tonikki
30.10.2011, 19:20
Ajattelin ennen turboprojektiani miettiä öljynjäähdyttimen asennusta autooni.
Miten tämä käytännössä toteutuu, ja minkä kokoista 2,3 turbodiesel jälkiasennus pelille suosittelette? Kingcab on kyseessä jossa on tunnetusti noita lämpöongelmia.
Mistä öljyn lähtö ja minne paluu? Laitetaanko suodattimen jalkaan vai oma kierto?
Ennen kyseisen härvelin asennusta ajattelin kuitenkin ostaa öljyn lämpötilamittarin ja katsoa onko lauhduttimelle todellista tarvetta. Ei varmaan pahaa tee kuitenkaan kun termostaatin kanssa liittää.
Vakionahan tuossa on jonkinlainen öljynjäähdytin joka siirtää lämmön veteen, mutta keulalle mahtuisi vielä ilmajäähdytteinenkin.
Miten tämä käytännössä toteutuu, ja minkä kokoista 2,3 turbodiesel jälkiasennus pelille suosittelette? Kingcab on kyseessä jossa on tunnetusti noita lämpöongelmia.
Mistä öljyn lähtö ja minne paluu? Laitetaanko suodattimen jalkaan vai oma kierto?
Ennen kyseisen härvelin asennusta ajattelin kuitenkin ostaa öljyn lämpötilamittarin ja katsoa onko lauhduttimelle todellista tarvetta. Ei varmaan pahaa tee kuitenkaan kun termostaatin kanssa liittää.
Vakionahan tuossa on jonkinlainen öljynjäähdytin joka siirtää lämmön veteen, mutta keulalle mahtuisi vielä ilmajäähdytteinenkin.