View Full Version : Offivarusteen Lakeuden Kutsu II 13-15.1.2012 muutos kilpailukutsuun
kiitokset järjestäjille kisoista.
ja suuret kiitokset pyykkipojalle ja muulle tiimille että veti meidät ojasta pois!
Jaa oja :o ja mää luulin et se oli lapuanjoki :D
Niin ja isot KIITOKSET kisan järjestäjille (kaikki toimi kuin junan vessa). Osa rasteista oli oikeen hauskoja.
Mun lempparirasti oli iso kuusi, kun läjä kiskottiin takavinssilä kuuseen kirjaimellisesti, kun ei enää eturenkaat osunu maahan :). Jokipätkä oli myös mielenkiintoinen, kun koukkuun tarttu iso vonkale, Pyykkipoika veti sen oikeen läjällä törmälle. Sillä aikaa kattelin jo nylkypuukkoa, mut sit hokasin, et sehän olikin jeep maasturi, jossa oli kilpailunumero oves. No hyvä saalis silti.
Kiitokset sen jeepin poikasille, jotka antoi meille myöhemmin kourallisen nippusiteitä, et saatiin kattoteline kiinni :D
Myös muille kilpailijoille kiitokset, kun olitta mukana, olishan se ollu vähän outoa yksin tuolla mettäs rämpiä :D
KRÖHÖM hopiamitalli tuli ,et KIITOS Akille, Junnulle, Makelle,Puuhapetelle, Joonakselle ja Teijalle
T:Rohmo
ps. ai niin vinssiapinaliiton pikkujoulut on peruttu
JulmaJii
18.01.2012, 08:31
Team JuMin puolesta kiitokset kisan järjestäjille ja kanssakilpailijoille.
Tekniikan puolesta ei (taaskaan) täysin tekniikkamurheitta selvitty, kun etuvinssi heitti kelaamasta ulospäin puolenyön jälkeen ja sen verran oli paikat jäässä että käsin ei saanut vedettyä niin tuli sitten loppuaika haettua hieman helpompia rasteja.
Reilu pari tuntia olisi ollut vielä kisa-aikaa jäljellä kun oltiin siirtymällä pois kakkosalueelta niin autosta sammui kaikki valot aivan yhtäkkiä. Aika nopeasti hävisi kuskilta ja vinssiapinalta väsymys kun tuli pimeää ku persereiässä. Myös sievä palaneen sähkön tuoksu hyväili hetken sieraimiamme, joten päätettiin lopettaa kisa siltä erää.
Erityiskiitos järjestäjälle haastavasta Rumavuoren vinssiapinarastista (olikohan rasti numero 98). On se hieno huomata, että 85 kiloa löysää lihaa menee vaikka oksattomaan mäntyyn ku on tosi kyseessä. :)
Lalli bj40
18.01.2012, 22:21
Kuvia 6-Area:lta
Norppa ja näätä jokiosuudella
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4626&pictureid=97439
kuramadot kivenpäällä
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4626&pictureid=97441
keltala joessa
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4626&pictureid=97444
poikilla oli aikaa myös lämmitellä autossa
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4626&pictureid=97445
08:31 oli tilanne vielä aika toivoton 3-pyörällä ajaminen ei lintutornilla oikeen onnistu
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4626&pictureid=97447
Keltalan Kahlaajat/Jenny kiittää kaikkia osapuolia, jotka tämänkin tapahtuman teki mahdolliseksi.
Ajoalueita oli runsaasti ja rasteja riittävästi. Me haettin 91 kappaletta, eri asia sitten montako kuvista on hyväksytty ;) Virrat loppui autosta ja kuskista kesken ja lähdettiin väsyneinä hyvillä mielin nukkumaan :) Kivaa oli!
http://forums.offipalsta.com/attachment.php?attachmentid=24386&stc=1&d=1326954561
Kadonnut musta MP-asun moottoripyörä hanska.
