View Full Version : Himalaja 24h 21-22.10 2011
http://www.etsama.com/images/Himalaja2011_etusivu.jpg
Kilpailukutsu: http://etsama.com/Himalaja2011_kilpailukutsu.php
Ilmoittautuminen: http://www.4x4cup.com/
Osallistujaluettelo: http://www.4x4cup.com/index.php?sivu=ilmoittautuneet&kid=19
Yleisökartta: http://www.etsama.com/Himalaja2011_yleisokartta.php
Kannattaa huomioida, että kilpailussa ajetaan viidessä eriluokassa! Tänäsyksynä mukana myös uutena safariluokka. (safari luokka ei kuulu cup sarjaan)
Mikä tämän safariluokan tarkoitus on?
Saada uusia "kilpailijoita" ja enemmän osanottajia jotta kisa kannattaa järjestää??
Mikä tämän safariluokan tarkoitus on?
Safariluokalla on tosiaan tarkoitus tarjota niin uusille, kuin vanhoillekin lajin harrastajille tilaisuus päästä touhuamaan ja testailemaan kunnon reiteillä vehkeitten ja joukkueen kestävyyttä.. Tai ainakin päästä vähän touhuamaan ja paistelemaan makkaraa, ei niin hirveän hc mielessä. Monelle osallistumiskynnyskin voi olla vähän pienempi, kun ei vedetä niin tosissaan, osallistumismaksu on pienempi jne. Jollain voi myös olla kalustokin vähän vaihtelevampaa, mitkä on vaikeampi sijoittaa sitten noihin "normi" luokkiin.:rolleyes:
Säännöissä esim "Auton tulee olla rekisteröity sekä katsastus täytyy olla voimassa." On safariluokan säännöissä, tämä kyllä karsii sen "vaihtelevan" kaluston pois? En ainakaan keksi safariluokan autoa joka ei muihin cuppiluokkiin sopisi. Voi se puolikas osallistumismaksu tietty olla jollekkin se ratkaiseva tekijä, järjestäjältähän se raha vain on pois. Cup-luokkienkaan säännöt eivät edellytä että olis pakko "vetää tosissaan", voihan se jollekkin olla vaikea hillitä kilpailuviettiä?
Tuo safariluokka on loistava keksintö kaikin puolin. Minun mielestä se ei ole mistään cup luokasta pois, ja jos ei muuta niin se kannattaa ajatella vaikka vip lippuna parhaille katselupaikoille... Siis sinulla on tieto missä tapahtuu (rastilistat) ja mahdollisuus mennä autolla perille asti. Jos tulee semmoinen olo että kyl tonne mäkin olisin ajanu niin eikun hurauttaa ja ottaa kuvan.
Tuo Safari luokka käy harjotuksena varmaan hyvin. Jos saatas pahero kilvitetttyä nii toi olis kai se vaihtoehto mihin lähtis, kun eipä oo noita kisoja alla. Jos kerran rastit ja pisteet on samat, nii saapahan siinä vertailua tehtyä tuloksissa ja sitten talvi olis aikaa valmistautua oikeisiin koitoksiin.
"...järjestäjältähän se raha vain on pois."
Meillä on Etsamassa panostettu aina paljon mainosmyyntiin, jotta
saisimme järjestettyä mahdollisimman hyvät puitteet kaikille kilpailuillemme.
Itsestään tarkoitus ei ole kuitenkaan tehdä kilpailuilla voittoa, vaan saada aikaan hyvät kisat jossa kilpailijat, yleisö sekä työntekijät viihtyvät. Tekemättä kuitenkaan tappiota.
Eli minusta optimi tilanne olisi se, että kilpailuissa ei tarvitsisi olla osallistumismaksuja ollenkaan, vaan yhteistyökumppanit mainostilaa vastaan rahoittaisivat koko toiminnan.
Se tuskin tulee olemaan ikinä mahdollista, mutta aina voi yrittää.
Kirjoitusten perusteella oon ollu pitkään siinä käsityksessä että Piparix on asiamiehiä, ja tämä todisti sen. Syvä kumarrus sulle ja muille kisan järjestäjille. :)
sori kevyt OT
Onhan toi hauska idea kisaturistien kannalta kun pääsee pelipaikoille räppäilemään suht edullisesti ja katselemaan kisaa. Näen tässä vaan uhkakuvina sen, että täyden rahan kilpailuun osallistuu vain ne jotka tosissaan kilpailee pääsystä kolmen parhaan joukkoon tai cupin pisteistä. En tiedä haittaako se muita kuin järjestäjää jos sitäkään joten se siitä. Enemmän ongelmia vois kuvitella aiheuttavan safariautojen känniapparit ja cup kisaajat valittaa tien tukkona olevista kiireettömistä hupiajelijoista.
"Safari luokkaan sekä -Cup- sarjaan kuuluvat ajoneuvot eivät saa auttaa mitenkään toisiaan kilpailun aikana! Jos auttaminen on kuitenkin kilpailun jatkumisen kannalta tarpeellista, niin aina ensin pitää pyytää lupaa kilpailukeskuksesta."
Tohon kaipais tarkennusta. Tarkoitetaanko tässä todella ajoneuvoja vai tiimejä? Siis saako huoltomiehet ajella rastialueilla mukana kunhan ajoneuvot ei auta toisiaan: hinaa, vinssaa tai anna apuvirtaa? Saako luvan jos kyse on a) rastille juuttuneesta cup-auton tiellä olevasta safariautosta b) toisen joukkueen kilpailun jatkumisesta?
Ei millään pahalla, kyselen vain kun asia on uusi. Toivottavasti uusi luokka onnistuu hyvin ja tuo lisää harrastajia lajiin mukaan.
Meillä on Etsamassa panostettu aina paljon mainosmyyntiin, jotta
saisimme järjestettyä mahdollisimman hyvät puitteet kaikille kilpailuillemme.
Itsestään tarkoitus ei ole kuitenkaan tehdä kilpailuilla voittoa, vaan saada aikaan hyvät kisat jossa kilpailijat, yleisö sekä työntekijät viihtyvät. Tekemättä kuitenkaan tappiota.
Eli minusta optimi tilanne olisi se, että kilpailuissa ei tarvitsisi olla osallistumismaksuja ollenkaan, vaan yhteistyökumppanit mainostilaa vastaan rahoittaisivat koko toiminnan.
Se tuskin tulee olemaan ikinä mahdollista, mutta aina voi yrittää.
Hienoa että joku yrittää kehittää jotain uutta.
Tosiasiahan taitaa olla että kisoihin lähtöviivalle menneiden aikojen yli 100 auton tilalle ilmestyy enään keskimäärin alle 50 autoa kaikki luokat yhteensä laskien.
Tuostahan voisi vetää johtopäätöksen että tuote ja asiakas ei kohtaa?
Itse menneenä kesänä olin mukana 8h ja 10h "kisoissa" ja ne sopi meikäläisen vartalolle ja autolle mainiosti.
Safari sarja hyvä alku mutta toisilla kilpailu viettiä taitaa olla vielä jonkun verran jäljellä :)
Ilmeisesti muitakin lyhkäsemmistä kisoista kiinnostuneita on?
Eli olisiko ideaa ottaa ohjelmaan CUP kisojen rinnalle sarja jossa isoin tavoite olisi itsensä voittaminen?
Esim. kaluston osalta joku rengas koko rajoitus ja miehistö vaikka 2 ukkoo.
Kilpailu aika 10-12h lähtö pari tuntii kuumanryhmän jälkeen ja maaliin hyvissä ajoin ennen "kilpasarjan tiimejä" ?
