PDA

View Full Version : Töitä tarjolla ATK:n taitajalle Offivarusteessa

KooPee
09.12.2011, 12:36
Offivaruste jos ei ole firmana tuttu eikä offitouhut sydäntä lähellä, niin älköön vaivautuko, mutta palstan lukijoille varmaan nämä ehdot täyttyy.

-tarjolla nettikaupan teko valmiiseen ohjelmapohjaan ja nykysen varastokirjanpito-ohjelman integrointi siihen rajapintaan + toimintakuntoon laitto nettikaupan toimittajan kanssa ja tuotelataukset.
-Kotisivun uusiminen ja päivitykset.

Duuni on joko vakitunen tai määräaikainen riippuen siitä miten haluaa, koska sitten kun kauppa toimii, duunia riittää ihan reilusti päivityksissä, tilauksissa, toimituksissa ja myynnin+markkinoinnin puolella.

yhteys : Koo-Pee 020 74 90 876 tai info ät offivaruste.com

tonikki
09.12.2011, 14:36
Mikä verkkokauppaohjelmisto on kyseessä?

KooPee
16.12.2011, 08:12
Pohjana on oscommerse jos tehdään valmiiseen pohjaan. Jos on parempia olemassa halvemmalla, niin ehdotuksia kuunnellaan.

-mahdollisuus on taitajalle tehdä kauppa ihan kokonaan niin kuin haluaa, ei mulla ole mitään ennakkoluuloja...

Pari erittäin mielenkiintoista yhteydenottoa on tullut sähköisesti ja homma varmaan etenee ensiviikolla eteenpäin...

tonikki
16.12.2011, 11:03
Pohjana on oscommerse jos tehdään valmiiseen pohjaan. Jos on parempia olemassa halvemmalla, niin ehdotuksia kuunnellaan.

-mahdollisuus on taitajalle tehdä kauppa ihan kokonaan niin kuin haluaa, ei mulla ole mitään ennakkoluuloja...

Pari erittäin mielenkiintoista yhteydenottoa on tullut sähköisesti ja homma varmaan etenee ensiviikolla eteenpäin...

Tämmöstä on tullut käytettyä, päteväksi ja edulliseksi todettu: http://www.mycashflow.fi/
Ei tosin aivan ilmainen niin kuin Oscommerce, mutta asiakaspalvelu toimii nopeasti ja kauppa on yksinkertainen ja helppo käyttää.

mikaelt
16.12.2011, 11:09
Kannattaa myös tutustua Joomla ja Virtuemart yhdistelmään, siis jos joku sitä tarjoaa tekemään. Ohjelmistot ilmaisia, suomenkielisiä ja paljon lisäosia. Maksua vastaan löytyy myös spesiaaleja lisäpalikoita, kuten suomalaiset verkkomaksut.

Yhen kaupan oon tehny tolla yhdistelmällä, itellä ei kyllä aika enää riitä väsäämisiin.

http://www.joomla.fi/