Jos havaintoja, niin kaipailen.
Hä? eikös sussa ole apinan vikaa? :D
Mitäs vikaa apinoissa? :D
saiko moni haettua 185 rastin sieltä pellon kulmasta??? :D
DarkestMessiah
19.01.2012, 19:40
http://darkestmessiah.kuvat.fi/kuvat/Autoja+ja+Tapahtumia/
Pikkunen läjä kuvia lisätty, valitettavasti kuvasaalis jäi vähän laihaksi kun en kerenny olemaan paikalla kovinkaan kauaa.
saiko moni haettua 185 rastin sieltä pellon kulmasta??? :D
Helppo rasti oli. pikku kevennys vinssillä ja se oli siinä..
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=910&pictureid=97491
Tirkmacine
20.01.2012, 08:28
saiko moni haettua 185 rastin sieltä pellon kulmasta??? :D
Tais olla painavemmat autot käyny hakemassa rastin ennen meitä:mad:,koska
37 boggeria ei näkynytkään ku käytiin hakee rasti.
Muta ja jää hohkareita sai väistellä ku vinssattiin rastille.
Tais olla painavemmat autot käyny hakemassa rastin ennen meitä:mad:,koska
37 boggeria ei näkynytkään ku käytiin hakee rasti.
Muta ja jää hohkareita sai väistellä ku vinssattiin rastille.
normi vinssi rasti! varovasti koitin jos ois kantanu.. mutta sinne uppos ei sentään
tarvinnu vispareilla pyhkiä matkalla kuraa ikkunalta.
185 rastille on kaivuri uponnut 30 cm oli hyttiä maan pinnan päällä :eek: Aikas syvä ja pehmeä monttu nevassa :D
me meinattiin ottaa se viimeseks rastiksi, mutta ei aika enää riittäny vinssata loppuun asti... kahdella vinssillä ja pylpyrän avulla vinssattiin ittemme pois :D kuka oli muuten se kuvaaja sielä palkintojen jaossa??
Meirän kuvaaja kuvas ainakin kaiken palkintojen jaosta
Tirkmacine
20.01.2012, 14:40
185 rastille on kaivuri uponnut 30 cm oli hyttiä maan pinnan päällä :eek: Aikas syvä ja pehmeä monttu nevassa :D
Saiko rastin haettua :p:D
Tai siis pari vuotta sitten uponnut siihen ennen rastia
ensimmäinen autopääsi uppomatta loppuun asti jäi vain märät pyörän jälet ja tarjottiin toisena autona rastille ja päästy puottaa kun keula jäälle ni alko jo painumaan. vinssillä pois ja työnnettiin ylimetrin mittane keppi jään raosta ja se katosi kokonaa ilman että pohjaa tuntu edes niin päätettiin jättää väliin :D
Hieno kilpailu, vaikka ei käytykään kun vitos ja kutos alueella.
Lähdöstä Lehtimäentien alkuun ja vasen etujarru jumissa ja ohjaustehostimen pumppu irti teleneestään. Vasaraa jarrusatulalle ja ei muuta kun takas kisakeskukseen. Pumppuun löyty huoltoautosta sopiva pultti ja saatiin sekin kiinni. Kateltiin että vitosalue aukeaa 20 min päästä eli sinne. Matkalla koputeltiin jarrusatulaa parikertaa.
Vitosalue aloitettiin itäpäästä ja jonkunmatkaa ennen kuuskutosta meni hihna poikki joten laturit ja vesipumppu lakkas pyörimästä. Lisäks huomattiin että takalukko ei toimi.
Ilmastointiteipistä tehtiin uus hihna ja soitettiin huollolle joka oli Kuortaneella kaupassa että tänne päin.
Kymmenen metriä ennen kuuskutosta uus hihna sano poks ja huoltoautoa ei näkyny missään.
