View Full Version : Tapatalk
Softa ilmoittaa ettei foorumin plugin toimi tms. Apuva!
Softa ilmoittaa ettei foorumin plugin toimi tms. Apuva!
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=821018#post821018
themarzoman
28.11.2011, 12:33
Onko tapatalk jossain vaiheessa taas toiminnassa. Se on lähes ainoa mahdollisuus mulla seurata foorumia. Koneelle kun pääsee niin harvoin. Kaikki tarvii hoitaa kännykällä.
Onko Tapatalk kuopattu nyt lopullisesti?
themarzoman
11.01.2012, 13:54
Mikä on Tapatalkin kohtalo???
Täälläkin kaivattaisiin takaisin kun juuri tätä foorumia varten ostin koko apsin.
themarzoman
20.03.2012, 09:27
Tuleeko Tapatalk enää toimimaan koskaan? Miks tähän ei saada vastausta?
Täälläkin tapatalk tällä hetkellä puhelimessa toimettomana :(
Huhuuuu onko tästä mitään tietoa?????
Tarkoitus olisi jossain vaiheessa taas ottaa käyttöön, kunhan voidaan olla varmoja sen turvallisuudesta.
Olisko jo aika...
Mun mielestä ei oo enää tarvetta kun voi käyttää mobiili teemaa
Mun mielestä ei oo enää tarvetta kun voi käyttää mobiili teemaa
Henkilökohtainen mielipiteeni on että mopiili teema on lähinnä
kun olisi palannut käyttämään jotain nokian n95 puhelinta
vuosituhannen alkuun....
Itse kyllä ihan samaa mieltä että Tapatalk takaisin mobiiliteema on ihan syvältä.
Itse kyllä ihan samaa mieltä että Tapatalk takaisin mobiiliteema on ihan syvältä.
joo se tapatalk on kätevä, sääli vaan että se on tietoturvan kannalta melko iso riski
laitetaan takaisin sitten, kun jollain foorumin ylläpitäjistä on aikaa käydä koodi kohta kohdalta läpi ja poistaa kaikki sellainen toiminnallisuus mitä ei tapatalkin kautta haluta exposeta
tietoturvariski ei tarkoita sitä, että siellä välttämättä mitään aukkoja olisi, mutta kun siellä on historiassa ollut ja se on ohittanut palstalle säädettyjä asetuksia, ei viitsi ottaa riskiä ennen kuin sitä on mitigoitu käymällä se koodi läpi
parempi foorumi viesteineen mobiiliteemalla kun hakkeroitu viestitön foorumi tapatalkin kautta
Täälläkin kaivattaisiin takaisin kun juuri tätä foorumia varten ostin koko apsin.
Sama homma. :(
Tuolla näyttikin olevan äänestys aiheesta.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=103694
Kaitsu67
20.11.2012, 10:14
tietoturvariski ei tarkoita sitä, että siellä välttämättä mitään aukkoja olisi, mutta kun siellä on historiassa ollut ja se on ohittanut palstalle säädettyjä asetuksia, ei viitsi ottaa riskiä ennen kuin sitä on mitigoitu käymällä se koodi läpi
parempi foorumi viesteineen mobiiliteemalla kun hakkeroitu viestitön foorumi tapatalkin kautta
Juuri näin.
Olisko jo aika...
Joko jo....
Joko jo....
Ei kuulu ei näy....
Tarkoitus olisi jossain vaiheessa taas ottaa käyttöön, kunhan voidaan olla varmoja sen turvallisuudesta.
Olisiko jo aika?
Tapatalkin supportista olivat yhteydessä ja lupasivat antaa tukea mahdollisissa ongelmatilanteissa kun tässä lähitulevaisuudessa otamme jälleen Tapatalkin käyttöön.
Olisko lähitulevaisuus jo paikalla???
ToyotaHj60
14.07.2015, 15:34
Pitäisikö tapatalkin toimia? Ei ainakaan tapatalkin haulla löytynyt.
vauhtipete
05.09.2016, 17:15
Oisko mahiksia saada käyttöön?
Itsellä kanssa 99% toiminnasta tapahtuu kännykän kautta ja toi mobiiliteema on ihan yhtä kamala käyttää kuin muutkin :D
Kiinnostais minuakin, lähinnä sen kannalta onko tietoturvariskejä vielä olemassa?