuNurminen
25.08.2012, 18:10
Lähel ollaan :) 6 tuntii Ruottin läpi junas takana ja Sika tulos hakee! Kyl tää täst viel lähtee :)
Tirkmacine
29.08.2012, 07:55
Lähel ollaan :) 6 tuntii Ruottin läpi junas takana ja Sika tulos hakee! Kyl tää täst viel lähtee :)
Niin tais taas lähteä:D.onneks kotona taas.
mites se laulu menikään "keskiviikko aamuna krapula ja vapi........"
Niin tais taas lähteä:D.onneks kotona taas.
mites se laulu menikään "keskiviikko aamuna krapula ja vapi........"
Ja hillitön hiki!!!! Vaihdevuodet varmaan:rolleyes: Huh huh, mutta kivaa oli:D:D:D:D:D:D:D
kyllä siellä ajeltiinkin :D
http://www.4x4sweden.se/forum/viewtopic.php?f=8&t=37153&start=45
Tää tais olla se "vaihdetaanko veto suuntaa? Ei jaksa.." kohta.:D:D
Tää tais olla se "vaihdetaanko veto suuntaa? Ei jaksa.." kohta.:D:D
Ja jos ei mee nurin muuten niin kaadetaan miehissä :D
kyllä siellä ajeltiinkin :D
http://www.4x4sweden.se/forum/viewtopic.php?f=8&t=37153&start=45
Katos katos.....joku saanu kuvan RJ:stä nostamassa tassua
......harmi kun kukaan ei saanu kuvaa siellä asfaltti mutkatiellä RJ:stä, kun Tare ajo välillä takafillari ja välillä etufillari ilmassa:D
Katos katos.....joku saanu kuvan RJ:stä nostamassa tassua
......harmi kun kukaan ei saanu kuvaa siellä asfaltti mutkatiellä RJ:stä, kun Tare ajo välillä takafillari ja välillä etufillari ilmassa:D
Mun ja taren oikopolulla:D:D:D
Tulipahan oltua lautalla ja ajettua kihara tietä kovaa:D
IironSika
29.08.2012, 22:18
Laitetaas nyt sitte tänne mun vähistä kuvista ne ainoat julkaisukelpoiset. :D Myös "oikoreitiltä" on pari otosta. ;)
Räjä terminaalivaiheessa muuta seuruetta odottelemassa
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5297&pictureid=112719
Tulihan niitä, vaikka osalla tuli ihan vaan vähän kiire. ;)
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5297&pictureid=112720
Tässä välissä lauttamatka. Ei julkaistavaa...
Sitten ollaankin jo oikoreitillä :D :D
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5297&pictureid=112723
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5297&pictureid=112724
Huoltiksella oikoreitin varrella
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5297&pictureid=112722
Ihan normi paikannimistöä naapurista
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5297&pictureid=112721
Lännenshowsta
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5297&pictureid=112726
Ajomaastoa
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5297&pictureid=112728
Ja seuraus
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5297&pictureid=112727
That´s true
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5297&pictureid=112725
Kyllähän oli mukava reissu, kiitoksia vaan kaiken hauskuuden mahdollistaneille asian omaisille :):)
Ei muuten tuu aika pitkäks tällä reissulla, tulee vaan helvetin moinen "jälkipyykki" siis autolle, ja maksa raukalle loppuun palaminen :):)
IironSika
29.08.2012, 22:42
Yli kaksi tuntia pesin tänään painepesurilla autoa sisältä, päältä ja alta. Tuloksena kasa ruotsalaista mutaa tallin pihalla ja ilman etupanelia soiva autostereo. :)
Alustavaa tietoa;)
Offroad Meet High Chaparral 22-25 Augusti 2013:D:D:D:D
Yli kaksi tuntia pesin tänään painepesurilla autoa sisältä, päältä ja alta. Tuloksena kasa ruotsalaista mutaa tallin pihalla ja ilman etupanelia soiva autostereo. :)
Mä en eilen päässy ku hieman alkuun ehkä joku 40minuuttia. Ensin oli pesuri hukassa ja sitte kun sai pesurin, niin alko pimeys kiusaan. Nooo tänään jatkuu, ku pääsee illalla kotia.
tuolla jotain kuvia
http://www.jeepsweden.net/index.php?app=gallery&module=user&user=3&do=view_album&album=99&sort_key=idate&order_key=ASC&prune_key=*&st=0
IironSika
30.08.2012, 10:09
Alustavaa tietoa;)
4 päivää?!?
4 päivää?!?
varaa vaan enemmän! :D
IironSika
30.08.2012, 10:54
Vielä viikko jäljellä :D
Tirkmacine
30.08.2012, 11:33
Alustavaa tietoa;)
Alustavasti en lähde rei....rehtori perkele irti näppäimistöstä........
Mukanaaaaaaaaa:D jihuu joko aletaan reeeeenaaaaa:eek:
Tirkmacine
30.08.2012, 11:51
Sain tuon likasen ja "huulipunassa" olevan sivupersoonani sidottua nippareil kii
niin saa taas kirjottaa rauhassa.
Kiitos ja anteeks taas kaikille mukana olleille !!!
Mukavaahan se taas oli.Maha on vieläkin vähän hellä ja jalkaa kävin näyttää lekuril(nivelsiteet+tulehdus)Saikkuu ens tiistaihin asti napsahti.:)
Täytyskö lähtee tarenkaa laivalle:confused:
No viitaten "AI LOVE G-MIEHEN" kirjuutuksiin niin täytyy maksan huilia vähän aikaa.