Olin neuvonu väärin ja huolto oli kolmen kilometrin päässä Kuortaneelle päin. Matkamerssusta löyty sopiva hihna joten päästii aika pian jatkamaan.
Kuuskutosen länsipuolen märkien paikkojen jälkeen kivellä olevalle rastille noustessa huomasin että ohjaussylinterin letkukarassa on pore ja tutun punaista ölppää
sieltä ruuttaa. Soitto huoltoon joka oli tässä välissä ehtiny Kuortaneella takas jotain asiota hoitamaan jotta tännepäin. Sama paikka, mut tuu varaosaliikkeen tai Nesteen kautta ja tuo aateeäffää.
Matkamerssussa oli varaletku oljyäkään ei menny puolta litraa.
Yks rasti jätettiin muistaakseni ottamatta ja lhdettiin alueelle kuusi.
Pellolla tuli Norppa&Näätä feat. Baxxter vastaan ja kertoi jokipätkällä hajottaneensa molemmat murkut.
Huudetiin oikein porukalla että kivaa, mennään kattomaan. Norppa&Näätä oli ottanu jokipätkän alusta pari rastia joten vähän matkaa oli jäät särjetty, loppumatka meni hiukan hitaammin kun muutama metri eteen ja pari kolme taakse.
Jokipätkä meni ongelmitta läpi. Jokirastien loputtua otimme muutaman rastin kun
Esa sanoi ojanylityksen jälkeen että jarruis on jotain vikaa kun poljin menee
pohjaan. Koitettiin kattoo että mistä on putki/letku poikki mut huomattiin että takaa hantin puolelta oli pohjaanlyötijousen korva repeytyny irti rungosta ja painoi takajarrusatulaan ja renkaan kylkeen. Onneks rälläkällä katkaistu jousenpää ei menny renkaan kyljestä läpi.
Soitto Lalli BJlle joka oli viiden metrin päässä, kiitos muuten Lallille pajotusmahdollisuudesta.. Pikku hiljaa pajalle päin. Takajousitus pohjas pienimmässäkin patissa.
Remontin jälkeen kuivatulle järvenpohjalle alueen pohjoisosaan josta haettiin kutakuinkin
kaikki rastit ja sieltä suunnattiin kivirastille josta kuvakin tuolla aiemmin.
Kivirastin itäpuolella olevia rastejakin koitettiin parin rastin verra mutta koneura koettiin liian haastavaksi ja suunnattiin kohti sillan alla rastia. Siitä käytiin taas LalliiBJn verstaalla, tosin tällä kertaa tankattiin miehet.
Sitten jatketttiin sillalta alueen eteläosaan. Joku kertoi että Hottentotti oli lähteny menemään sinne suuntaan. Puoltoista pari kilometriä mentiin ja saatiin hodari kiinni päästiin ohi ja joku lenkki ajettiin. Sitte tultiin suon reunaa ja päätettiin koittaa yli.
Vellun kanssa päätettiin kävellä yli ettei olis yhtään ylimäärästä painoa. Jostain kohdista meni jalka läpi ja renkaan jälkeen tuli vesi. Onneks ei ollu ongelmia. Ssuon toisella puolella
oli joku piilopirtti jonka nurkilta otettiin jotain rasteja. Sitten lähdettiin tieltä kauemmas ja jollain rastilla hajos etukardaanin laatikonpuoleinen ristikko, kardaanu haarukoineen putos välipalkin päälle ja laatikon puoleinen haarukka siihen päälle. Seurauksena etuvedon ekseli poikki, jakiksesta kuoret halki ja pikkupuoli jumissa päällä. Rodeo Drive ilmoittaa tien vieressä olevalle rastille matkaa 750 metriä. Vinssausta ja Suskalle jalkapallomailaa, kumpaakin paljon kun takalukko on edelleen pois pelistä. Varmaan tunti puoltoista kun päästiin tielle ja siitä lähdettiin kisakeskukseen. Matkavauhti 15km/h
Kolmetuntia 2 min. oli ajoaikaa jäljellä kun päästiin toimistolle, Esa meinas että korjataan mutta ei ollu ehjää etuvedon laakerikantta, ja kotona huomattiin että on muutakin romua jakiksessa. Ilmottamaan toimistoon että tultiin maaliin. Laatikko kasaan ja odottamaan että kuramadot 2 tulee maaliin että saadaan autot lastattua.
