pee
25.09.2011, 19:45
Kaverin puolesta, kyselyt suoraan nroon 0400 786 786 / Sami
Noin vuodelta -96, 4-sylinterinen VM-motori 2,5 TD. Katkonut melko uutena jakoketjun Voyagerin nokalla ja luovuttanut paljon myöhemmin melkein riittävän määrän kansia -00 WJ 3,1 TD projektiin. Purettu mielenkiinnosta ja säilötty pari vuotta kylmässä, mutta katetussa tilassa.
Eli: lohkoo, turbopakosarjaa, imusarjaa, mäntiä, kampiakseli, nokka-akseli, venakoppa ym. ym.
HUOM: Ei kansia !
Koko kasa kaljalaatikolla tai jos pitää penkoa joku tietty osa, niin se vaihtaa omistajaa myös kaljalaatikolla...
Ja aikaahan ei ole paljoa, 27/9 kaatiskuorma on oltava kipattu.
Osaset Mäntsälän eteläosassa
Noin vuodelta -96, 4-sylinterinen VM-motori 2,5 TD. Katkonut melko uutena jakoketjun Voyagerin nokalla ja luovuttanut paljon myöhemmin melkein riittävän määrän kansia -00 WJ 3,1 TD projektiin. Purettu mielenkiinnosta ja säilötty pari vuotta kylmässä, mutta katetussa tilassa.
Eli: lohkoo, turbopakosarjaa, imusarjaa, mäntiä, kampiakseli, nokka-akseli, venakoppa ym. ym.
HUOM: Ei kansia !
Koko kasa kaljalaatikolla tai jos pitää penkoa joku tietty osa, niin se vaihtaa omistajaa myös kaljalaatikolla...
Ja aikaahan ei ole paljoa, 27/9 kaatiskuorma on oltava kipattu.
Osaset Mäntsälän eteläosassa