EPO
07.03.2005, 09:11
YJ Wranglerin ratin purku osoittautui aloittelevalle Jeepistille haastavaksi. Tavoitteena kiristää "jossain" alempana ohjausputkessa olevat 4 löystynyttä ruuvia.
Ratti lähti nätisti, samoin rattilukon "sirkkelinterän näköinen" osa ja jousi. Vilkun koneistonkin onnistuin irroittamaan, mutta nyt on kaikki niin kiinteän tuntuista ettei uskalla oikein hienosäätölekaakaan käyttää. Oliskohan kellään räjäytyskuvaa tai muutoin vain hyvää neuvoa miten tuosta pääsee eteenpäin.
Ai niin kyseeessä on vielä tilttiratti.
Ratti lähti nätisti, samoin rattilukon "sirkkelinterän näköinen" osa ja jousi. Vilkun koneistonkin onnistuin irroittamaan, mutta nyt on kaikki niin kiinteän tuntuista ettei uskalla oikein hienosäätölekaakaan käyttää. Oliskohan kellään räjäytyskuvaa tai muutoin vain hyvää neuvoa miten tuosta pääsee eteenpäin.
Ai niin kyseeessä on vielä tilttiratti.