Kutosalueeen eteläosa oli todella mukavaa ajettavaa ja pitkä kun mikä, lisää tämmösiä.
Kiitoksia järjestäjille, maanomistajille, kilpakumppaneille ja huollolle.
Oli ajoaikaa
TeamWille/Ellu
20.01.2012, 21:47
Lisää kisakuvia http://teamwille.kuvat.fi/kuvat/Lakeuden+Kutsu+II+2012/
T. Ellu :rolleyes:
Lisää kisakuvia http://teamwille.kuvat.fi/kuvat/Lakeuden+Kutsu+II+2012/
T. Ellu :rolleyes:
Voi voi, Ellun kamerasta on menny apinasuodatin rikki :D :D
Hieno kilpailu, vaikka ei käytykään kun vitos ja kutos alueella.
Lähdöstä Lehtimäentien alkuun ja vasen etujarru jumissa ja ohjaustehostimen pumppu irti teleneestään. Vasaraa jarrusatulalle ja ei muuta kun takas kisakeskukseen. Pumppuun löyty huoltoautosta sopiva pultti ja saatiin sekin kiinni. Kateltiin että vitosalue aukeaa 20 min päästä eli sinne. Matkalla koputeltiin jarrusatulaa parikertaa.
Vitosalue aloitettiin itäpäästä ja jonkunmatkaa ennen kuuskutosta meni hihna poikki joten laturit ja vesipumppu lakkas pyörimästä. Lisäks huomattiin että takalukko ei toimi.
Ilmastointiteipistä tehtiin uus hihna ja soitettiin huollolle joka oli Kuortaneella kaupassa että tänne päin.
Kymmenen metriä ennen kuuskutosta uus hihna sano poks ja huoltoautoa ei näkyny missään.
Olin neuvonu väärin ja huolto oli kolmen kilometrin päässä Kuortaneelle päin. Matkamerssusta löyty sopiva hihna joten päästii aika pian jatkamaan.
Kuuskutosen länsipuolen märkien paikkojen jälkeen kivellä olevalle rastille noustessa huomasin että ohjaussylinterin letkukarassa on pore ja tutun punaista ölppää
sieltä ruuttaa. Soitto huoltoon joka oli tässä välissä ehtiny Kuortaneella takas jotain asiota hoitamaan jotta tännepäin. Sama paikka, mut tuu varaosaliikkeen tai Nesteen kautta ja tuo aateeäffää.
Matkamerssussa oli varaletku oljyäkään ei menny puolta litraa.
Yks rasti jätettiin muistaakseni ottamatta ja lhdettiin alueelle kuusi.
Pellolla tuli Norppa&Näätä feat. Baxxter vastaan ja kertoi jokipätkällä hajottaneensa molemmat murkut.
Huudetiin oikein porukalla että kivaa, mennään kattomaan. Norppa&Näätä oli ottanu jokipätkän alusta pari rastia joten vähän matkaa oli jäät särjetty, loppumatka meni hiukan hitaammin kun muutama metri eteen ja pari kolme taakse.
Jokipätkä meni ongelmitta läpi. Jokirastien loputtua otimme muutaman rastin kun
Esa sanoi ojanylityksen jälkeen että jarruis on jotain vikaa kun poljin menee
pohjaan. Koitettiin kattoo että mistä on putki/letku poikki mut huomattiin että takaa hantin puolelta oli pohjaanlyötijousen korva repeytyny irti rungosta ja painoi takajarrusatulaan ja renkaan kylkeen. Onneks rälläkällä katkaistu jousenpää ei menny renkaan kyljestä läpi.