Ens vuonna otetaan/ostetaan joku auto mil pääsee heittää kuraa kunnolla,eikä tarvii varoa kestääkö kotiin enää vai mitä !?
Kaikkee hauskaa muistaakseen tapahtu.mut ny pää tyhjä,joten kirjuuttelen ku
alkaa taas kovalevy antaa niitä ajatuksia pihalle.
ps.osaatko sanoo määää??
- mä rakastan sua:p
Sain tuon likasen ja "huulipunassa" olevan sivupersoonani sidottua nippareil kii...........
.......
...
..
.
.
.
.
ps.osaatko sanoo määää??
- mä rakastan sua:p
:D:D:D:D:D:D:D:D
http://farm1.staticflickr.com/139/392988912_d4e8e67e5d_z.jpg
Tirkmacine
30.08.2012, 13:21
Hiiihhiiiii:D:D:D:D sattuu mahaan:D:D
Juu, kiitoksia tosissaan kaikille mukana olijoille/olioille. Laiva keinuu vieläkin, pitää varmaan ohentaa verta tuliais viinoilla että olo helpottaa.
Ensi vuonna g-ainakin lähtee. Mie tykkäsin sen vetovoimasta.:D (Tero ehkä myös)
HannuNurminen
30.08.2012, 20:02
Tattis vaan reissust, jos tuonne tulee viel lähdettyy niin ainakin tietää taas paremmin miten varautua reissuu :)
Ja kun kattelin tos karttaa niin multa jäi siitä alueesta näkemättä 60%, joten kai siel viel pitää käydä. Paan pari kuvaa kunhan ehdin perata ne (suurin osa julkaisukelpoisia 560 kpl:stä) :D
IironSika
30.08.2012, 21:06
Ai nii, kaikille mun sukulaisille ei käynyt reissulla ihan hyvin...
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5297&pictureid=112760
Kuvia:
http://fourbyfour.blogg.se/
Lisää kuvia:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.346181028799750.82492.100002235660057&type=1&l=ee0acd9b88
Tirkmacine
31.08.2012, 11:29
Lisää kuvia:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.346181028799750.82492.100002235660057&type=1&l=ee0acd9b88
perkule 11 rivillä nois kuvis niin G vilkuttaa sulle takas :p
ja viel samal tassul
Tirkmacine
06.09.2012, 10:27
Noo löytyykö niitä kuvia Lisää!!!
jarel oli ainakin kamera koko ajan mukana:o
Toki voip olla et kaikkii ei tarvii näyttää tääl
esim. munkki vs.teron perse
Noo löytyykö niitä kuvia Lisää!!!
jarel oli ainakin kamera koko ajan mukana:o
Toki voip olla et kaikkii ei tarvii näyttää tääl
esim. munkki vs.teron perse
Öööh......niin niitä kuvia vai? Pitäs "hieman" ehtiä sensuroimaan niitä, mut ollu vähä muutaki puuhaa kun istua kotona koneella.......ihme homma, että kun on poikien kans "vähän" 6 päivää röpöttelemässä niin kotona ei tarvii hirveesti sit itseä kiinnostavia hommia puuhailla:D Noo nyt alkaa jo normalisoituun, niin viikonloppuna vois ehkä pari kuvaa julkaistakkin.
Hieman oli juu kuraa tarttunu matkaan Ruotsista RJ:n kylkiin, eikä ihan hirveesti ollu kai putoillukkaan noin 500-600km paluu matkalla:rolleyes::
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4077&pictureid=113101
Ja alustakin oli aika tasaisessa kuorutuksessa:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4077&pictureid=113100
Tirkmacine
06.09.2012, 13:30
Onko tuo se ruotsalainen ruoste suojaus ? (uus tekniikka)
Tirkmacine
06.09.2012, 13:49
Rakas avopuoliso on niin niin kiukkunen ollu reissun jälkeen et voi vi...u.Väittää et oon ollu viikon reissussa,kuus päivää ei oo ees lähelläkään
viikkoa.läheltä ku kulkee niin hyvä et ei tuu raiskaus syytettä,tuntuu siltä kuin kotona olisi poissa ollessa tapahtunut kaikki mahdolliset vituik menneet asiat.
No onneks 13v.aikana on oppinut tuntemaan kantturan sen verran hyvin et rauhottuu se vielä ennen seuraavaa reissua:D
Tai ennen se on ehtinyt rauhottua!!!!
Rakas avopuoliso on niin niin kiukkunen ollu reissun jälkeen et voi vi...u.Väittää et oon ollu viikon reissussa,kuus päivää ei oo ees lähelläkään
viikkoa.läheltä ku kulkee niin hyvä et ei tuu raiskaus syytettä,tuntuu siltä kuin kotona olisi poissa ollessa tapahtunut kaikki mahdolliset vituik menneet asiat.
No onneks 13v.aikana on oppinut tuntemaan kantturan sen verran hyvin et rauhottuu se vielä ennen seuraavaa reissua:D
Tai ennen se on ehtinyt rauhottua!!!!
:D Tuttu tunne...
Tirkmacine
25.09.2012, 18:36
Sulla tais olla kuvia G:een upotuksesta vai oliko???