Kirjaudu sisään

View Full Version : Kuvien selailu nuolinäppäimillä

JJo
10.12.2011, 01:01
Arvoisa ylläpito,
Olisikos mitenkään mahdollista, että kun sivustolla olevassa viestiketjussa joku käyttäjistä on laittanut about 100 pikkukuvaa (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=68981&page=16) ja sattumalta satut näistä kuvista yhden avaamaan, pääsisit kätevästi katsomaan seuraavaan "pikku"kuvan oikeaa nuolinäppäintä painamalla (vastaavasti edelliseen painamalla vasenta nuolinäppäintä)?:confused:

Ystävällisin terveisin:
naputtelinko turhaan nuolinäppäimiä -Janne:D

Arska-tehtaalta
10.12.2011, 12:22
Olisko mitenkään mahdollista, jotta toi pikkukuva mahdollisuus poistettaisiin käytöstä? Selattavuus on selkeesti parempi normikuvien kanssa.

Samsonite
10.12.2011, 13:58
Ja sitte jos ne samat kuvat ei ois joka lainauksessa. Huonoimmillaan 5 kertaa samalla sivulla, ei liene kenenkään etujen mukaista... :)

JJo
10.12.2011, 17:24
Olisko mitenkään mahdollista, jotta toi pikkukuva mahdollisuus poistettaisiin käytöstä? Selattavuus on selkeesti parempi normikuvien kanssa.
Nuo pikkukuvat on kuitenkin aika käteviä silloin kun kännykällä kattelee sivuja

rane58
10.12.2011, 18:56
Arvoisa ylläpito,
Olisikos mitenkään mahdollista, että kun sivustolla olevassa viestiketjussa joku käyttäjistä on laittanut about 100 pikkukuvaa (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=68981&page=16) ja sattumalta satut näistä kuvista yhden avaamaan, pääsisit kätevästi katsomaan seuraavaan "pikku"kuvan oikeaa nuolinäppäintä painamalla (vastaavasti edelliseen painamalla vasenta nuolinäppäintä)?:confused:

Ystävällisin terveisin:
naputtelinko turhaan nuolinäppäimiä -Janne:D

Kyllä mulla toimii hiirellä kuvien selaus "eestaas"... Firefox 8. :p

JJo
10.12.2011, 19:00
Kyllä mulla toimii hiirellä kuvien selaus "eestaas"... Firefox 8. :p
Hiirellä hämmentäminen on ihan turhaa. :p

Ranee
10.12.2011, 19:01

Ei ainakaan näin. Jos minun mielipiteeni mitään painaa.

Persaukisen 512 netillä on paljon miellyttävämpi katsoa vain niitä kuvia isompana mitä haluaa eika keitellä kahveeta joka kerta kun avaa uuden sivun esim. rojekti topikissa.