Jos kisoja järjestävien porukoiden mielenkiinto tai resurssit loppuvat ei kukaan noita kisoja sitten varmaan järjestä.
Kun saataisiin mahdollisimman monta autoa lähtö viivalle se olisi varmaan win win tilanne kaikkien osalta.
tuollaista nyt tuli vain mieleen.
T: mää
"Safari luokkaan sekä -Cup- sarjaan kuuluvat ajoneuvot eivät saa auttaa mitenkään toisiaan kilpailun aikana! Jos auttaminen on kuitenkin kilpailun jatkumisen kannalta tarpeellista, niin aina ensin pitää pyytää lupaa kilpailukeskuksesta."
Tohon kaipais tarkennusta. Tarkoitetaanko tässä todella ajoneuvoja vai tiimejä? Siis saako huoltomiehet ajella rastialueilla mukana kunhan ajoneuvot ei auta toisiaan: hinaa, vinssaa tai anna apuvirtaa? Saako luvan jos kyse on a) rastille juuttuneesta cup-auton tiellä olevasta safariautosta b) toisen joukkueen kilpailun jatkumisesta?
Ei millään pahalla, kyselen vain kun asia on uusi. Toivottavasti uusi luokka onnistuu hyvin ja tuo lisää harrastajia lajiin mukaan.
Tuo sääntöteksti olisi tietysti selkeämpi näin: Safari luokkaan sekä -Cup- sarjaan kuuluvat autokunnat eivät saa auttaa mitenkään toisiaan kilpailun aikana! Jos auttaminen on kuitenkin kilpailun jatkumisen kannalta tarpeellista, niin aina ensin pitää pyytää lupaa kilpailukeskuksesta.
Tämän kappaleen tarkoituksena ei ole hankaloittaa kilpailijoita, vaan karsia pois mahdollinen "varjo-auton" käyttäminen kilpailussa. Jollain tuli kuitenkin ensimmäisenä mieleen että joku kaveri lähtee "safaroimaan" mukaan, ja kuljettaa eväät, varaosat, työkalut, etsii rasteja valmiiksi, auttaa vinssillä tarvittaessa yms. yms.
Cup kilpailijoiden ja safari luokan kilpailunumerot tulevat olemaan selkeästi toisistaan erotettavissa, jolloin valvonta väärinkäytöksien suhteen helpottuu.
Huoltomiehet, yleisöstä puhumattakaan pysyvät edelleen autoinensa kilpailualueen ulkopuolella.
Luvan saaminen ristiin-auttamiseen ei ole automaattista, mutta todennäköistä.
Samantyyppisellä kaavalla mennään tässä asiassa, kuin kilpailijat normaalistikkin auttavat toisiaan kisoissa.
Saamani tiedon mukaan 4x4 Cup sivujen ilmoittautumisessa ei ole erikseen safari luokkaa! vaan täytyy ilmoittautua original luokkaan ja tiimin nimen eteen tulee kirjoittaa safari. Näin osataan jakaa kilpailijat oikeisiin luokkiin.
Tuo sääntöteksti olisi tietysti selkeämpi näin: Safari luokkaan sekä -Cup- sarjaan kuuluvat autokunnat eivät saa auttaa mitenkään toisiaan kilpailun aikana! Jos auttaminen on kuitenkin kilpailun jatkumisen kannalta tarpeellista, niin aina ensin pitää pyytää lupaa kilpailukeskuksesta.
Tämän kappaleen tarkoituksena ei ole hankaloittaa kilpailijoita, vaan karsia pois mahdollinen "varjo-auton" käyttäminen kilpailussa. Jollain tuli kuitenkin ensimmäisenä mieleen että joku kaveri lähtee "safaroimaan" mukaan, ja kuljettaa eväät, varaosat, työkalut, etsii rasteja valmiiksi, auttaa vinssillä tarvittaessa yms. yms.
Cup kilpailijoiden ja safari luokan kilpailunumerot tulevat olemaan selkeästi toisistaan erotettavissa, jolloin valvonta väärinkäytöksien suhteen helpottuu.
Huoltomiehet, yleisöstä puhumattakaan pysyvät edelleen autoinensa kilpailualueen ulkopuolella.
Luvan saaminen ristiin-auttamiseen ei ole automaattista, mutta todennäköistä.
Samantyyppisellä kaavalla mennään tässä asiassa, kuin kilpailijat normaalistikkin auttavat toisiaan kisoissa.
Antaako safari tiimit CUP autoille tietä rasteille mennessä?spooreissa tms?
Antaako safari tiimit CUP autoille tietä rasteille mennessä?spooreissa tms?
kyllähän jotain sellaista herrasmies sopimusta olen ajatellut :rolleyes: , mutta mitään kirjoitettua sääntöä asiasta ei tule. :D
Tuo sääntöteksti olisi tietysti selkeämpi näin: Safari luokkaan sekä -Cup- sarjaan kuuluvat autokunnat eivät saa auttaa mitenkään toisiaan kilpailun aikana! Jos auttaminen on kuitenkin kilpailun jatkumisen kannalta tarpeellista, niin aina ensin pitää pyytää lupaa kilpailukeskuksesta.
Tämän kappaleen tarkoituksena ei ole hankaloittaa kilpailijoita, vaan karsia pois mahdollinen "varjo-auton" käyttäminen kilpailussa. Jollain tuli kuitenkin ensimmäisenä mieleen että joku kaveri lähtee "safaroimaan" mukaan, ja kuljettaa eväät, varaosat, työkalut, etsii rasteja valmiiksi, auttaa vinssillä tarvittaessa yms. yms.
Tarkoitus tulis täytettyä jos safariautot ei sais auttaa cuppiautoja, mutta cuppiautot saisivat auttaa safariautoja? Esim rastille / ajouralle jumittuneen safariauton saa vinssata pois edestä. Tai oikeastaan cuppiauto auttaa silloin itseään(kin) ;)
Mudarakett tulossa, kun see on tärkeää kilpailuu meille :)qq
Tarkoitus tulis täytettyä jos safariautot ei sais auttaa cuppiautoja, mutta cuppiautot saisivat auttaa safariautoja? Esim rastille / ajouralle jumittuneen safariauton saa vinssata pois edestä. Tai oikeastaan cuppiauto auttaa silloin itseään(kin) ;)
Periaatteessa näin, muttä tälläisessa tilanteessa kun kaksi autoa on toisissaan kiinni vinssillä, niin hyvin äkkiä syntyy sivusta katsojalle tulkinnanvarainen kysymys siitä, että kumpi siinä sitten auttaa toista. Kun auttaminen on ilman lupaa kielletty, niin valvominen on helpompaa, eikä tarvitse arvailla miten se homma nyt sitten oikeestaan menikään...
Toivottavasti tämä asia olisi tältä erää käsitelty. Toki vastaan parhaan kykyni mukaan ja perustelenkin vielä tarvittaessa, jos jäi epäselvää.
OffiTeam TonniKeiju ilmoittautui safariluokkaan Jeeppiä ulkoiluttamaan.
Mahtuuko sinne kisakeskuksen alueelle linja-auton kokosia laitteita? Siis niille asuntoautopaikoille.
Mahtuuko sinne kisakeskuksen alueelle linja-auton kokosia laitteita? Siis niille asuntoautopaikoille.
Kaikissa majoituksiin liittyvissä asioissas pyydämme teitä ottamaan suoraan yhteyttä Loma- ja kokoushotelli Heimariin, klo 8-16 Puh. 015 7273 100.
Miten on majoittuminen ns. varikolla? Eli tarviiko jokaisen, joka kisapaikalle tulee, olla yhteydessä sinne hotelliin??
