PDA

View Full Version : Muhoksella ajopaikkoja

tuke
27.10.2011, 14:29
Eli onko muhoksella tai lähistöllä mitään "laillista" ajopaikkaa, missä vois käydä offaileen melkein vakiomaasturilla, ilman että maanomistaja ampuu kylet täyteen haulinreikiä??

Nuhapumppu
27.10.2011, 15:11
Eli onko muhoksella tai lähistöllä mitään "laillista" ajopaikkaa, missä vois käydä offaileen melkein vakiomaasturilla, ilman että maanomistaja ampuu kylet täyteen haulinreikiä??
Itse olen käynyt muutaman kerran nuilla offroad oulun ajopäivillä mutta aika vähän siellä yleensä on ollut ajelijoita. väghän on muhoksella ajopaikat hakusessa. Tuossa linkki offioulun ajopäivä keskusteluun http://www.offroadoulu.com/smf_forum/index.php?topic=2001.0 ja ajavat siis iinatissa joka parillinen lauantai jos on porukkaa.

tuke
28.10.2011, 18:20
Pittää kahtoa jos seuraavalla kerralla ku on oulussa ajot niin tulis kokeileen pääseekö tuolla mihinkään, ei oo vielä vinssiäkään...vai minkälaista maastoa siellä on?

Nuhapumppu
30.10.2011, 01:29
Pittää kahtoa jos seuraavalla kerralla ku on oulussa ajot niin tulis kokeileen pääseekö tuolla mihinkään, ei oo vielä vinssiäkään...vai minkälaista maastoa siellä on?
Aika monipuolista,ehkä enemmän kivikko painotteista. Kannattaa käydä kokeilemassa niin löytyy rajat autolle. Ja kyllä siellä yleensä vinssiautoja löytyy. Minkäslainen auto sulla muuten on?

tuke
30.10.2011, 10:19
Vitara

Nuhapumppu
30.10.2011, 11:41
Vitara
Sellainen camo maalattu? Jos niin olen sen kylillä muutaman kerran nähnyt. Kyllähän sillä pääsee jos vaan on joku näyttämässä merkkiä siellä kivikossa ja on panssarit kunnossa.

tuke
30.10.2011, 11:46
Sama pirssi on