PDA

View Full Version : Oisko huono idea, jotta Tuukka voisi ajaa

myllis
22.09.2011, 17:34
xx (tuukan sensuuri iski)...

lavanelikko
22.09.2011, 19:21
Suottaapi olla vuan suottaapi olla olemattanii... Paha sanoa ilman alkuperäistä tekstiä ja toisaalta ehkä myös sen jälkeenkin... Mutta ois silti kiva tietää mistä oli puhe...

Ranee
22.09.2011, 19:23
Alkuperäsen tekstin lukeneena sanosin että poijat oli päissäänku apinat.
Jopa enemmän kuin minä tällä hetkellä, sen verta hankala oli saaha selvää mitä jätkät haki takaa.

murkula_
22.09.2011, 20:09
Vaikka en alkuperäistä tekstiä nähnytkään niin. Kyllä ehdottomasti! :D :D :D

ugly_hj
22.09.2011, 20:17
Kyllä mun mielestä Tuukan pitäis ajaa, ite en viiti nyt kun ei ole enää kuin 6vko ajokieltoo päällä niin ei viitti ottaa riskiä, et jää kiinni 13vko:a takana ja joltakulta muullakin taitaa lisenssi olla pois.

bluevan
22.09.2011, 20:26
Ongelma vaan et kelle se sit kelpais?
Vinojahan kyllä löytyy tarvittaessa :D

pkarlstedt
22.09.2011, 23:18
Ongelma vaan et kelle se sit kelpais?
Vinojahan kyllä löytyy tarvittaessa :D

Jos Offipalstalle ikinä tulee jotain Hall of Fame -osastoa tai äänestystä kaikkien aikojen parhaasta postauksesta niin tässä on minun kandidaattini.

Mahdollisesti kommentti liittyy johonkin asiayhteyteen mutta todennäköisesti ei liity ja kertoo näin kirjoittajansa seinähullusta huumorintajusta (jollaista arvostan ylitse kaikkien muiden) tai poikkeuksellisen tukevasta päihtymystilasta.

Tässä on harvinaisen vahvaa sigupotentiaalia. Kopioisin heti itse, jollen kunnioittaisi tekijänoikeuksia.

- p

Murros
23.09.2011, 06:50
Jos Offipalstalle ikinä tulee jotain Hall of Fame -osastoa tai äänestystä kaikkien aikojen parhaasta postauksesta niin tässä on minun kandidaattini.

Mahdollisesti kommentti liittyy johonkin asiayhteyteen mutta todennäköisesti ei liity ja kertoo näin kirjoittajansa seinähullusta huumorintajusta (jollaista arvostan ylitse kaikkien muiden) tai poikkeuksellisen tukevasta päihtymystilasta.

Tässä on harvinaisen vahvaa sigupotentiaalia. Kopioisin heti itse, jollen kunnioittaisi tekijänoikeuksia.

- p
Vanhan palstan aikaan löyty sellanen keskustelusäije kuin Simolincomin parhaat palat...ja näkyy olevan edelleen
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=121
Vois laittaa offipalstan parhaat palat

JiiPee
23.09.2011, 06:58
Alkuperäsen tekstin lukeneena sanosin että poijat oli päissäänku apinat.

x2

Jotenkin vaikutti kyllä pikkupierussa kirjoitetulta :p