View Full Version : Rengas Online
SunFire Red
30.09.2011, 15:00
Oletteko tilanneet otsikon paikasta renkaita,tuleeko luvatussa ajassa? Näyttäs vaan olevan aika halpoja.
Henkilöauton rinkuloita oon tilannu 3 sarjaa, ekat jo nelisen vuotta sitten, viimesimmät tilasin edelliseen käyttikseen viime pääsiäisenä, tuli hyvät noksut hyvään hintaan.
Tullut alta kahteen viikkoon(en muista missä ajassa lupasivat lähettää...)
Mutta tyytyväinen oon palveluun ollut, ja on ollut tuoreita renkaita eikä mitään kaks vuotta varastossa lojuneita mitä suomesta välillä saa kun uudet ostaa.
Multa ainakin kehut rengasonlinelle, käytän itse ainakin jatkossa.
SunFire Red
30.09.2011, 15:43
Tilasin vaan renkaat sieltä ja maksoin Visalla.Tuli ensin tilausvahvistus sähköpostiin ja pari tuntia sen jälkeen sähköpostia että pitäisi tilaus vahvistaa maksamalla rahat tilille.???
Ööö, mulla kyllä on visalla onnistunut aiemmin... Ja renkaat tulleet kotiovelle saakka luvatusti.
Mä maksoin ihan laskuna omalla tilillä, ilman visaa. Tarkasta tililtäsi, että onko summa lähteny, ja sitten ilmoitat siitä heille?
Pari sarjaa ostanu, ja ovat tosiaan tuoretta tavaraa.
Lasku hommalla varmaan viisi sarjaa renkaita joka lähtöön, aina on menny alle kaks viikkoo ilman ongelmia.
Justiin tuli kierros cooper discoverer stt:tä 35.12,5.15 870e. Toimitus kesti 7vrk. Tekniikka&jutustelussa läppää.
laskulla itekkin maksanut.,...
Viime keväänä tilasin yhden sarjan ja VISA:lla maksoin. Kaikki sujui ilman ongelmia ja renkaat tuli viikossa pihaan saakka.
pari rengassarjaa tilannut joskus..ei ole ollut ongelmia ja tulleet aika nopsasti ihan pihalle asti..
Tilasin vaan renkaat sieltä ja maksoin Visalla.Tuli ensin tilausvahvistus sähköpostiin ja pari tuntia sen jälkeen sähköpostia että pitäisi tilaus vahvistaa maksamalla rahat tilille.???
Onko sulla Visa-kortilla riittävästi luottorajaa ? Jos olit ostellut kortilla aikaisemmin jotain muuta, niin luottoraja ei enää riittänyt renkaisiin, ehkä.
Justiin tuli kierros cooper discoverer stt:tä 35.12,5.15 870e. Toimitus kesti 7vrk. Tekniikka&jutustelussa läppää.
Nää maksoin visalla.
tilannut kummallakin kertaakaan ei ole ollut ongelmia joskus tullut toki renkaita eka 2kpl ja parinpäivänpäästä loput 2kpl...
SunFire Red
22.10.2011, 19:02
Maanataina tuli vihdoin renkaat,3kpl oli sitä mitä tilasin mutta yksi aivan muuta,tilasin kyllä 4kpl samanlaisia.Tiistaina pitäisi kadonneen kappaleen olla kotona,mutta en voi kyllä itse kehua firman meininkiä.
Viikko sitten tuli renkaat tuolta. Kaikki meni ihan niinkuin pitikin ja toimitusaika oli tasan viikon. Otin toimituksen suoraan ko. puljun suositteleman asennuskumppanin pajalle niin ei tarvinnut edes murehtia lähetyksen vastaanottamisesta.
t.haapala
22.10.2011, 20:27
On muutamat sarjat tullu tilattuu ja aina on tullu sitä mitä pitääkin, ja n.viikon
päästä tilauksesta. Ei mulla ainakaan pahaa sanottavaa...
