PDA

View Full Version : kuvien lataaminen ei onnistu

votkaturisti
23.11.2011, 22:07
samalla tavalla olen tehnyt kuvien latauksen kuin ennenkin mutta nyt ei onnistu tulee vain tommonen teksti.

error
Your browser sent a request that this server could not understand.

missä vika?

offroadjouni
23.11.2011, 22:14
Koita nyt vaikka ensin bootata kone ja koittaa uudestaan. Jos ei toimi vieläkään niin kerro tarkemmin mitä olet tekemässä. Oletko laittamassa kuvaa albumiin vai liittämässä sitä viestiin?

votkaturisti
23.11.2011, 22:34
Koita nyt vaikka ensin bootata kone ja koittaa uudestaan. Jos ei toimi vieläkään niin kerro tarkemmin mitä olet tekemässä. Oletko laittamassa kuvaa albumiin vai liittämässä sitä viestiin?

olen sammutellut ja käynistellyt konettani jo parin päivä ajan.
albumiin oon yrittäny ladata kuvia, ei onnistu, ja oon poistanu vanhoja kuvia ja yrittäny ladata niitäkin uudestaan mut ei onnistu
tulee ainavaan teksti

error

en tiedä mitä voisin itse enää yrittää tehdä:confused:

offroadjouni
23.11.2011, 22:54
Mikä selain sulla on käytössä?

Lars
23.11.2011, 22:59
olen sammutellut ja käynistellyt konettani jo parin päivä ajan.
albumiin oon yrittäny ladata kuvia, ei onnistu, ja oon poistanu vanhoja kuvia ja yrittäny ladata niitäkin uudestaan mut ei onnistu
tulee ainavaan teksti

error

en tiedä mitä voisin itse enää yrittää tehdä:confused:
onko jotain virusskanneria tai palomuuria käytössä, minkä merkkistä?

votkaturisti
23.11.2011, 23:07
Mikä selain sulla on käytössä?

firefox

votkaturisti
23.11.2011, 23:09
onko jotain virusskanneria tai palomuuria käytössä, minkä merkkistä?

en minä tiedä näistä koneista niin paljoa:(

offroadjouni
23.11.2011, 23:26
Koita jos jollain muulla selaimella toimisi. Esim. Internet Explorer löytynee koneelta jos Windowsia käytät.

votkaturisti
23.11.2011, 23:40
Koita jos jollain muulla selaimella toimisi. Esim. Internet Explorer löytynee koneelta jos Windowsia käytät.

no nyt onnistui internet explorerin kautta
kiitoksia avusta:)

offroadjouni
24.11.2011, 16:35
no nyt onnistui internet explorerin kautta
kiitoksia avusta:)Kyllä palsta toimii normaalisti myös Firefoxilla, eli ehdottaisin sen päivittämistä uusimpaan versioon. On myös mahdollista että sinulla on jotain tietoturvaohjelmia on säädetty liian tiukalle jolloin kaikki toiminnallisuus ei ole käytettävissä FF:llä.

kaitsu
24.11.2011, 19:59
No niin, seuraava ongelma!!
Avatar ei vaihdu, paitsi omaan profiiliin.
Sitten kun postaa jotain niin tulee taas vanha kuva:eek:

Mitä hittoa nyt tehdään......

Ja on koitettu 2 eri selaimella ja eri koneella......

offroadjouni
24.11.2011, 20:15
No niin, seuraava ongelma!!
Avatar ei vaihdu, paitsi omaan profiiliin.
Sitten kun postaa jotain niin tulee taas vanha kuva:eek:

Mitä hittoa nyt tehdään......

Ja on koitettu 2 eri selaimella ja eri koneella......Kuulostais samanlaiselta mistä PikkuF valitteli -> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=813437 ? Voin koittaa ladata sulle toisen avatarin jos pistät kuvan meiliin: jouni.ilomaki;)gmail.com tai osoitat muutan minkä kuvan haluat sinne.

kaitsu
24.11.2011, 22:00
Viskasin sua kuvalla!!!!:)

offroadjouni
24.11.2011, 22:19
Viskasin sua kuvalla!!!!:)Jaa, saatkin vielä kokeilla itse uudestaan. Eli ylempi linkki muuttaa profiilin kuvan (se siis toimii jo) ja alempi muokkaa avataria. Koita lada siitä uusi kuva niin katsotaan toimiiko.

http://forums.offipalsta.com/profile.php?do=editprofilepic
http://forums.offipalsta.com/profile.php?do=editavatar

kaitsu
25.11.2011, 18:45
Kiitos!!

votkaturisti
25.11.2011, 21:44
Kyllä palsta toimii normaalisti myös Firefoxilla, eli ehdottaisin sen päivittämistä uusimpaan versioon. On myös mahdollista että sinulla on jotain tietoturvaohjelmia on säädetty liian tiukalle jolloin kaikki toiminnallisuus ei ole käytettävissä FF:llä.

firefoxin oon päivittäny aina kun kone on pyytäny ja tietoturvaohjelmia en oo muutellu eka kerran jälkeen ikinä, aikaisemmin kuvien lataus onnistui ff:llä, vuan nyt ei millään.