Soitto Lalli BJlle joka oli viiden metrin päässä, kiitos muuten Lallille pajotusmahdollisuudesta.. Pikku hiljaa pajalle päin. Takajousitus pohjas pienimmässäkin patissa.
Remontin jälkeen kuivatulle järvenpohjalle alueen pohjoisosaan josta haettiin kutakuinkin
kaikki rastit ja sieltä suunnattiin kivirastille josta kuvakin tuolla aiemmin.
Kivirastin itäpuolella olevia rastejakin koitettiin parin rastin verra mutta koneura koettiin liian haastavaksi ja suunnattiin kohti sillan alla rastia. Siitä käytiin taas LalliiBJn verstaalla, tosin tällä kertaa tankattiin miehet.
Sitten jatketttiin sillalta alueen eteläosaan. Joku kertoi että Hottentotti oli lähteny menemään sinne suuntaan. Puoltoista pari kilometriä mentiin ja saatiin hodari kiinni päästiin ohi ja joku lenkki ajettiin. Sitte tultiin suon reunaa ja päätettiin koittaa yli.
Vellun kanssa päätettiin kävellä yli ettei olis yhtään ylimäärästä painoa. Jostain kohdista meni jalka läpi ja renkaan jälkeen tuli vesi. Onneks ei ollu ongelmia. Ssuon toisella puolella
oli joku piilopirtti jonka nurkilta otettiin jotain rasteja. Sitten lähdettiin tieltä kauemmas ja jollain rastilla hajos etukardaanin laatikonpuoleinen ristikko, kardaanu haarukoineen putos välipalkin päälle ja laatikon puoleinen haarukka siihen päälle. Seurauksena etuvedon ekseli poikki, jakiksesta kuoret halki ja pikkupuoli jumissa päällä. Rodeo Drive ilmoittaa tien vieressä olevalle rastille matkaa 750 metriä. Vinssausta ja Suskalle jalkapallomailaa, kumpaakin paljon kun takalukko on edelleen pois pelistä. Varmaan tunti puoltoista kun päästiin tielle ja siitä lähdettiin kisakeskukseen. Matkavauhti 15km/h
Kolmetuntia 2 min. oli ajoaikaa jäljellä kun päästiin toimistolle, Esa meinas että korjataan mutta ei ollu ehjää etuvedon laakerikantta, ja kotona huomattiin että on muutakin romua jakiksessa. Ilmottamaan toimistoon että tultiin maaliin. Laatikko kasaan ja odottamaan että kuramadot 2 tulee maaliin että saadaan autot lastattua.
Kutosalueeen eteläosa oli todella mukavaa ajettavaa ja pitkä kun mikä, lisää tämmösiä.
Kiitoksia järjestäjille, maanomistajille, kilpakumppaneille ja huollolle.
Oli ajoaikaa
hyvä että kutosalue kelpas,sinne eteläpuolelle ei valitettavasti moni ehtiny,olihan siinä lallin kans tehdessä puuhaa,et harmi.pisteetki piti
olla ihan ok...
Sain sitten viimeinkin väännettyä sopivan palikan jolla saa listat ketkä ovat käynneet milläkin rasteilla.
Html muodossa tästä (http://www.mylppy.com/linkitettyja/OffivarusteenLakeudenKutsuII/Offivarusteen_Lakeuden_Kutsu_II_Haetut_Rastit.html ).
CSV muodossa tastä (http://www.mylppy.com/linkitettyja/OffivarusteenLakeudenKutsuII/Offivarusteen_Lakeuden_Kutsu_II_Haetut_Rastit.csv) . <- Esim excelillä saa helposti auki
saiko moni haettua 185 rastin sieltä pellon kulmasta??? :D
Mudarakett kävi myös hakemassa sen rastin.Poismeno oli vähan hankala,kiitos kaverille joka vinssaisivat meität sieltä pois :) Kiitos myös järjestäjille ja kanssakilpailialle.Hauskaa kisaa oli, kun tagaluukukin jäätyi kiinni :D
Itse rastikuvia kaikista kilpailijoista ei varmaan mitenkään saa tänne ?????