Nuhapumppu
22.10.2011, 21:22
Maanataina tuli vihdoin renkaat,3kpl oli sitä mitä tilasin mutta yksi aivan muuta,tilasin kyllä 4kpl samanlaisia.Tiistaina pitäisi kadonneen kappaleen olla kotona,mutta en voi kyllä itse kehua firman meininkiä.
Tämähän on kuljetusfirman vika,R-O vain antavat toimeksiannon kuljetusfirmalle että nämä osoitteeseen nnnn ja jos kuljetusfirma ne hukkaa niin minusta se ei ole R-O:n vika ollenkaan.
Itsellä on ainakin toiminut ja tilaan jatkossakin tuolta.
t.haapala
03.11.2011, 12:35
Maanantai illalla laitoin tilauksen menemään ja tänään (torstai) aamulla
tuli renkaat perille. Ei valittamista vieläkään :)
Tilattu renkaat 205/45 ZR16 kun oli siellä halvat. Tilaus sisään 24.9.2011. Saman tien tuli kuitti ja tilausvahvistus, jossa ilmoitettiin toimitusajaksi 3-5 arkipäivää. Parin kyselyn jälkeen renkaat saapuivat (illalla klo 22:00!!!) 25.10.2011 ja kuittasin paketit itselleni. Kuski lähti renkaat sauhuten ja avasin paketit saman tien ja KAPPAS KUMMAA, oli lähetetty 4kpl 195/65 R15 KAIKKEIN HALVIMPIA renkaita.
No HETI ilmoitus jotta väärää tavaraa tullut (vain sähköpostilla), ja vaatimus jotta renkaat tänne ja sassiin!
Seuraavana päivänä tuli kysely, jotta mitä on paketissa tullut ja mitä olisi pitänyt olla, joten vastaus (kopio tilausvahvistuksesta) ja ilmoitus saapuneista "kiinanpaskoista".
Sitten menikin viikonlopun yli ja taas kysely "jostakin" lipuista ja lapuista, joten vastasin, jotta ei kuulu mulle, selvittäkää itte sotkunne ja tilattu tavara tänne, tai rahaa korkojen kera.
Meni seuraavaan päivään ja tuli taas sähköposti, jotta väärät renkaat tullaan noutamaan PÄIVÄLLÄ kotoa, joten olkaa paikalla, kun soitellaan. Ja heti perään tuli uusi posti jossa ilmoitettiin uudesta tilauksesta ja toimitusaika taas 3-5 päivää.
Vastasin, jotta jos päivällä hakee, niin sitte odottaa niin kauan, jotta olen paikalla, koska saapunet tavarat eivät ole omaisuuttani, joten voin jättää ne vaikka pihalle odottamaan.
10min postin jälkeen tuli Suomesta soitto, jotta olisinko paikalla, jotta noutaisivat renkaat. No enpä tietenkään, mutta mahdollisesti klo 19 jälkeen EHKÄ, mutten varmasti.
Tuskaisen nurinan jälkeen sanoin, jotta jos asiassa jotain vaikeeta, niin renkaat löytyy autotallin edestä kerrostalon pihalta, ja voin laittaa tekstarin kun ne siinä on, omia kun ei ole niin ei kiinnosta tippaakaan. Sain uhkauksia, jotta olen varastanut ja asiasta tehdään rikostutkinta ym. joten punaisesta luurista linja pimeex ja illalla renkaat tallista pihalle ja tekstari perään. Oli renkaat noudettu 5min sisään pihalta, kun en kotiin ehtiny kun oli paketti kadonnu oven edestä ja puhelimessa viesti "noudettu, kiitos pa..apää", johon vastasin "selvä. T:Mikki"
Tämän jälkeen tuli Delticom:lta sähköposti, jossa pyyettiin faksaamaan tai skannaamaan kopio rahtikirjasta. Lyhyt ja ytimekäs vastaus: --> ei oo, eikä kiinnosta, mutta vaadin korvausta toiminnan takia, koska auto johon renkaat tilattiin meni katsastuksen näytöaika umpeen ja kustannuksia siitä 39,00€ ja tilille saa suorittaa tai sitten PayPal:n
VIIDELTÄ eri henkilöltä tuli sähköpostia jossa pahoiteltiin asiaa, mutta kukaan ei luvannut mitään, joten kaikille sama vastaus: - olkaa ihan rauhassa pahoillanne koska minä en ole, mutta 39,00€ kassasta rahaa ja tähän taskuun.
