View Full Version : Ostetaan porttaaleilla oleva auto
Eräs asiakkaamme haluaa mogin tai volvolaisen akseleilla olevan valmiin auton, mitä hienompi sen parempi. Ei Projekteja tai ainakin lähes valmis pitää olla. Jos on mitään mahdollisuutta rekisteröintiin niin se plussaa...
Koo-Pee
0400 611 428
tapsa4x4
17.10.2011, 11:23
vois olla tollanen porttaali-patrol pikku laitolla kunnossa.on leimattu muutoksille moottoria lukuun ottamatta ja kone menee leimalle,ei hieno mutta etenevä ja kestävä laite,tarjouksia kuunnellaan.
Eräs asiakkaamme haluaa mogin tai volvolaisen akseleilla olevan valmiin auton, mitä hienompi sen parempi. Ei Projekteja tai ainakin lähes valmis pitää olla. Jos on mitään mahdollisuutta rekisteröintiin niin se plussaa...
Koo-Pee
0400 611 428
Kareksen Jooppi projektissahan on joku vihje että se auto vois ola myynnissä?
Niin ja olishan mulla Willyster, jos sillä ostajalla on "pakka kunnossa";)
Kareksen Jooppi projektissahan on joku vihje että se auto vois ola myynnissä?
Niin ja olishan mulla Willyster, jos sillä ostajalla on "pakka kunnossa";)
Joo kyllähän se joutas myydäkin kun sillä on jotain mua vastaan kun aina joku pistää hanttiin ku jotain yrittää tehdä siihen...
Mutta hieno=varmaan katsojan silmissä se asia
Valmis=No ajokuntoinen ainakin
Rekisteröinti=hohhoijaa
Hinta=todennäköisesti halvimmasta päästä(jos kiinnostus heräs niin jonkun hinnankin voin privana kertoa mutta näkyviin en taida kehdata laittaa)
Kerro kaverille, että soittaa mulle jos haluaa kestävän auton. Ei turhia porttaaliosien vaihteluita.
Mulla olis tuo porttaali UAZ,tosin Uazin omilla porttaaleilla.