simu_l
01.10.2011, 14:46
Kaveri osti tuossa tommosen datsunin, kauppoja tehdessä oli jo tieto kytkimen häiriöstä.
Ongelma on siis moinen että kytkin ei irroita kokonaan, pysyy paikallaan vaihepäällä kytkin pohjassa mutta pakki ei mene ilman kauheeta rutinaa ja muutkin vaihteet takertelee sekä ajossa rutisee kaikki.
Tuossa äskettäin käytin koko kytkimen hydrauliikan osina ja sieltä ei löytynyt mitään vikaa, ei vuotoja ei tiivisterikkoja.
Työsylinteri näytti kohtuu tuoreelta niin tuli semmonen mieleen että oisko siihen laitettu vääränlainen joka ois tilavuudeltaan liian iso eli näin ollen liikerata jäis lyhyeksi. Onko kukaa koskaa mitannu työsylkyn liikerataa?
Muita vinkkejä mistä kannattas alkaa katteleen hämminkiä?
Auto tosiaan -86 datsun pickup 4x4 ja SD koneella sekä erillisellä jakolaatikolla.
Ongelma on siis moinen että kytkin ei irroita kokonaan, pysyy paikallaan vaihepäällä kytkin pohjassa mutta pakki ei mene ilman kauheeta rutinaa ja muutkin vaihteet takertelee sekä ajossa rutisee kaikki.
Tuossa äskettäin käytin koko kytkimen hydrauliikan osina ja sieltä ei löytynyt mitään vikaa, ei vuotoja ei tiivisterikkoja.
Työsylinteri näytti kohtuu tuoreelta niin tuli semmonen mieleen että oisko siihen laitettu vääränlainen joka ois tilavuudeltaan liian iso eli näin ollen liikerata jäis lyhyeksi. Onko kukaa koskaa mitannu työsylkyn liikerataa?
Muita vinkkejä mistä kannattas alkaa katteleen hämminkiä?
Auto tosiaan -86 datsun pickup 4x4 ja SD koneella sekä erillisellä jakolaatikolla.