Soitin hotelliin, sanoi että parkkipaikka on kisajärjestäjien
"hallinnassa" heidän puolestaan autot pihalle parkkiin.
Jos sähköä haluaa niin siitä he haluavat maksua.
Tuosta aikataulusta koska siitä tulee lopullinen versio ? Ajatuksena vaan ettei käy kuin viime vuonna että myöhästyy palkintojen jaosta jota oltiin aikaistettu yllättäen melkein puolituntia tais aika moni muukin myöhästyä.
painepesuri
03.10.2011, 13:31
Team Timsec Racing 1
Ilmottautui juuri mukaan modi luokkaan.
Nyt jeepin kimppuun jotta saadaan auto kisa kuntoon:):):)
Jeep Keltainen:)
Askolan Off Road Ry
Kaurahattu
03.10.2011, 22:35
Kiireiden keskellä on jäänyt vastaamatta kysymyksiin, mutta vastataanpas niihin nyt sitten useampaan kerralla.
Kysymys 1.
Mahtuuko sinne kisakeskuksen alueelle linja-auton kokosia laitteita? Siis niille asuntoautopaikoille.
Vastaus 1. Kyllä mahtuu mutta sateisen syksyn ansiosta nurmikenttä ei kestä ison auton painoa. Joudut valitettavasti rekkaparkkiin.
Kysymys 2.
Miten on majoittuminen ns. varikolla? Eli tarviiko jokaisen, joka kisapaikalle tulee, olla yhteydessä sinne hotelliin??
Vastaus 2. Varikolla ei voi majoittua.
Kysymys 3.
Soitin hotelliin, sanoi että parkkipaikka on kisajärjestäjien
"hallinnassa" heidän puolestaan autot pihalle parkkiin.
Jos sähköä haluaa niin siitä he haluavat maksua.
Vastaus 3. Ns. etupiha, jota he tarkoittavat, on kilpailuorganisaation käytössä ja siihen ei voi ottaa muuta kalustoa. After Partyn aikana siinä on yleisön paikoitusalue.
Kysymys 4.
Tuosta aikataulusta koska siitä tulee lopullinen versio ? Ajatuksena vaan ettei käy kuin viime vuonna että myöhästyy palkintojen jaosta jota oltiin aikaistettu yllättäen melkein puolituntia tais aika moni muukin myöhästyä.
Vastaus 4 Mikäli tulokset valmistuvat 20.30 niin Protestiajan (puoli tuntia) jälkeen palkintojenjako n.21.00. Ei kuitenkaan ennen 21.00.
Kilpailun aikataulu on viitteellinen ja järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin!
Kaurahattu
03.10.2011, 22:59
Huom! Tärkeä tiedoitus niille jotka saapuvat ns. raskalla kalustolla, eli rekalla, kuomurilla tai bussilla.
Rekkaparkki on jouduttu siirtämään pois alueelta, koska maasto ei kestä painavia kuljetuksia.
Raskaalle kalustolle on paikoitusalue Ristiinan kirkonkylästä Yrittäjätien kentällä. Alueelle on opastus kantatie 13/15 varresta.
(Alue on sama kuin viime vuonna.) WGS84: N6820166, E513054
Ne kilpailijat jotka saapuvat näiden raskaiden kuljetusten kyydissä ilmoittautuvat parkkipaikan hoitajalle joka ottaa kilpailuilmoittautumisen vastaan. Tämän jälkeen kilpa-ajoneuvot ovat rekisteröityneet kilpailuun ja voivat siirtyä noutamaan asiakirjansa kilpailukeskuksesta ja siitä katsastukseen.
Lisätietoja asiasta kilpailun turvallisuuspäälliköltä puh. 0400 55 88 58
turakoitsija
05.10.2011, 20:46
rasteja juostu metsikköön. kivan tuntuisia noi maastot. sopivan kosteeta mut ei ihan älyttömän märkää. safari luokkaan aikoville tiedoksi että maastoissa pääsee liikkumaan melko vakiokalustolla.
Raskaalle kalustolle on paikoitusalue Ristiinan kirkonkylästä Yrittäjätien kentällä. Alueelle on opastus kantatie 13/15 varresta.
(Alue on sama kuin viime vuonna.) WGS84: N6820166, E513054
Olisko rekkaparkki täällä? http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=Rekkaparkki&srs=EPSG%3A3067&y=6820166&x=513054&lang=fi
Olisko rekkaparkki täällä? http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=Rekkaparkki&srs=EPSG%3A3067&y=6820166&x=513054&lang=fi
Nuolenkärjen vasemmalla puolella näkyvä kellertavä läntti, kyllä. Ne jotka viimevuonna olivat mukana tietävät paikan. Opastus on paikalle järjestetty myös.
Kun vasta 08.10 ilmoitautumme(aamulla), haluaisimme myös t-paitoja 2 x M jos on mahdollista.Kaveri oli matkalla ja mä en itse pääse ilmoitautumaan. Team Mudarakett Virosta.
Kolmekymmentä osallistujaa kilpailuihin. Hyvä alku, mutta paljon enemmän mahtuu mukaan. Ei muuta kuin rohkeasti vain ilmoittautumaan!
Afterbartyyn on muuten ikäraja k18 jota ei ole tullut missään ilmoitettua!
( vaikka kaikille se varmaan oli ihan selvä juttu, kun kuitenkin anniskelu alueesta on kyse )
turakoitsija
11.10.2011, 07:41
nyt kaikilla hyvä mahdollisuus päästä koittamaan ison kisan tunnelmaa safarimielellä. olen itse kiertänyt maastot läpi "vakio" bj:llä.
Linkki yleisökarttaan lisätty ylös.
Tuli tässä mieleen että jos on alunperin ilmoittautunut safariluokkaan ja maksettu...Mutta käykin niin ettei Paje...ööh...siis autoa ei saada syystä tai toisesta kilvitettyä ennen kisaa niin onko mahdollista osallistua modiin...jos maksaa sitten puuttuvat € kisapaikalla, tai tilille?
Aattelin tässä vaan kysästä iha julkisesti jos jollain on sellanen tilanne :cool:
Tuli tässä mieleen että jos on alunperin ilmoittautunut safariluokkaan ja maksettu...Mutta käykin niin ettei Paje...ööh...siis autoa ei saada syystä tai toisesta kilvitettyä ennen kisaa niin onko mahdollista osallistua modiin...jos maksaa sitten puuttuvat € kisapaikalla, tai tilille?
Aattelin tässä vaan kysästä iha julkisesti jos jollain on sellanen tilanne :cool:
On mahdollista, kunhan huolehtii siitä että siirtoluvat on kunnossa ja maitsee asiasta ilmoittautumisen yhteydessä.
Himalaja 2011 teaser, kuvia ja videota viimevuodelta.
Osa1.
FppItataxDw
Osa 2:
oTGY2_bDVow
Pienet maistiaiset lauantai illan afterparty bändistä:
http://www.youtube.com/watch?v=98rU6s8y3TU
http://www.youtube.com/watch?v=hY0pdmVbGYM&feature=related
Muuten...pikku kyssäri. Onko mahdollista käydä kisan jälkeen ennen illanviettoa siinä rantasaunassa. Ootteko varannu? Ois aikas hyvä pestä paskat pois.
Kysytty juu eli pyyhkeet mukaan päästään kisan jälkeen saimaassa uimaan...
ei oo tullu vahvistusta meidän ilmoista
Team Over The Hill ilmoittautunut safarointiin.
Edit: Ei kyllä listalla vielä näy.. Nii ja huoltoauto ja henkilöt vielä puuttuu, ootellaan saako kaveri la päivän vapaaksi.
