PDA

View Full Version : Ostettu Kuumapesuri

Racingrabbit
29.10.2011, 15:28
Ostetaan kuumapesuri.
Budjetti tonni ja ensi viikon lopulla käydään ostamassa uusi Lavorin Rio,jos parempaa vaihtoehtoa ei siihen mennessä tarjota.

Kai Juvonen
Hämeenkyrö
040 6729788
racingrabbit@saunalahti.fi

Rompe1
29.10.2011, 17:00
Ostetaan kuumapesuri.
Budjetti tonni ja ensi viikon lopulla käydään ostamassa uusi Lavorin Rio,jos parempaa vaihtoehtoa ei siihen mennessä tarjota.

Kai Juvonen
Hämeenkyrö
040 6729788
racingrabbit@saunalahti.fi

Jos saa antaa vinkin, niin osta joku muu kun Lavor.

Racingrabbit
29.10.2011, 17:51
Jos saa antaa vinkin, niin osta joku muu kun Lavor.

Anna vinkki mitä muuta saa tuhannella eurolla?

Rompe1
29.10.2011, 18:11
Anna vinkki mitä muuta saa tuhannella eurolla?

Tonnilla saa vähänkäytetyn Kärcherin, tai Kränzlen...
Tai sit pistää pikkusen lisää butjettiin, ja ostaa uuden.

Tää on sit taas vaan mun mielipide, mutta tälläin "vanhemmiten" ja "laiskemmiten" sitä ostaa kunnon työkaluja millä harrastaa. Ei jaksa enää "paskojen" kans vääntää.

ranke
29.10.2011, 18:27
Mulla ollu monta vuotta kotikäytössä clenin pienin kuuma pesuri.

Olen ollut tyytyväinen vehkeeseen. Ei vastaa suurinta kärkkerin mallia tehollaan ja ominaisuuksillaan. Kivasti kuitenkin rasvainen lika irtoaa.

Kysy ft-centeristä Olli Riipi 35840 850 9248 jos siellä olis jotain tarjolla.

TEMÄHIK

Racingrabbit
29.10.2011, 18:33
Eipä noita tonnin laatupesureita ainakaan julkisesti ole myynnissä ollut.
Pistä vaan linkkiä jos jossain sellaista olet nähnyt.
Minkälaisen takuun niihin käytettyihin yleensä saa?

Olen yhden kerran ostanut käytettynä laatumerkin (Duofast) runkonaulaimen.Yhtään naulaa se ei ampunut pohjaan asti.Vittuunnuin ensimmäisen tunnin pura/kasaa yrityksen jälkeen ja kävelin paikalliseen halpahalliin ja ostin kiinalaisen runkonaulaimen että saan tehtyä homman loppuun.
Nyt olis joutavana pikkuvikainen (ei toimi) Duofastin runkonaulain omakustannehintaan 65€ ;)

Maajussi
29.10.2011, 19:42
......Nettikoneesta ostin itse viime keväänä ison kärsherin 400 eurolla.Vähän sika säkissä ku ei päässy paikan päällä kokeilee.Mut eniten pisti silmään se et öljy polttimesta ei ollut yhtään palanut maalit eikä tarrat kellastunu.Pesuri oli seissyt pari vuotta.Paikallisella pajalla prässättiin uus 25m letku ja avot.Oon ollu tosi tyytyväinen "löytöön".:cool:

pee
29.10.2011, 22:39
ja sen verran keltaisen kuumavesipesurin kierukoista, että on aika kalliita uusia...

oman halkaisin pakkasessa viime talvena, ja uusista huudeltiin noin tonnia, siis pelkästä kierukasta... Sakemanniasta löyty tuurilla mokoma 500 lla, mutta asia kannattaa pitää mielessä...

muuten oon ollu tyytyväinen keltaiseen... viitisen vuotta pesty, eikä valittamista, ja käyttö lähes ammattimaista...

