PDA

View Full Version : Myyty Romuhamsterille oiva kasa romua

Castrol
30.10.2011, 13:40
Elikkäs tuollainen kasa kaiken maailman kikaretta jos joku tarvitsisi. Erikseen en myy mitään paitsi samaan hintaan kun koko kasan ja loput saa kaupan päälle :)

Elikkä kaikki mitä tuosta albumista löytyy poislukien noi insat ne on myyty!!!
-Piipaa torvet myyty!!!!

Volvon osat on 240 sarjaa ja kuvista puuttuu vielä konepelti etuputkea jne...mutta kaikki mitä tallilla on volvon osaa kuuluu hintaan.
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=4051

+Muutama vetokoukku ylimääräisenä mukaan toinen terranosta ja toinen jostain muusta oliskohan ollu pajerosta......Terranon koukusta itse vetokuula+asennuslevy kun runko osa on osa terranon runkoa kun ei uskalla pois ottaa :)
Hinta:0€ tai mieltä järkyttävä tarjous

puh:0407034555

hpotteri
31.10.2011, 21:22
Mitä noi torvet tekee muuta kun näyttää homeiselta???

Rompe1
31.10.2011, 22:16
Mitä noi torvet tekee muuta kun näyttää homeiselta???

Huutaa PiiPaa-ääntä.

Ja Castrol vissiin miettii niille edelleen hintaa... ;) :D

Castrol
01.11.2011, 07:19
Enkö mä sille hintaa sanonu??? ei ku en kun sä tarjosit jotain teepakettia :) Juu ja ne huutaa piipaapiipaa kovaa ja korkeelta kompuran avulla joka kuuluu niihin mukaan.

Maksa siitä rompe 30€ niin saat viedä pesääs kun ite haet......tai tule paikan päälle tinkimään

Rompe1
01.11.2011, 07:26
Enkö mä sille hintaa sanonu??? ei ku en kun sä tarjosit jotain teepakettia :) Juu ja ne huutaa piipaapiipaa kovaa ja korkeelta kompuran avulla joka kuuluu niihin mukaan.

Maksa siitä rompe 30€ niin saat viedä pesääs kun ite haet......tai tule paikan päälle tinkimään

Kaupat sovittu, noudetaan jossain vaiheessa!

Castrol
14.11.2011, 21:19
Ilmoa muokattu!!!!

Rotta-Racing
15.11.2011, 18:17
missä rojut sijaitsee ? Klaukkala ?

jos vaan peräkärriin mahtuu ni voisin tulla hakemaan, lähinnä ne jouset ja muutama muu nippeli kiinnostaa, mut kaikki vien :D :D :D :D

irl
16.11.2011, 15:35
arin puolesta..juu kyl sä Niko paikan tiedät :) sama osoite ku munkin romuilla

Castrol
16.11.2011, 18:47
Siinähän se vastaus tuli :) tervetuloa vaikka lauantaina hakemaan kaiken saat viedä aivan varmasti!

Rotta-Racing
16.11.2011, 20:30
Siinähän se vastaus tuli :) tervetuloa vaikka lauantaina hakemaan kaiken saat viedä aivan varmasti!

Voisin tosiaan lauantaina tulla kulman jälkeen poikkeamaan :D

mä pirauttelen lähemmin aikatauluista..