Edit2: Näkyipäs...piti kyllä olla Safariorginal mutta varmaa joku vipa kun stanuissa ollaan....
wr-range
17.10.2011, 00:49
ei oo tullu vahvistusta meidän ilmoista
eikä ole tullut muillekkaan,kyllä se sieltä ennen perjantaita tulee.
Joku joka lähtee Tampereelta/lähistöltä tai ajaa ohi voisi ilmaista itsensä jos mahtuu kyytiin.
turakoitsija
18.10.2011, 20:59
vielä ehtii karkeloihin mukkaaa. tänää käytii paiskaamassa viimoset laput metsikköön. muutamia kuvatuksia kivaa on ollu jo nyt.
vielä ehtii karkeloihin mukkaaa. tänää käytii paiskaamassa viimoset laput metsikköön. muutamia kuvatuksia kivaa on ollu jo nyt.
Selkeesti ollu liian vähän vauhtia, kun on vaan kylelleen kipannu :D
vielä ehtii karkeloihin mukkaaa. tänää käytii paiskaamassa viimoset laput metsikköön. muutamia kuvatuksia kivaa on ollu jo nyt.
Jaa onko Olli taas yllytetty mönkkäriä ajamaan "Mee vaan siitä, kyllä se menee!" :D
Pajero kilvissä, eli luokka on oikeesti SafariOrginal...Huoltoauto ja kuskikin saatiin, vaikka sitä ei ollut vielä ilmon yhteydessä tiedossa.
- Kiitoksia CRuisRoverille mukaantulosta!
Jeep
Lupasihan aika hurjaa keliä viikonlopuks pakkasta ja mega sadetta!
turakoitsija
19.10.2011, 20:11
jep parasta aikaa sataa ku saavista kaatamalla. kyl toi luoja on offarin kaveri nyt paljon vetta ja sit pikku pakkanen ni jo on lips.... eiku rapsakka keli ajella.
jep parasta aikaa sataa ku saavista kaatamalla. kyl toi luoja on offarin kaveri nyt paljon vetta ja sit pikku pakkanen ni jo on lips.... eiku rapsakka keli ajella.
Sataa täälläkin ja ukkostaa kaupan päälle! Saattaa sukat kostua
kannattas ehkä laittaa talvikumit huoltoautoon?
turakoitsija
20.10.2011, 06:45
kyllä mä suosittelisin kahluusaappaita. hyvää testiä ollu nää pikku tuulet noille rastilapuille, saa nähdä kuinkamoni on vaihtanu paikkaansa.
Auto katsastettu, saunottu, ja grilli kuumenee. Hyvin kisa reissu tähän asti pulkassa.
voi vitun vittu koko ajan ajatellu että kisat alkaa lauantaina. no kerkeehän sitä nukkua sit pe-la yönä
painepesuri
21.10.2011, 05:20
Huomenta!
Se olisi niinkuin kamojen katsominen läpi ja kaluston siirto ristiinaan.
Team Timsec Racing strattaa 10 pintaa ja himalajalla tavataan.
Turvallista matkaa kaikille!!
Jeep Keltainen
Askolan Off Road Ry
petroman
21.10.2011, 08:03
Lykkyä pyttyyn kaikille kisailijoille! Ja kaikille muillekin kisaan liittyville.
Itsellä veri vetää hirvien perään juoksentelemaan.
Bigmoose
21.10.2011, 15:31
Jo Menestystä vaan kisailijoille. Hirvet vielä pysyssä ja sikamehtälle ens viikonloppuna rajan taa niinpä joutu jättään kisat väliin ajanpuutteen takia... Ens vuonna sitten uurestaan
Kuvia ja tietoja metsästä?
Savumerkkejä tulkittu ja tietoomme on tullut että Team KitkaMet 2 vaihtelee takavetaria alueella 7. Oliskohan pojilla liikaa voimaa?!
Vinssiapina kotpuolessa vaihtelee kakkavaippoja.
Team Kitka-Met 2 tarvitsis ehjän Suzukin vas. takavetarin. Varavetari on huono mutta etenee.
screwdriverTKM
21.10.2011, 22:36
Oikein tulkittu, mut tilanne oli ohi ennenkun sitä oikee ees tajus
Kitka-Met 2 toisella rastillaan, alue on seiska eli Saarisentie
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210800.JPG
Tulossa ekalle kikkailurastille
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210804.JPG
Vähän pidemmällä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210807.JPG
Vielä vaan
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210810.JPG
Perillä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210811.JPG
Ja poiskin sieltä pitäis päästä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210813.JPG
Takaisin siitä mistä tultiinkin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210815.JPG
Pientä säätöä ramppien kanssa
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210819.JPG
Nyt on latu valmis
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210821.JPG
Nousee
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210826.JPG
Pitovoidetta tarttis vähän lisää
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210827.JPG
Ylös tuli
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210828.JPG
Sitten eka huolto
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210830.JPG
Tänne lisää luistovoidetta
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210831.JPG
Ja sit rampit kyytiin ja menox
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210832.JPG
Seuraava rasti oli rinteessä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210833.JPG
Tuonne alas pitäis tuupata
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210834.JPG
Melkein rastilla
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210837.JPG
Kitka-Met 1 tuli samalle alueelle
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210835.JPG
Alusta oli hyvin valaistu
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210843.JPG
Rinnerastille etuperin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210844.JPG
Hyvin näkyy
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210851.JPG
Kikkailurastille menossa
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210849.JPG
Pois tullessa etutassu ilmassa
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210856.JPG
Vielä enemmän
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210861.JPG
Rinnerastilla kävi safariautokin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210864.JPG
Kuvat täällä: http://ptl.kapsi.fi/gallery3/index.php/oro/album125/Himalaja-Ristiina-21--22-10-2011 (148kpl perjantai-illalta)
-Paavo
Sitten Merrasmäkeen, aloitusrasti puussa
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210867.JPG
Kevyt iltavenyttely
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210869.JPG
Suzuki liikkuu tuuppaamallakin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210872.JPG
Voimansiirto punottaa
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210871.JPG
Hyvin yltää
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210876.JPG
Helppo rasti kallion reunassa
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210877.JPG
Jeppi poimii sen helposti
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210878.JPG
Offivarusteen Volvo nousee rinteeseen
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210883.JPG
Melkein rastilla
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210885.JPG
Kevyt auto ja kevyt appari
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210892.JPG
Yläviistosta
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210897.JPG
Lisää pienten kauneusunien jälkeen.
-Paavo
merrasmäki tyhjä, siirrymme muualle katselemaan. ompa mukavaa vaan katsella ja vinoilla muille ;)
Kiitos Paavo.
Lisää tunnelmia, kuvia, jouruja?
Jatketaan Merrasmäestä; rinnerastin jälkeen valmiina kohti uusia haasteita eli rasteja
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210898.JPG
Suzukin tullessa alas rinnerastilta kivi laittoin vastaan (ei kyllä näy salaman kans kovinkaan selvästi, oli iso kivi)
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210901.JPG
Hyvin pysyi reppu katolla
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210903.JPG
Noususuhdanne
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210910.JPG
Pesty ja vahattu
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210908.JPG
Jeepi menossa rinnerastille
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210911.JPG
Valot häikäisee
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210913.JPG
Vihree tulossa kiviportaisiin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210914.JPG
Tiimi toimii
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210921.JPG
Ylös pitäis päästä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210922.JPG
Sieltä tullaan
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210923.JPG
Tälläkin kertaa perille päästiin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210927.JPG
Tuosta alas
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210930.JPG
Ramppi hollilla
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210929.JPG
Pientä hieromista
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210932.JPG
Sinne menee
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210933.JPG
Tojotan pikahuoltoa,tämä murros kesti 2vrk ajoa
Nouseeko tarpeeksi rivakasti
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210935.JPG
Aukeeko tarpeeksi rivakasti
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210936.JPG
Käsin väännetään aika vähän
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210940.JPG
Pussista kuoriutui uusi osa
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210943.JPG
Jarruletku vielä irti että saa satulan syrjään
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210942.JPG
Vielä nuo auki
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210944.JPG
Vanha pitäis vielä saada pois, oli vähän malja levinnyt, ei tullut ihan pyytämättä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-pe/PA210945.JPG
Purkuun meni tasan 20 minsaa (rengas ylös -> murros/vetari ulkona).
