View Full Version : Huuto VHS nauhuri ja kasetteja
Videot ja muovikassillinen lapsille sopivaa materiaalia, scarttikaapeli.
osa näkyy huonosti osa vielä huonommin, joitain voi jopa katsella.
Lähtöhinta 0 € korotukset sillä välillä kuin sattuu miellyttämään, mieluiten nouto Vantaalta, jos joudun pakkaamaan/lähettämään, niin postikulut ja 10€ siitä huvista. 04o 3o9 1316, huuto loppuu 2.11 keskiviikkona kello 18.00 tai 5 minuuttia viimeisen huudon jälkeen.
Oliko lähtöhinta liian korkea?
uusi loppuaika on 9 päivä kuluvaa kuuta samaan aikaan. Jos siihen mennessä ei kelpaa, niin sorttiasema huolii..
Oliko lähtöhinta liian korkea?
uusi loppuaika on 9 päivä kuluvaa kuuta samaan aikaan. Jos siihen mennessä ei kelpaa, niin sorttiasema huolii..
Jos tuat mulle, niin tarjoon kaffet!
1€ jos noi videot toimii
Leksa
040- 829 4780
Voi kyllä koekäyttää hakiessa ennen lopullista ostopäätöstä.
Ja tuo 1 euronen kyllä voittaa Rompen keittämät sumpit :p
eli on ehdoton voittajasuosikki tässä tiukassa kisassa tällä hetkellä!
Ihan meinaa hiki nousta pintaan kun niin jännittää! Lapsille en ole vielä uskaltanut kertoa jos vaikka joku rahamies vie tän potin :-)
Voi kyllä koekäyttää hakiessa ennen lopullista ostopäätöstä.
Ja tuo 1 euronen kyllä voittaa Rompen keittämät sumpit :p
eli on ehdoton voittajasuosikki tässä tiukassa kisassa tällä hetkellä!
No jos mä sit lisään tarjoukseen kuuman munkin?
Mä sulle munkit näytän :p
En mä nyt jaksais lähteä tuota kasaa roudaamaan sinne jumalaan seljään taakse.. Somerolle saattaisi kulkeentua jollain aikavälillä..
Mä sulle munkit näytän :p
En mä nyt jaksais lähteä tuota kasaa roudaamaan sinne jumalaan seljään taakse.. Somerolle saattaisi kulkeentua jollain aikavälillä..
Pussillinen Jokioisten munkkeja si, saamari!
Jaaha, tääkin riemu loppu jo. Leksa lienee tuulettanut raivoisasti toista päivää voittoaan, kun ei ole vielä kuulunut.. :D
Pitänee huomenna soitella onnelliselle voittajalle.