33SD
30.10.2011, 15:05
Kaveri osti tuon minulta ja nyt olis varmaan joutilaana. Seissyt lämpimässä käyttämättömänä reilun vuoden. Voin kysyä hintaa jos olet kiinnostunut.

"Kuumavesipesuri KEW 38A2V-71 200baaria, Vie reilun kuormalavan verran lattiapinta-alaa, tässäkin pitkä paineletku noin 15m ja 1 pikaliitos välillä, helppo lyhentää, pesukahva vähäsen vuotaa, poltin pöläyttää välillä, korjaan jos kerkeen, vuodelta -88."

Racingrabbit
30.10.2011, 16:34
Kaveri osti tuon minulta ja nyt olis varmaan joutilaana. Seissyt lämpimässä käyttämättömänä reilun vuoden. Voin kysyä hintaa jos olet kiinnostunut.

"Kuumavesipesuri KEW 38A2V-71 200baaria, Vie reilun kuormalavan verran lattiapinta-alaa, tässäkin pitkä paineletku noin 15m ja 1 pikaliitos välillä, helppo lyhentää, pesukahva vähäsen vuotaa, poltin pöläyttää välillä, korjaan jos kerkeen, vuodelta -88."

Hieman iäkäs laite,mutta voithan sinä hintaa ilmoitella,niin katsotaan innostunko.
Ja kysy samalla että onko nuo viat korjattu,projektia en ole etsimässä.
Nykyään huollossa korjauttaminen on kallista ja varaosien saatavuus vanhempiin voi olla hieman kiven alla.

joojoomies
30.10.2011, 17:53
http://www.finfinet.fi/ Kysele tuolta.

Racingrabbit
30.10.2011, 18:11
http://www.finfinet.fi/ Kysele tuolta.

Kävin tuolta kysymässä valovirtapesuria muutama vuosi sitten ja silloin halvin heillä myynnissä ollut kylmävesi valovirtapesuri on lähemmäs tonnin hintainen.
Eipä mitä,voihan tuolta tarjouksen pyytää.

33SD
30.10.2011, 19:29
Hieman iäkäs laite,mutta voithan sinä hintaa ilmoitella,niin katsotaan innostunko.
Ja kysy samalla että onko nuo viat korjattu,projektia en ole etsimässä.
Nykyään huollossa korjauttaminen on kallista ja varaosien saatavuus vanhempiin voi olla hieman kiven alla.

500e jos siitä sais ja huolletaan tuo kahva ja poltin samaan rahaan. Mutta tosiaan ollut tuon reilun vuoden täysin käyttämättä että kaivellaan esille varastosta ja testataan toimivuus ensin jos vielä kiinnostaa.

Rompe1
30.10.2011, 19:34
500e jos siitä sais ja huolletaan tuo kahva ja poltin samaan rahaan. Mutta tosiaan ollut tuon reilun vuoden täysin käyttämättä että kaivellaan esille varastosta ja testataan toimivuus ensin jos vielä kiinnostaa.

Kaveri hommas nyt kesällä 1984 vuodelta olevaan Kärcheriin osia, et kyl ainaskin kyseisellä merkillä varaosatoiminta toimii.

33SD
30.10.2011, 21:32
Kaveri hommas nyt kesällä 1984 vuodelta olevaan Kärcheriin osia, et kyl ainaskin kyseisellä merkillä varaosatoiminta toimii.

Kyllä Kärcheriin osia saa, samoja osia käytetään todella monessa eri mallissa.

Racingrabbit
30.10.2011, 21:41

Pistäs kuvaa laitoksesta mulle sähköpostiin: racingrabbit@saunalahti.fi

mikkoimp
30.10.2011, 21:56
ja kyllä saa vanhoihin kewwihinkin vielä osia, itsellä 80 lukuinen 5,5kW kew, nykyään siis nilfisk..

mikkoimp
30.10.2011, 22:04
http://www.keltainenporssi.fi/ilmoitus/Muut%20koneet%20ja%20laitteet/PAINEPESURI/30630611?rowId=3

tommonen myös osui silmiin ja mahtuu heittämällä vielä budjettiinkin :D