-Paavo
Laitetaanpa nyt muutakin päivitystä kun vakiokommentaattori (Mylppy) on estynyt.
- Lunta on nähty vähän aamuyön tunteina, nyt tulee vettä tasaisesti
- Keskeyttäneitä yx ja maaliin tulleita kax
o Grazy Ghost X-team keskeyttänyt (nro 44)
o Ypyrin Ylittäjät (23) maaliin neljän maissa todella koottujen selitysten kanssa
o Team Jackpot maaliin (32) kuuden maissa
Kilpailinumerossa näköjään numerot 2 ja 3 tarkoittavat lyhyttä kisaa?
Pieniä tekniikkamurheita on ollut, kardaanin pultteja on kaivattu ja tehostimen letkuja.
Ja sit kameraa kastelemaan yleisörastialueelle. Eikun kahvia koneeseen ensin.
-Paavo
Kiva kiva, lisää kisajuoruilua kiitos :)
Onko tuloksista mitään etukäteistietoa?
Onko tuloksista mitään etukäteistietoa?
Vaan sulle; älä kerro muille: eniten pisteitä kerännyt voittaa luokkansa... :D
Tuloslaskenta on tuossa työn alla, monella koneella käydään kuvia läpi.
Tämän päivän mun ottamista kuvista eka satsi (reilu parisataa fotoa) valumassa tänne:
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/index.php/oro/album125/Himalaja-Ristiina-21--22-10-2011
-Paavo
Disco tulossa hiekkarinteessä olevalle rastille (rasti kuvan vas alareunan risussa kiinni)
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225672.JPG
Rastilla
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225675.JPG
Ja sitten kohti seuraavaa
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225677.JPG
Märkä hiekka ei oikein kanna eikä pidä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225680.JPG
Apparille on hyvät kulkuyhteydet, pääsee vaikka pikkukengillä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225678.JPG
Josko himppasen autetaan vinssillä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225681.JPG
Valmiina vinssaamaan pitkään rinteeseen
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225685.JPG
Ei passa kovin kimakasti kiljua, paparazzi asensi näpsäkän in-car kameran
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225684.JPG
Ei muuten oo varmaan yhtään pöllömpi tuollanen kello, näkyy aika hyvin
Appareilla syke nousee kun vie narun
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225683.JPG
Vielä viimeinen pinnistys kinkaman yli
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225686.JPG
Perillä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225688.JPG
Oli muuten aika hienot hytikkavinssit tuossa autossa, ja kätevät käyttövivut
Lantikka peruuttelemassa rastille
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225693.JPG
Ei mennyt ihan ajamalla
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225694.JPG
Huonosti kelluu
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225695.JPG
Kavereista on monesti apua
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225696.JPG
Jouluaattorastilla
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225702.JPG
Rastilta pois tullessa roiskuu
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225710.JPG
Sitten seuraava
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225716.JPG
Tuli ajamalla pois rastilta, siitä on videota, latailen niitä myöhemmin johonkin
Viereiselle rastille ramppien kanssa
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225727.JPG
Melkein yltää, vielä vähän
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225731.JPG
Ei varmaan tykkää kuvaajasta
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225732.JPG
Iloinen herraseurue varmaan suunnittelee jotain
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225734.JPG
Ei sitten kuitenkaan mitään radikaalimpaa tällä kertaa
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225735.JPG
Tuu tänne vaan
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225739.JPG
Kaikki ei tartte ramppeja
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225743.JPG
Disco hiippailee
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225742.JPG
Kohta lisää...
Yleisörastielueelta
Kiven kolossa
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225747.JPG
Pakilla pois
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225749.JPG
Rousk sanoo vanne
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225751.JPG
Kops sanoo takanurkka
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225753.JPG
Edistystä, vinssillä vedettiin takaa sivulle että pääsi kiven ohi
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225760.JPG
Yleisöä oli mukavasti vaikkei keli kovin helteinen ollutkaan
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225766.JPG
Keulaa pitäis saada ylärinteeseen, autoa pitää kääntää melkein paikoillaan liki 90 astetta että pääsee isojen kivien välistä pois
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225767.JPG
Kääntyy kääntyy (mitennniin väkisin muka)
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225769.JPG
Onko tukkahyvin, näkyykö kello?
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225777.JPG
Rampin avulla takanakki kiven ohi ja päälle
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225779.JPG
Tästä vinkkelistä melkeen helpon oloinen paikka, mutta piilossa oleva takanurkka on kivessä kiinni, pitää vetää takavinssillä sivuun
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225783.JPG
Vielä pitäis saada enemmän sivuun
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225784.JPG
Melkeen
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225786.JPG
Ohi on, takanurkka siis ainakin, rengas saattais vielä vähän osua, mutta kuski retuutti hieman autoa edestakaisin ja samalla veti vinssillä sivuun, ja tämä oli paketissa
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225787.JPG
Tässä kohtaa vaan lasketellaan ulos
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225791.JPG
Kukkulan kuningas
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225792.JPG
Tarpeeksi lähellä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225793.JPG
Volvo on köytetty tojotaan kiinni
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225794.JPG
Range peruuttelee rastille
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225795.JPG
Iso jeeppi samalla rastilla
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225798.JPG
Ja seuraava auto tulossa rastille
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225799.JPG
Riittääköhän maavara
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225806.JPG
Hyvin riitti, pääsi tarpeeksi lähelle rastia
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225813.JPG
Ja sit vastavuoroisesti ylämäkeen
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225818.JPG
Tällaset karvanopat tällä kertaa
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225826.JPG
Pikahuolto
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225832.JPG
Läppäri ja teippi sävy sävyyn
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225830.JPG
Joku kuitenkin perä edellä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225833.JPG
Tuosta välistä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225834.JPG
Tonne noin, rastille päin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225837.JPG
Päätepysäkki
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225840.JPG
Ja sitten pois
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225845.JPG
Katso äiti, kääntyy ilman vinssiäkin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225846.JPG
Taidettiin tulla täältä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225847.JPG
Kävi aika nätisti tuon rastin poiminta. Eniten aikaa meni kameran kanssa tolskaamiseen, oli kuulemma jossain saanut vettä ja hiekkaa.
-Paavo
Jatketaan yleisörastielueelta
Volvo ponnistaa alakautta hiekkarinnerastille, vähän jää vajaaksi
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225851.JPG
Josko sittenkin yläkautta, keulapainoisella autolla mieluummin näin päin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225853.JPG
Suzuki käy näyttämässä välillä mallisuorituksen
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225856.JPG
Tästä voitais vaikka ottaa kuva jos joku sellasen vielä haluais
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225857.JPG
Josko sittenkin yläkautta, keulapainoisella autolla mieluummin näin päin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225853.JPG
Alas vaas
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225858.JPG
Yltääkö?
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225860.JPG
Komeesti
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225861.JPG
Jeeppi vinssaa rinteeseen
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225867.JPG
Puolivälissä menossa
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225866.JPG
Kovan maan rastilla
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225871.JPG
Ei taida tästä vielä nousta
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225873.JPG
Lievää esteellisyyttä takapuolellakin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225872.JPG
Joo tästäkö
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225876.JPG
Hyvät joustot
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225878.JPG
Pois tältä rastilta
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA225880.JPG
-Paavo
Kotona ollaan oltu jo hetki.