Kisat tuli pirettyä kaikki meni kuin orotettiin eli hyvin. Kilpailijat olivat mallikelpoisia :D offareita siitä kiitos heille. Aika monella tais olla jotain hitsi hommaa kun pajalla kävin niin käryä oli ilimas kuin seppien pajassa :eek: Kökkä purukkaa saa myös kiittää kun jaksoivat olla metsän siimeksessä kisailijoita vahtimassa. Erityis kiitokset Kitkametin porukoille kun tulivat kisajärjestelyihin mukaan (hitsaamaan :D)
Kai sitä viel ens vuonna kisat piretään.
Itse rastikuvia kakista kilpailijoista ei varmaan mitenkään saa tänne ?????
öö... en kyllä ole kiinnostunut kiplailijoiden kakki-kuvista... :D
öö... en kyllä ole kiinnostunut kiplailijoiden kakki-kuvista... :D
Heh heh
No! tunnustetaan en osaa kirjoittaa :D
Itse rastikuvia kaikista kilpailijoista ei varmaan mitenkään saa tänne ?????
Tämä olis kyä hienoa taas.
Kaudella 2009 ja ekassa kisassa vuodelta 2010 oli tää palvelu olemassa, oli tosi mukava kahtella kuvia muista tiimeistä ja vertailla omiin touhuihin. Myös hylättyjä kuvia sai kivasti selattua sieltä.
Kuvathan löytyy viäkin osoitteessta: http://4x4.ruijanpallas.com
Ei oo vaan Mylpyllä vissiin ollu innostusta uutta systeemia muuttaa yhteensopivaks viä. Sitä odotellessa. ;)
Tämä olis kyä hienoa taas.
Kaudella 2009 ja ekassa kisassa vuodelta 2010 oli tää palvelu olemassa, oli tosi mukava kahtella kuvia muista tiimeistä ja vertailla omiin touhuihin. Myös hylättyjä kuvia sai kivasti selattua sieltä.
Kuvathan löytyy viäkin osoitteessta: http://4x4.ruijanpallas.com
Ei oo vaan Mylpyllä vissiin ollu innostusta uutta systeemia muuttaa yhteensopivaks viä. Sitä odotellessa. ;)
Kyllä mä sen jossain vaiheessa rakentelen toimivaksi, aikataulusta vaan ei ole tietoa:) Erinäisten tapahtumien kautta kun se vanha tuloslaskentasysteemi jouduttiin silloin parivuotta takaperin hylkäämään niin rakentelin silloin melkoista pikavauhtia korvikkeen, jolla ei silloin ekan kilpailun alussa vielä edes pystynyt tuloksia laskemaan... Tein sen silloin kisan aikana sen verran valmiiksi että saatiin tuloksen laskettua.
Sen jälkeen ei ole ollut pienintäkään intoa parannella systeemiä, mutta on tässä tänävuonna tullut aikapaljon lisäiltyä ominaisuuksia tuohon tuloslaskentaan. Tässä tän vuoden puolella varmaan luokkaa 30h yhteensä säätänyt sitä systeemiä helpommin toimivaksi ja tehnyt tarkisteluita joilla virheiden mahdollisuudet pienenevät. Tässä on vielä "muutama" juttu tehtävän ennenkuin tuota kuvat nettiin systeemiä pääsee väkertämään.
