PDA

View Full Version : Toyota TML vetarit

tepa78
24.09.2011, 17:50
tartteis pitkäpoorisen etutikun hoojii akseliin ja tuollahan niitä näytti olevan offroadtarvikkeella, kysymys kuuluukin että tekeekö sillä mitään? luultavasti jotain kiinan tavaraa? Kellään näitä käytössä?

Heikki L
24.09.2011, 23:41
Google löytää:)
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=57173

Ite Ostin sitten karpiolan, muttta maksoi kyllä 330e lähimpään matkahuoltoon tuotuna.
Joten ei toistaiseksi tml:stä kokemusta, Luultavasti seuraavaan projjektiin kokeilen on sen verta edullinen ja tarkoitus käyttää alle 33" renkuloita

jnen
25.09.2011, 07:53
ollut rääkki käytös jo vuoden hyvin kestänyt...

jv
25.09.2011, 18:25
rankasta ajosta en tiedä mut tojotan hyväkuntonen vakio murros kestää paremmin ku TML vetari. sivusta seuranneena vaan kerron

PS.terveisin kahdeksan tojotan vakio vetaria pilkoneena longfiedeillä, vuoden sisään :).

Killer-Wo
25.09.2011, 20:58
Osta Tepa suoraan ne lonkkarin 30-splinet. Veroineen ja rahteineen kotiovelle noin 750€( dollarinkurssi 1,4) Ja siis tuo hinta on molemman puolen vetarit + lyhyt tikku ja pitkätikku lukkoboorilla.
Ja kyllä tuo karpiolan akseli hyvä on

-Sakke-
26.09.2011, 21:03
rankasta ajosta en tiedä mut tojotan hyväkuntonen vakio murros kestää paremmin ku TML vetari. sivusta seuranneena vaan kerron

PS.terveisin kahdeksan tojotan vakio vetaria pilkoneena longfiedeillä, vuoden sisään :).

Kuinka oot ottanu sen vetarin nysän pois murroksesta, olettaen että vetari katkennut sokan kohalta? Joskus oon ite tapellut moisen kans, onnistuin sit lopulta purkaan murroksen jolloin nysän sai pois sitä toista kautta. Tiukka murros vaan ilkee kasattava.

Heikki L
27.09.2011, 05:27
Ite otin just purkamalla murroksen, jota en sitten saanut koskaan takas kasaan:(
Säilöin murrosta jonkin aikaa kun kaveritkin yritti sitä koota promilleissa.
Viime siivouksessa meni hermot ja taisin paiskata koko paskan romulavalle.

ugly_hj
27.09.2011, 06:00
Ite olen irrottanut murroksen sisään katkenneen vetarin tekemällä pätkään M8 kierteet; johon pultti siitä vaan pihdeillä kiinni ja murrokselle hieman lekaa.

jv
28.09.2011, 20:34
Kuinka oot ottanu sen vetarin nysän pois murroksesta, olettaen että vetari katkennut sokan kohalta? Joskus oon ite tapellut moisen kans, onnistuin sit lopulta purkaan murroksen jolloin nysän sai pois sitä toista kautta. Tiukka murros vaan ilkee kasattava.

lonkkareilla kun ajelee niin ne sokat mitkä tulee murroksen sisään kannattaa jättää suosiolla pois.

jos on ollu hitsikone lähettyvillä niin oon hepannu pultin pätkän katkenneeseen nysään ja tempassu pihdeillä pois. välillä oon porannu koloo nysään ja tehny pikkusen M8 kierrettä, taas pulttia perään ja pihdeillä tempasu. ruuvipenkki on kans hyvä :)

Jos siellä on sokka murroksen sisällä paikoillaan niin nysä on tosi tiukassa sit :) aluks laitoin ittekkii ne sokat sinne mut ekan kerran kun tikku katkes ja täyty kalastaa katkennu nysä pois murroksesta huonoilla työkaluilla niin MEINAS AHISTAA:eek:

Aito Longfield cromo on niin tiukka käytettynäkin et sitä on lähes mahdoton purkaa saati sitten kasata, väljän vakio murroksen ny saakin purettuu ja kasattuu vaikka promillessa :p