Kisa meni ihan ketuiksi. Koko reissulla ei etulukko toiminut. 85 rastilla jossa verettiin kylki ojanpohjalla se 30m niin pois tullessa vw konsernin kone otti pikkasen öljyhulluja. Kuski oli hereillä :D ja painoi jarrun pohjaan vaihteen ollessa päällä. Ei näköjään tojotan aksilat kestä öljyhulluja :mad: Tai siis luultavasti välitykset RÄJÄHTI :eek: Apparin puolelta kuului sen jälkeen pietä rapinaa ja tarkistettiin murroksen kunto nevalla purkimalla napa ja kunnossa se oli.
Ja vielä, ei oo kukaan ehtinyt kieltämään...
Volvo tulossa jo pois rastilta
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220950.JPG
Ahdasta isolle autolle
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220948.JPG
Vinssillä hieman avittaen meni kuitenkin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220951.JPG
Rasti on otettu jo
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220955.JPG
Uudenveroinen sohva
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220958.JPG
Kytkin luistaa, ei nouse
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220957.JPG
Hengitysputki kuskillekin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220959.JPG
Tässä helpolla rastilla
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220966.JPG
HAPPEA
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220972.JPG
Nämä meni rinteeseen perä edellä
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220975.JPG
Hyvin nousee
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220974.JPG
Perillä ollaan
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220977.JPG
Menossa erittäin hankalalle rastille
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220976.JPG
Tuosta pitäis päästä vielä vähän ylös ja aika paljon oikealle ahtaaksi siimoitettua kujaa pitkin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220978.JPG
Ja tästä suoraan sivulle kymmenen metriä...
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220979.JPG
Eipä onnistunut, rasti jäi saamatta
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220988.JPG
Vinssin voi laittaa katollekin
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/var/resizes/oro/album125/Himalaja_2011/Paavon-kuvia-la/PA220983.JPG
Kuvia lisää galleriassa:
http://ptl.kapsi.fi/gallery3/index.php/oro/album125/Himalaja-Ristiina-21--22-10-2011
(joko tuota osoitetta on tullut tarpeeksi mainostettua...)
Tuonne voi tuupata muidenkin kuvia jos ei oo muuta/parempaa tapaa julkaista niitä.
Latailen jonkun videopätkän yleisörastialueelta vielä myöhemmin.
-Paavo
Kymmenkunta videoklipsua tuupattu tänne:
http://www.riekonmarja.net/videot/OffRoadOulu/Himalaja_2011/
Ei mitään tajuntaräjäyttävää kuitenkaan, käytössä oli vesitiivis pokkari, ei oo hoodeetä.
-Paavo
Kilpailun tulokset löytyvät täältä:
http://www.mylppy.com/linkitettyja/Himalaja_24h_2011_Tulokset.pdf
Ja cupin lopputulokset:
http://www.mylppy.com/linkitettyja/4x4CUP_2011_tulokset.pdf
Hyvä haukkuracing! ja muutkin! :)
ONNEA voittajille! Ilo katsoa tuloslistaa, kun jokaisen luokan voittaa suzuki!!!!:D
Hyvä Jouni + Jeeppi.
Jappe Seattlesta.
ONNEA voittajille! Ilo katsoa tuloslistaa, kun jokaisen luokan voittaa suzuki!!!!:D
Onnea voittajille!!! :D
Tirkmacine
23.10.2011, 10:16
ONNEA voittajille! Ilo katsoa tuloslistaa, kun jokaisen luokan voittaa suzuki!!!!:D
Pylkkö-susuki ?? vai tuleeko volvosta isona susuki !!??:p:D:eek:
Pikkuhiljaa tässä kotiutuneena viikonlopun riennoista. Iso kiitos kaikille osallistujille, yleisölle, huuhaa joukoille ja etenkin kaikille talkoolaisille näin myös kilpailutoimiston puolesta!
Kisat vaikuttivat menevän ilman suuren suuria huolia ja murheita ja kerrankin ei tarvinnut toimistossakaan ja pisteidenlaskun yhteydessä tapella tekniikan ja toimimattomien muistikorttien kanssa. Hauskaa oli ja tulihan sitä taas touhuiltua porukalla.
Kuvia saa toki postailla jos jollekin on niitä sattunut tarttumaan, tuolta toimistolta kun ei ihan hirveästi aina pääse irtautumaan ihan vaan turistiksi :)
wr-range
23.10.2011, 14:46
Pylkkö-susuki ?? vai tuleeko volvosta isona susuki !!??:p:D:eek:
mahdoitko huomata että pylkkö ei voittanut.
Mukavaa oli taas pyöriä metikössä matkassa ja iso kiitos kaikille!
Sellainen huomio tuossa tuli, et aika tehokas virusten siirtäjä tuo tikku miltä sai rasti koordinaatit omalle koneelle...Kuinkahan monen läppäristä ja erilaisista muistikorteista (kameroissa esim) mahtaa troijalainen tälläkin hetkellä löytyy??
offroadjouni
23.10.2011, 20:02
Kiitokset Team Offipalsta.COMin puolesta järjestäjille ja kanssakilpailijoille. Lähteminen vähän jännitti kun pohjalla oli ongelmallinen Mudventures eikä Venäjällä tehtyjä väpyvi-korjauksia ehtinyt parantamaan ennen Himalajaa. Kisasta selvittiin kuitenkin ilman vakavia teknisiä ongelmia. Suoritus riitti hopeasijalle kisassa ja samalla CUPin voittoon yhden pisteen erolla. :)
Kiitokset Tanjalle suunnistamisesta, Landylle apparina toimimisesta ja pikku-pepelle huollosta!
höpöhöpö
23.10.2011, 20:59
oli hieno kisa kaikin puolin vaikka meinasi "vähän" vastustaa alussa!!kiitos kisan mahdollistaneille ja meidät suosta pelastaneille!!kaljat jäi tarjoamatta mutta ens kisassa sitten :)
t. sauli ja janne lapin4wd
höpöhöpö
23.10.2011, 21:01
nii ja jos jollaki oiks kuvia tästä kyseisesta uimareissusta nii vois laittaa tänne!!kiitos!!
oli hieno kisa kaikin puolin vaikka meinasi "vähän" vastustaa alussa!!kiitos kisan mahdollistaneille ja meidät suosta pelastaneille!!kaljat jäi tarjoamatta mutta ens kisassa sitten :)
t. sauli ja janne lapin4wd
Ens kerralla sitten kaljat ja kuvia tuloo sitten kun saan niitä kaverilta tälle koneelle.
Kiitoksia kaikille lähettelee tässä safari 6:sen appari. Muuten meni hyvin mutta aikasakko (omaa tyhmyyttä) vähensi pisteitä ja huonoista kuvista meni pojoja, no ei niitä pokaaleita onneks muutkaan saanu.
Tuolla aikaisemmissa postauksissa Pajero oli päässy kuvaan "Safariautokin kävi hakemassa pudotus rastin"
- Käytiin se seuraavakin monttu koluamassa, aikaa meni että sieltä pääs pois.
- Hietasentien montulla kone meinas imasta vettä, mutta vedestä päästiin pois suojaamalla putsari haalareilla.