Täytyy tehdä aikapaljon muutoksia alkuperäiseen systeemiin. Aikaisemman tuloslaskentasoftan lapsuksista johtuen, joita sitten tuolla netin puolella on korjaillut, täytyy koko se nettisysteemikin käydä läpi ja muutella tietokantaa myös, että saadaan esimerkiksi näkyviin tieto siitä montako kertaa mikäkin kuva on tuloslaskennassa katsottu. Esimerkiksi tämän ominaisuuden olen tehnyt nyt tässä ennen Offivarusteen Lakeuden Kutsua, että pystytään helposti tarkistamaan ettei ole jäännyt kuvia katsomatta. Tässä kilpailuissa vähän reilu 50% kilpailijoiden kuvista on tarkistettu kahteen kertaan.
Näitä juttua kun tekee ihan harrastuneisuuden pohjalta, niin ei tule tehtyä silloin jos ei vaan jaksa kiinostaa ja tuntuisi että olisi parempaakin tekemistä. Eli homma menee eteenpäin aina kun motivaatio jostain iskee:)
Kyllä mä sen jossain vaiheessa rakentelen toimivaksi, aikataulusta vaan ei ole tietoa:) Erinäisten tapahtumien kautta kun se vanha tuloslaskentasysteemi jouduttiin silloin parivuotta takaperin hylkäämään niin rakentelin silloin melkoista pikavauhtia korvikkeen, jolla ei silloin ekan kilpailun alussa vielä edes pystynyt tuloksia laskemaan... Tein sen silloin kisan aikana sen verran valmiiksi että saatiin tuloksen laskettua.
Sen jälkeen ei ole ollut pienintäkään intoa parannella systeemiä, mutta on tässä tänävuonna tullut aikapaljon lisäiltyä ominaisuuksia tuohon tuloslaskentaan. Tässä tän vuoden puolella varmaan luokkaa 30h yhteensä säätänyt sitä systeemiä helpommin toimivaksi ja tehnyt tarkisteluita joilla virheiden mahdollisuudet pienenevät. Tässä on vielä "muutama" juttu tehtävän ennenkuin tuota kuvat nettiin systeemiä pääsee väkertämään.
Täytyy tehdä aikapaljon muutoksia alkuperäiseen systeemiin. Aikaisemman tuloslaskentasoftan lapsuksista johtuen, joita sitten tuolla netin puolella on korjaillut, täytyy koko se nettisysteemikin käydä läpi ja muutella tietokantaa myös, että saadaan esimerkiksi näkyviin tieto siitä montako kertaa mikäkin kuva on tuloslaskennassa katsottu. Esimerkiksi tämän ominaisuuden olen tehnyt nyt tässä ennen Offivarusteen Lakeuden Kutsua, että pystytään helposti tarkistamaan ettei ole jäännyt kuvia katsomatta. Tässä kilpailuissa vähän reilu 50% kilpailijoiden kuvista on tarkistettu kahteen kertaan.
Näitä juttua kun tekee ihan harrastuneisuuden pohjalta, niin ei tule tehtyä silloin jos ei vaan jaksa kiinostaa ja tuntuisi että olisi parempaakin tekemistä. Eli homma menee eteenpäin aina kun motivaatio jostain iskee:)
Että sitä motivaatiota jatkuisii, ne kuvat oli ihan kivaa katsoaa miltä päin toiset otivat sen rastin,älä ikina peräksi anna,vain tsemppia vaan :)
Piti kirjoitella kiitoksia jo aikoja sitten, mutta kun on vanha ja väsynyt niin kirjoitan nyt sitten vähän myöhemmin. Parempi myöhään!