Tuli kuvioon kuudes henkilö, joka ilmoitti taas olevansa pahoillaan, ja rahallista korvausta ei tipu, mutta jotakin rengastyötä tai muuta "ei rahallista" korvausta voidaan suorittaa.
Vastasin jottei onnistu, koska kärsitty vahinko on suoraan rahallista, joten kättä taskuun ja perustelut laskelmineen, mihin perustuu. JOS EI ONNISTU, Hyvinkään kuluttajaneuvonta palaa asian tiimoilta kyselyineen, enempää asiassa minulle ei ole sanottavaa.
PayPal tilille suoritettiin 39,00€ eikä kenelläkään ilmoitettu olevan enään paha mieli...:D:D
Ja tilatut renkat muuten saapui kahdessa päivässä kun oikein laittoivat tulemaan!!!:rolleyes:
Lopuksi, kerran aion vielä kokeilla miten sieltä tavaraa tulee....
Miten Saksasta voi tulla seuraavan vuorokauden sisään renkaita kun eihän ne niitä lennättämällä kuljeta kuitenkaan? :eek: Johan sieltä laiva seilaa toista vuorokautta...
Miten Saksasta voi tulla seuraavan vuorokauden sisään renkaita kun eihän ne niitä lennättämällä kuljeta kuitenkaan? :eek: Johan sieltä laiva seilaa toista vuorokautta...
Ilmeisesti eivät tulleet saksasta? Oon kuullut et niillä olis varasto suomessakin,eräs kaveri sieltä tilannut muutaman kerran. Sillä oli kerran sama homma et oli tullu ihan väärää tavaraa,oli sitte saanu jonku vaivasen hyvityksen hommasta. Mutta loppujen lopuksi oli tavara tullut ja edulliseen hintaan. Periaatteessahan kuormakuirjan kuittaamalla hyväksyt toimituksen kokonaisuudessaan,eli parastahan on että ennenkuin kuittaat mitään tarkastat tavaran. Jos kuski jättää tavaran ilman kuittausta ni sillon ei ole asiakkaan vastuulla.
Nuhapumppu
03.11.2011, 22:04
Kyllä ne niitä lennättääkin sieltä tulemaan,omat renkaat kun pyöri 5päivää DPD:n terminaalissa saksassa,sitten laitoin tiistaina viestiä että renkaat pitää olla täällä viikonloppuun mennessä, ja torstai aamuna oli renkaat mulla,ja kyllähän nuo lennättämällä suomeen oli tulleet. Eikait niillä suomessa mitään varastoa taida olla,aikoinaan vissiin ollut suomessa tuo toiminta kun tuo kaveri puhuu/kirjoittaa ihan sujuvaa suomea,ainakin se kenen kanssa minä asioin.
Eikait niillä suomessa mitään varastoa taida olla,aikoinaan vissiin ollut suomessa tuo toiminta kun tuo kaveri puhuu/kirjoittaa ihan sujuvaa suomea,ainakin se kenen kanssa minä asioin.
Joku "virhevarasto" varmaankin on, kun noutivat niin innokkaasti tavaraa poispäin ja oli rengasliikkeen auto. Tilanne kun oli niin nopea etten edes nähny kun kylkitekstin MB Viton kyljestä, mutta jäi epäselväksi oliko "joku" paikallinen paja???
Renkat tuli Vantaan varastoon DPD:n kautta päivässä, joten Luftwaffe varmaanki kiikutti ne tänne härmään. Toisaalta mulle ihan sama, kunhan sain tavaran minkä tilasin...:cool::cool::cool:
saatanan kusinen paikka perkele, 2 viikkoo talvikiekkoja odottelin ja sit tulee viestii ettei pysty toimittamaan eikä ole korvaavaa tuotettakaan tarjota, miksi pitää tuotteita myynnissä jollei ole varastoakaan? noh toivottavasti nyt camskill toimittaa paremmalla tuurilla:D