Kävästiin myös Merrasmäen mutaan tutustumassa...läpi päästiin tuostakin:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4155&pictureid=91718
edit: Kuvasta kiitokset CruisRoverille
Kävästiin myös Merrasmäen mutaan tutustumassa...läpi päästiin tuostakin:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4155&pictureid=91718
No onpahan muuten paikka muuttunut villin näköiseksi sen jälkeen, kun tuota porukalla raivailtiin. Ei siellä kyllä noin paljon mutaa ollu :D Kuka on senkin sinne kantanut kilpailijoiden kiusaksi?
Kiitos kaikille, joille se kuuluu.
Oli hienot ajoalueet ja puitteet.
Safariluokka oli hyvä-idea, ei tultu sotkemaan niiden pisteitä, jotka oli ajanut useamman kilpailun. Sai myös harjoitella tota rennommin ottamista, mikä on tosikolle tosikisisassa vaikeaa :D.
Tossa pieni videokooste lähdöstä.
vsd8b2kL4Ik
http://youtu.be/vsd8b2kL4Ik
Nevakiitäjä
24.10.2011, 20:44
nii ja jos jollaki oiks kuvia tästä kyseisesta uimareissusta nii vois laittaa tänne!!kiitos!!
tässä muutama kuva
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4385&pictureid=91769
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4385&pictureid=91768
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4385&pictureid=91767
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4385&pictureid=91766
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4385&pictureid=91765
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4385&pictureid=91774
tällä rastilla ei vissiin käynyt muut
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4385&pictureid=91772
hups olipa pehmyt
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4385&pictureid=91773
mudraketin apparikin putos
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4385&pictureid=91771
no pitihän sekin vinssata sieltä ylös
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4385&pictureid=91771
höpöhöpö
24.10.2011, 21:39
Tuossa kohti loppu omasta warnista voima ja naru pätkinä.
onneksi oli avuliaita kisailijoita!
Kilpailunjohtajana myös minun kiitokset kaikille niille tahoille joille se kuuluu (enkä TÄLLÄ kertaa tarkoita itseäni :D ) !
Ratamestari avustajineen teki ison työn rastien viennissä (ja pois keräämisessä, vink, vink ;) ) avustajineen.
Maastovalvojat värjöttelivät taas kerran pitkän vuorokauden maastossa nuotioiden loimutessa, nauttien välillä vesisateesta, pakkasesta ja jopa pienestä määrästä aurinkoa ja lumisadetta (kuulemma).
Talkoolaisia mukana touhuamassa ei ole ikinä liikaa, mutta kun määrä on pienempi, niin kiitoksetkin ovat sitä isommat.
Kilpailijat jotka näinkin runsaalla määrällä mukaan lähtivät samoilemaan sinne, tänne ja takaisin. Toivottavasti ensikaudella saataisiin osallistujamäärät taas nousuun.:o
Maanomistajat jotka taaskerran laskivat meidät järjestämään kilpailua mailleen, joilla TOIVOTTAVASTI vältyttiin suuremmilta tuhoilta myös tänä vuonna.
Hotelli Heimariin kiitokset tilojen käytöstä, sekä kaikille muille lukuisille yhteistyökumppaneille, jotka tarjosivat runsasta taloudellista tukeaan kilpailun järjestämiseksi.
Anatomia yhtyeelle sekä dj:lle, yllätys esiintyjää unohtamatta, olipahan mahtavaa settiä! minä ainakin tykkäsin paljon :D vaikka pojat kuulemma vähän liianlujaa soittivatkin:rolleyes:, mutta tekivät sen hyvin!
Yleisölle isot kiitokset siitä että maastosta, eikä varsinkaan yleisöalueelta jouduttu roskia juuri keräämään.
SEKÄ kaikille niille muille jotka suvereenisti tässä unohdan, niin kuittaan sen näin: KIITOS KAIKILLE JOTKA OLIVAT JOLLAIN TAVALLA OSALLISENA KILPAILUSSA!
Ps: Nyt myös kuvat nähneenä, ei Lapin4wd:n Best in Show pokaali väärään osoitteeseen mennyt :)
Pss: Eikä vieläkään yhtää kuvaan palstalla saamastani pinkistä lapiosta :D:p ? ? ?
Jarkko Kortelainen
Kilpailunjohtaja Himalaja 24h 2011
Puheenjohtaja Etelä-Savon Maastoautoilijat Ry
TeamWille/Ellu
24.10.2011, 22:43
Tässä kaipaamasi kuva!
Ellu
Kaurahattu
25.10.2011, 14:42
Kaikille uteliaille tiedoksi.
Kilpailijoista puhallutettiin noin 90% :eek:
Ja kaikki puhalsivat saman tuloksen!!!
Kiitos siitä!
Mallisuoritus etsaman sivulla...
Tirkmacine
25.10.2011, 15:17
Kaikille uteliaille tiedoksi.
Kilpailijoista puhallutettiin noin 90% :eek:
Ja kaikki puhalsivat saman tuloksen!!!
Kiitos siitä!
Viime vuonna ois ollut sama lopputulos
jos joku ois tullu puhalluttamaan :rolleyes:
Olitte oikein kaivannut meikäläistä kilpailukokouksessa
On se hyvä et kilpailun organisaatio on saanut mittarin niin voi pysäytellä kilpailijoita metässä ja puhalluttaa !!
Huhujen mukaan jopa montakin kertaa yön aikana oli pysäytetty.
Ideana ihan hieno ja näköjään toteutuskin mallikelpoinen;)
Kun tuli tuossa lost and found osaston suuntaan kyselyä hukkuneesta avain nipusta, niin olisikohan joku hukannut kilpailukeskuksen parkkiksen viereen maihareitaan joissa sukka tuppo sisällä? tuntomerkkejä vastaan voi minulta semmosia kysellä ja jos omistajaa ei löydy, niin pistetään käyttöön :D
Kultapossukerhon (11) puolesta nöyrät kiitokset järjestäjille maanomistajille ja kanssakilpailijoille hauskasta kisasta.
Reissu alkoi haastavasti kun puhelimessa kysytty traileri ei ollutkaan sellainen kuin piti. Elippäs perjantaiaamuna piti tehdä totaalinen suunnitelman muutos eli motorhome piti jättää kotiin ja lähteä kuorma-autolla liikkeelle. Eli ei majoitusta.
Itse kisa meni tutustuessa autoon ja sen suorituskykyyn, tätä ennen koeajot on keskittyny asvaltilla ringin pyöritykseen... No yksi safari oli pohjilla. No siitä huolimatta sai makiaa mahan täydeltä ja ilman ongelmia tai teknisiää murheita... Tartti kylläkin kiukutteli alussa mutta salaperäinen vika hävisi yhtä salaperäisesti kuin ilmestyikin...
Tulosta tärkeempi asia oli hauskanpito ja koeajo eli seuraavan kerran mennään otsa rypyssä pikkuisen enemmän.
Toivottavasti ei menny pilli tukkoon leijonapastilleista kun tuo tupakkalakko on päällä...
Leikki leikkinä... Toivottavasti tätä nähdään tulevaisuudessa ja puhallutetaan kaikki autossa olevat. Ja nollatoleranssilla...
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2033&pictureid=91836
DementiaEdit: Piitkä kiitos team loserille virutuksesta, meiltä pätkiltä kun loppui kädestä pituus...
Täältäkin Kura rt:n puolesta kiitokset maanomistajille, järjestäjille, katsojille ja kanssa kilpailijoille eritoten Team Loserille.
Oma kisahan meni ihan kohtuullisesti mitä nyt Merrasmäessä otti jo yöllä takakartaani kivestä osumaa ja alkoi vetää kierteelle, kesti kyllä koko yön ja melkeen koko päivänkin kunnes yleisöalueella saatiin se kahelle kierteelle:D
Saarisentien mettässä pate meinas heittäytyä kylelleen, sekä ohjausvarsi petti pallosta, onneks oli varavarsi.