Eli suuret kiitokset järjestäjille, kanssakilpailijoille ja maanomistajille hienosti järjestetystä ja haastavasta kisasta. Jälleen erilainen talvikisa: lumista ja talvista ja alla sula maa ja märkää! Me tultiin maaliin tällä kertaa hieman totuttua aikaisemmin, kun kisakiisselistä hajosi ohjaussimpukka. Mutta oikeasti ei kyllä yhtään harmittanut olla kotona jo aikaisin sunnuntaiaamuna :D
Pari kuvaa:
99 pisteen rastille saavuttiin onneksi yhtäaikaa Vitikaisen kanssa, niinpä yhdistettiin resurssit ja kolmen rampin taktiikalla saatiin kohtuullisen helposti autot rastille. Pikkuisen rupesi nousemaan vettä jään päälle Volvon ylittäessä monttua.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1135&pictureid=99989
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1135&pictureid=99990
Iso kuusi oli hauska ja aika helppo nakki :) Vaikeinta oli saada apina puuhun kun auto oli saatu paikoilleen, tuota liukasta pressukattoa pitkin ei päässyt ja kyljetkin olivat aika jyrkät:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1135&pictureid=99991
onko riittävästi käsiä rastissa ja autossa?
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1135&pictureid=99992
Ja minulta henkilökohtaiset, valtavan suuret kiitokset hauskasta yllätyksestä:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1135&pictureid=99988
K I I T O S !!! :)
Helskutti kun unohin tärkeimmän: kaikkein megasuurimmat kiitokset meidän überhuollolle eli Petelle, Nikolle, Tuulille ja muille Karkkosille jotka mahdollistitte jälleen kerran mukavimman mahdollisen reissun. Teidän ruuat rocks!
Että sitä motivaatiota jatkuisii, ne kuvat oli ihan kivaa katsoaa miltä päin toiset otivat sen rastin,älä ikina peräksi anna,vain tsemppia vaan :)
Nyt sitten pääsiäistä tuhlasin tähän kilpailukuvien nettigalleria systeemiin ja tuntui se lähtevän toimimaankin. Hyvinkin voi tulla yllättäviä ongelmia, en nyt ole kummemmin testaillut. Tässä kun uudesta systeemistä haluttiin vanhempaan dataa niin sai melkoisen monessa paikassa vähän rakennella convertointeja:)
Tässä sitten Offivarusteen Lakeuden Kutsu II kuvagalleria netissä.
http://4x4.mylppy.com/index.php?race=1
Nyt sitten pääsiäistä tuhlasin tähän kilpailukuvien nettigalleria systeemiin ja tuntui se lähtevän toimimaankin. Hyvinkin voi tulla yllättäviä ongelmia, en nyt ole kummemmin testaillut. Tässä kun uudesta systeemistä haluttiin vanhempaan dataa niin sai melkoisen monessa paikassa vähän rakennella convertointeja:)
Tässä sitten Offivarusteen Lakeuden Kutsu II kuvagalleria netissä.
http://4x4.mylppy.com/index.php?race=1
KIITOS!!! Ihan mahtava katsella kuvia tolleen, esim. ketkä kävi hakeen sen 99 pisteen rastin? http://4x4.mylppy.com/index.php?mode=controlpoints&race=1&controlpointnumber=279
Nyt sitten pääsiäistä tuhlasin tähän kilpailukuvien nettigalleria systeemiin ja tuntui se lähtevän toimimaankin. Hyvinkin voi tulla yllättäviä ongelmia, en nyt ole kummemmin testaillut. Tässä kun uudesta systeemistä haluttiin vanhempaan dataa niin sai melkoisen monessa paikassa vähän rakennella convertointeja:)
Tässä sitten Offivarusteen Lakeuden Kutsu II kuvagalleria netissä.
http://4x4.mylppy.com/index.php?race=1
Todellakin superia. Kiitokset jälleen Mylpylle!
Tässä sitten Offivarusteen Lakeuden Kutsu II kuvagalleria netissä.
http://4x4.mylppy.com/index.php?race=1
Vastaa lainaten
Tähän mä kysyin :D :D :D
Löyty tämmönen videonpätkä siivottaessa seuraavaa kisaa varten minkä kilpailunjohtaja oli mun koneelleni tunkenut. Laitetaanpa vaikka näkyviin, kun Vitikaisella on vähän hoppu pois alueelta...
http://www.youtube.com/watch?v=pt-Ttp0Tbzk