View Full Version : Lj70
Tuota hakua koitin käyttää avuksi mutten sillä löytänyt juuri mitään mitä kyseisestä autosta etsin. Eli mahdollisesti otsikon mukainen auto tulossa tontille, aiempaa kokemusta vain hj60 ja 61. Kuinka tälläinen kippo etenee, lähinnä tuo umpisessa kulkeminen kiinnostaa ja onko ylipäätään talviautona minkälainen. Turbo koneinen mutta onko kuinka virkeä vai pikemminkin uupunut taimi? Kestävyys mitä luokkaa? Minkä kokoisilla rattailla arvaa liikuttaa ja paljonko niille saa varata tilanrakennusta? Kiitoksia!
Tuota hakua koitin käyttää avuksi mutten sillä löytänyt juuri mitään mitä kyseisestä autosta etsin. Eli mahdollisesti otsikon mukainen auto tulossa tontille, aiempaa kokemusta vain hj60 ja 61. Kuinka tälläinen kippo etenee, lähinnä tuo umpisessa kulkeminen kiinnostaa ja onko ylipäätään talviautona minkälainen. Turbo koneinen mutta onko kuinka virkeä vai pikemminkin uupunut taimi? Kestävyys mitä luokkaa? Minkä kokoisilla rattailla arvaa liikuttaa ja paljonko niille saa varata tilanrakennusta? Kiitoksia!
Kulkeehan se, ja meneehän se, kuskista riippuu paljon ja auton rakenteluasteesta. Minkä ikänen LJ kyseessä?
-Captain-
01.10.2011, 09:36
Tuota hakua koitin käyttää avuksi mutten sillä löytänyt juuri mitään mitä kyseisestä autosta etsin. Eli mahdollisesti otsikon mukainen auto tulossa tontille, aiempaa kokemusta vain hj60 ja 61. Kuinka tälläinen kippo etenee, lähinnä tuo umpisessa kulkeminen kiinnostaa ja onko ylipäätään talviautona minkälainen. Turbo koneinen mutta onko kuinka virkeä vai pikemminkin uupunut taimi? Kestävyys mitä luokkaa? Minkä kokoisilla rattailla arvaa liikuttaa ja paljonko niille saa varata tilanrakennusta? Kiitoksia!
helpompi LJ:n alle on 37" saada mahtumaan ku 60-sarjalaisen alle :) ei taida vakiona mikää hirvee raketti olla mut isompi turbo ja avarampi putkisto ni alkaa jo vähä paranemaa... ja kyllähän vanhakoppasesta (-89 tai vanhempi) ainakii hitsattavaa korista löytyy, runko ihan tapauskohtane, voi olla hyväkin.
Se on -88 ja tällä hetkellä täysin vakio. Vähäisten kilometrien takia en viitsisi hankkia tuollaista hj:ta kun ovat niin pirun kalliita verojen/vakuutuksien puolesta. Bensa maastureita mietin mutta ei se 1,0 susuki tai vastaavasti jotkut 3,0 v6 runnerit yms houkuttanut tarpeeksi. Paria koiraa tarkoitus kuskailla metsällä ja kulkea töissä.
Auto on leimattu n.viikko sitten eli ei luulisi olevan se kaikkein toivottomin, toisaalta on niitä leimattujakin pahoja nähty. Mites tuon alustan suhteen kannattaa tehdä niin että hinta/laatu suhde pysyy hanskassa?
2" korotusjouset ja iskarit alle vaan niin pysyy vielä ihan ajettavana tiellä..cooleri keulalle ja isompi turbo,pumppua hiukan viilaat..niin jaksaa isommillakin renkailla vetää..ja sitte se joskus karkaa lapasesta kuitenkin rakentelun suhteen..kokemusta on..heh..
Tallissa eilen juuri kattelin kun olis pari ylimääräistä cooleria, ootteko laittaneet vakio pakosarjaan isompaa turboa(mitä laatua) vai vääntäny kokonaan uuden? Minkämoinen tuo alustasarja, oon nyt vähän pihalla että onko näissä ollenkaan lehtijousia niinkuin hoojiissä vai kierrejousilla toteutettu alusta? Korin korotus tapahtuu samaan malliin varmaankin kuin hoojii?
siinä olis valmiiksi vähän rakenneltu läjä
eikä oo suuremmin mätä vikaa
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=87877
Jep, mutta tarkoitus vaihtaa tämän hetken käyttöauto tuohon lj:hin. Toki voisin tuohonkin vaihtaa.
Tallissa eilen juuri kattelin kun olis pari ylimääräistä cooleria, ootteko laittaneet vakio pakosarjaan isompaa turboa(mitä laatua) vai vääntäny kokonaan uuden? Minkämoinen tuo alustasarja, oon nyt vähän pihalla että onko näissä ollenkaan lehtijousia niinkuin hoojiissä vai kierrejousilla toteutettu alusta? Korin korotus tapahtuu samaan malliin varmaankin kuin hoojii?
itsellä oli vakiopakosarjassa hj61:sen ct26 turbo,meni aika nätisti paikoilleen(kiinnitysreikiä hiukan pirralla soikeaksi ajaa niin sopii..toki parempiakin turboja olemassa jos vaikka peltisarjan tekee..tällä hetkellä on tekniikka vahtumassa vähän uudempaan..vanha 2lt tuli myytyä