Maunulassa taasen takaiskari tuli alakumista läpi ja se otettiin kyytiin, sekä takavinssin naru karkas lukituksistaan. Niin ja maunulaan mennessä beadlock aukes toisesta takavanteesta ja päästi ilmat tietysti pihalle, onneks on kompura ja sopivat kirraus avaimet:)
Noo mutta loppu tulos yllätti näin ekaa kautta ajelleet eli stanun kolmonen kisassa ja kakkonen cupissa:eek:
Kun tuli tuossa lost and found osaston suuntaan kyselyä hukkuneesta avain nipusta, niin olisikohan joku hukannut kilpailukeskuksen parkkiksen viereen maihareitaan joissa sukka tuppo sisällä? tuntomerkkejä vastaan voi minulta semmosia kysellä ja jos omistajaa ei löydy, niin pistetään käyttöön :D
No perskeles!
Alkokin toi mikkelin kisa hienosti ensimmäisenä autosta ulostautuessa astuin jonkun suo hirviön vääntäämään kolmen kilon torttuun ja nyt sit kengätkin jääny (ei oo niillä astuttu)
hyvimpä meni no onneks meiän team sentään modin kolmas ei ihan persiille mennyt.
Hieno kisa kiitos kaikille!
TeamWille/Ellu
25.10.2011, 22:23
Lisää kuvia löytyy http://teamwille.kuvat.fi/kuvat/ :rolleyes:
Kiitos ja kumarrus Team Loserin puolesta järjestäjille, maanomistajille ja kanssakilpailijoille. Hauskaa oli, ja taas karttui kokemusta monestakin eri asiasta.
Erityiskiitokset Kura RT:n porukalle yhteistyöstä yleisöalueella.
Onnittelut kaikille palkinnoille päässeille. Ja etenkin Cupissa palkintokolmikoille!!!
Lopuksi vielä omasta puolesta tasapuoliset kiitokset kaikille tämän vuoden Suunnistus Cup- kisojen järjestäjille! Ensi vuonna nähdään, ilmeisesti (ja toivottavasti) edelleen Loserina. :D
painepesuri
26.10.2011, 06:58
Kun tuli tuossa lost and found osaston suuntaan kyselyä hukkuneesta avain nipusta, niin olisikohan joku hukannut kilpailukeskuksen parkkiksen viereen maihareitaan joissa sukka tuppo sisällä? tuntomerkkejä vastaan voi minulta semmosia kysellä ja jos omistajaa ei löydy, niin pistetään käyttöön :D
Tervehdys!
Tiedän omistajan kun unohti ne auton vierestä siihen. Omistaja ottaa yhteyttä teihin
Terveisin
Jeep Keltainen
Askolan Off Road Ry
www.askoff.fi
Hauskaa oli rypee jalkasin autojen perässä. Kuvii 822 kpl mut ne jemmataan. Tässä muutamia videoita joita ei saa paperille.
O2jUnzVkPIQ
ExZjIyOg15w
NifDGEX5Bgg
S5GjQylq4gk
JNC881v8yEU
OTjfTSPSvsw
-TcfBPKIfw4
-pYiH1IkGAw
KkopHVhzF5w
Kooste meidän kurvailusta.
dz1iUQ_oSwU
Der Maus
28.10.2011, 20:02
Ensimmäinen täyspitkä kisa meni loistavasti. Toinen sija, tosin safariluokassa, oli mukava yllätys ottaen huomioon että jouduimme luopumaan jo ennen kisaa toisesta apparista ja kuljetusautosta ja kisan aikana piti antaa kolme tuntia työvalojen uudelleen kytkennälle ja toinen mokoma nukkumatille. Kiitos kaikille asianosaisille todella hyvästä kilpailukokemuksesta. Tämä ei jää tähän. T: Pöljän pojat.
_hornet_
29.10.2011, 19:13
ensimmäinen täysi kausi bj:llä takana ja cupin kolmonen. tästä voi olla jo pikkasen ylpeä. no parannettavaakin on mutta kaikki aikanaan. eli kauden viimonen kisa meni meillä jokseenkin kohtalaisesti, virrat loppu yöllä kokonaan (kiitos siniselle patrollille joka hinas meijät rastilla käyntiin) eli takavinssiä ei pystytty käyttään tän jäläkeen kuin vasta päivällä. seuraavana meni vanne pikkasen kurttuun ja ilmaa piti laittaa aina rastien välisä ennenkuin vika paikallistettiin. no viimonen ja kaikista aikaavievin vika tuli aamulla kun hydraulipumpun peti repes.. onneksi aikamme vatuloitua saimme rastivahdeilta vinkkiä mahollisesta hitsaus paikasta. ja sielähän oli varsin asiallinen palvelu (kuski nukku ja poijaat korjas :)) ja tietysti sponsorointina kiitos siitä.yleisöalueelle saavuimme paria tuntia ennen maaliintuloa ja kun viisi rastia kyseiseltä alueelta oli hakematta päätimme kaikessa tyhmyydessä siirtyä nelos alueelle ja pyyhkästä äkkiä läpi koko alue ja ottaa vain välille sattuvat rastit. huono ratkasu, ojia riitti ja aika alkoi loppumaan enää ei keretty kuvata etes rasteja vaan ajoimme täysiä läpi että kerettäs maaliin.. maaliin kerettiin puolituntia myöhäsä mutta kuitenkin maalisa. kaiken tämän jäläkeen sijoitus tuntui ihan hyvältä (syylistyttiin ehkä pikku yliyrittämiseen) kiitokset kaudesta huollolle ja jaakolle ja markolle kivaa oli koko rahalla :) järjestäjille kiitokset ja pikkuvinkkinä paalinarut on hengenvaarallisia ja aivan väärä paikka säästää kilpailujen järjestämisessä. KIITOS KAIKILLE CUPPIA KIERTÄNEILLE KANSSAKILPAILIJOILLE!!
Pekka, Keltalan Kahlaajat Ry
Viitaten tuohon paalinaruun, niin tarkoitus ei suinkaan ole säästää kustannuksissa, vaan että rastit eivät loistaisi kilometrin päähän. Kyseessähän on kuitenkin suunnistus kilpailu ;)
_hornet_
31.10.2011, 06:29
Viitaten tuohon paalinaruun, niin tarkoitus ei suinkaan ole säästää kustannuksissa, vaan että rastit eivät loistaisi kilometrin päähän. Kyseessähän on kuitenkin suunnistus kilpailu ;)
no käytännössä kuitenkin aivan liian vaarallisia pimeässä liukkaalla kalliolla. ja teitten sulukemisesa ei kyllä ole kovinkaan järkevä ja näkyvä ratkasu. ja kyllä ne rastit suurimmaksi osaksi oli polkujen varrella. eikä tää ollu pelekästään meijän tiimin huomio. ;)
no käytännössä kuitenkin aivan liian vaarallisia pimeässä liukkaalla kalliolla. ja teitten sulukemisesa ei kyllä ole kovinkaan järkevä ja näkyvä ratkasu. ja kyllä ne rastit suurimmaksi osaksi oli polkujen varrella. eikä tää ollu pelekästään meijän tiimin huomio. ;)
Laitetaan palaute korvan taakse ja katsotaan mitä sieltä metsästä löytyy seuraavan kerran :D
Kaurahattu
08.11.2011, 21:29
Kisapaitoja vielä saatavana osoitteessa:
http://etsama.com/Kerhotuotteet.php
.
Kisapaitoja vielä saatavana osoitteessa:
http://etsama.com/Kerhotuotteet.php
Meillon näköjää tämmönenkii palvelu nykyää :D