Kirjaudu sisään

View Full Version : Isuzu Trooper


04.03.2005, 08:58
Hei,
voisiko joku ystävällinen sielu kertoa kyseisestä autosta hyviä ja huonoja puolia. Rahaa on vähän mutta iso auto tarttis saada ja nuo ovat halvimpia ainakin ostaessa(puhutaan siis 80-luvun lopun autoista). Minkälainen neliveto näissä on(eli saako pois päältä ja miten veto on jaettu renkaille)? Onko autotalli.comin antama 9.7l sadalla oikeaa tietoa myös näin vanhassakin autossa? Mitä tyypillisä vikoja? paljon varaosat maksaa verrattuna vastaaviin muissa? Vertailun vuoksi olisi kiva tietysti tietää myös land cruiserin(ison) ja patrollin vastaavia tietoja. Kiitos sinulle joka vastaat,

Markus

Note! This message was posted anonymously!

Tapsa_ja_Dumbo
04.03.2005, 09:01
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/topic.asp?TOPIC_ID=4638

Ja kandee muutenkin kokeilla tota "Search" toimintoa

- - 33" on aikuisten oikeesti 838,2mm - -

04.03.2005, 09:04
kiitos,
en nähny sellasta sivulla niin tein tän topicin. sorry

Note! This message was posted anonymously!

Tapsa_ja_Dumbo
04.03.2005, 09:14
No worries, eihän täs vahinkoa ole syntynyt.

- - 33" on aikuisten oikeesti 838,2mm - -

veejii
04.03.2005, 09:22
Rekisteröidy ihmeessä Markus, kun tuo söötsi ei taida olla käytössä muuten

jpl
04.03.2005, 09:25
Tuossa asiaa ruupertista:
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/topic.asp?TOPIC_ID=5468

HJ61 & LJ70

Markus83
04.03.2005, 09:33
Kiitoksia vaan kaikille,
tuoltahan noita vikalistoja sit alkokin jo löytymään
..ja rekisteröidyinkin..

Mites muuten ton Trooperin kulutus? Joku mainitsi 9-10 sadalla, pitääkö paikkaansa? Patrol ja Pajero ainakin näyttää vievän paljon enemmän(puhumattakaan jenkeistä, joissa tietysti myös isommat motit). Onkos tämä Trooperi tosiaan kaikkein vähiten kuluttava kokoluokkansa autoista?


Edited by - Markus83 on 04/03/2005 10:23:47

04.03.2005, 12:04
Etpä taida pieniruokaisempaa maasturia löytää kuin Trooper.Kesäkelillä päästy 8 litran KESKIKULUTUKSIIN.2.8 litranen suoraruiskukone mukava raskaassakin käytössä eli vetohommissa.1000 kg:n vene perässä kulutus jää silti alle 12 litran.Nykyinen gr Patrol vie tyhjänäkin saman.
Noita Trooppereita työpaikalla oli 4 kappaletta turbottomasta 2.3 litrasesta tohon 2.8:iin.Yhteensä niillä taivalta 1.6 miljoonaa kilometriä.Yhtään isoa remonttia ei tarvinnut tehdä.Lähinnä jarruihin,iskareihin ja jousitukseen kevyttä huoltoa.
Jostakin syystä parempia pääsemään kuin vastaavat Pajerot/Patrollit.
Voi kyl käytölläkin olla osuutta tuohon pääsemiseen/toimivuuteen.

Note! This message was posted anonymously!

Hujane
04.03.2005, 23:35
No,kulutus kesä-syys säällä jopa 8 matkalla..siis 2.8tdic..osat maksaa saman kuin muihinkin,paitsi moottorin,pitää tilata saksasta...
osahintoja: laturi-199e,jarrupalat22e,vetarin nivel 151e,ja vielä se hyvä tuossa on että takana levyt!!

Ajellaan me volvolla vaan...ja bankulla!!

freddie
05.03.2005, 08:07
quote:Vertailun vuoksi olisi kiva tietysti tietää myös land cruiserin(ison) ja patrollin vastaavia tietoja.

'patrollin kulutus' hakusanalla, http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/topic.asp?TOPIC_ID=6826



--
Patrol 3.3 4x4
Honda XL600 2x1
Pajero V6 3000 (emännän kauppakassi)

jpl
05.03.2005, 10:11
Tuolla edesmenneellä -87 Patrollilla ilman turboa maantieajossa kulutus oli 10 - 11 litraa. Tuolla HJ61:llä kesällä 11 ja talvella osittain nelivedolla 12 - 12,5.

HJ61 & LJ70